![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Integrity, Ringworm, Rise and Fall, Pulling Teeth. Alleemaal clevo stijl dus maar dat vind ik toch de gaafste variant van HC / metalcore ![]() ![]() |
|
Zal ik Pulling Teeth eens checken. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Vooral beatdown wat hij zoekt dus inderdaad, daar komt het op neer ![]() Op een paar bands na niet zo mijn ding... [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-10-2010 16:40] ![]() |
|
De nieuwe Madball beukt aardig wat rondjes hier op het moment Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Eerder pissige agressieve 'mosh' hardcore. Beatdown is nog net dat tikje lomper, Hypnos zoekt het net iets agressiever. Beetje nuance ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 18-10-2010 16:41] ![]() |
|
Hij is in ieder geval zeker beter dan de vorige maar ik ben nog niet echt overtuigd. Vind ik de nieuwe Sick of it all toch een stuk sterker. ![]() |
|
quote: http://www.youtube.com/watch?v=NBDJUMQIVjY die vocalen liggen mij niet, teveel gewaf en blaf muzikaal wel de max! signature ![]() |
|
quote: sorry ![]() ook niet mijn ding. Ik versta niet wat ze zeggen. Ik vind punk en hardcore meestal niet interessant genoeg om n,aar te luisteren zonder dat ik ze versta [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 18-10-2010 16:46] signature ![]() |
|
Hypnos, om je uit mijn bovenstaande lijst een voorbeeld te geven: http://www.youtube.com/watch?v=uua3Db6hiJk At my signal, unleash hell ![]() ![]() |
|
enige converge fans hier? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: deze is wel fijn! geluid is beter dan die andere Ringworm signature ![]() |
|
quote:Vocals gaan wat richting Roger Miret, klopt ja. quote:In het converge topic. ![]() |
|
quote: Jazeker! + een dozijn aan andere math/grind/whatever bands! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: jaaaa... dat "pissige", dat kan ik meestal niet hebben. Behalve bij Blood For Blood dan, die doen dat echt perfect. meestal verzuipt dat pissige in een soort straal van zeik waar ik echt niets aan heb. Gebrek aan songwriting of gewoon teveel zeik zonder controle. vr mij mag het lomp, agressief, power en liefst een stuk verstaanbaar zijn (daar is men in hardcorekringen en punk beter in dan in de "metal scene") dus, Fight Everyone, maar extremer aub of iets in de aard van B4B signature ![]() |
|
quote: http://www.youtube.com/watch?v=lqmwnxqNdP8 wat is er aan de hand met die zijn stem? ![]() signature ![]() |
|
quote: Full Blown Chaos (Wake the Demons), Six Ft Ditch, Since the Flood, Settle the Score. ![]() |
|
quote: meerdere zelfs! http://www.youtube.com/watch?v=Y5X8F9kJfrI ![]() |
|
quote:Geen idee, het wordt er niet beter op met de jaren, maar hij heeft wel een eigen geluid! ![]() |
|
dat manu armata klinkt best goed, je kan EP gratis halen op hun site.. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
ah breather resist :D probeer coalesce dan ook Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
check de band Ed Gein als je converge gaaf vindt btw Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: eskieken signature ![]() |
|
quote: TERROR FIRST BLOOD BACKTRACK + 1 Zondag 23 januari 2011 DYNAMO EINDHOVEN MEER INFO + KVK ASAP www.dynamo-eindhoven.nl Eindhoven zal beven... ![]() ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |