|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
benieuwd +1 signature |
|
quote: Welkom terug Jij gaat deze ongetwijfeld gaaf vinden |
|
Liefhebberts van First Blood moeten ook zeker Sworn Vengeance even checken. Voorloper van First Blood met o.a. Karl op bas. Ander prima beukwerk enigzins in dit straatje: Clubber Lang - Varsity Violence Mushmouth - Fearless NJ Bloodline - Be Afraid |
|
Lionheart niet vergeten, lijkt met momenten wel erg op First Blood. Al heb ik het gevoel dat ik in herhaling val... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nee, dat vind ik dan weer net niks. |
|
Maar het lijkt wel op First Blood I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ja, chocola heeft ook wel wat van stront weg |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
|
quote: thanx² signature |
|
quote: Euh! Jij! HIER? Zo, die 100 dagen vlogen wel om zeg..... Inconsequentie viert weer eens hoogtij, maar blij dat je er bent! Boeiender |
|
Nieuwe Madball is ook wel weer gaaf hoor, lekker rauw Against God and Government |
|
Klopt! Glory Years I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik had gisteren eerst Empire van Madball opstaan en daarna Silence is Betrayal(Alweer ja), maar aan dat album kan Empire bij lange na niet aan tippen. |
|
De nieuwe Madball is inderdaad een fijne cd geworden. Benieuwd of ze nog een tourtje doen binnenkort. Vind Madball op dit moment veel beter dan een Agnostic Front, die laatste cd is echt verschrikkelijk slecht, en Miret begint steeds meer te klinken als een ongestelde zeehond. Zoveelste mentalkloon. |
|
quote: Ik denk dat de muziek te verschillend is om te vergelijken, ik vind het beide moker harde platen in ieder geval Against God and Government |
|
quote:Daar heb je wel gelijk in, denk ik..sorry, ook al was deze post niet voor mij bedoeld... Zoveelste mentalkloon. |
|
quote: Klopt, maar geeft niet Against God and Government |
|
Biertje gaat er altijd wel in hier....welke hc bands luister je nog meer als ik vragen mag? Ken je bijvoorbeeld Balboa en Six Ft ditch? Zoveelste mentalkloon. |
|
quote: Wat ik voornamelijk luister is Cro Mags, Warzone, Biohazard (oude spul) Ignite, Blood for Blood, Madball, Backfire, Deviate, Rykers, Better than a thousand, Youth of Today etc. Against God and Government |
|
Ah voornamelijk old school hardcore dus. Zoveelste mentalkloon. |
|
quote: Fijne cd dat! Weet iemand eigenlijk hoe het er mee voor staat met die band? Zoveelste mentalkloon. |
|
quote: Wat doet Ignite tussen in dat lijstje |
|
quote:Afwisseling misschien? gave band. Zoveelste mentalkloon. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |