|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Congress vind ik een stuk beter dan Liar. Bij die laatste band is het kwartje nog niet helemaal gevallen I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik heb het precies andersom, al is het Congresskwartje al wel gevallen. Misschien dat Liar te veel metal is voor jou? |
|
Ik denk het, ja. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zaterdag allemaal naar Essen komen! |
|
quote: Enemy Ground |
|
Enemy Ground, ziekelijk intense muziek Die full-length doet me met momenten denken aan een beatdownversie van Born From Pain. Mensen hier bekend met Black My Heart? Hardcore met redelijk wat breakdowns. Met invloeden van Bury Your Dead, oude Throwdown, Hoods en dergelijke. Jammer genoeg al een hele tijd non-actief. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
vind het wel aardig, knalt nergens helaas. |
|
Live knalt het dubbel zo hard: Die pile-up vanaf 1:00 I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Doe mij dit maar .. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 20-05-2011 17:29] |
|
dat lijkt er meer op! |
|
|
|
Sheer Terror moet ik dringend eens proberen, als ik ervoor in de mood ben. Ringworm en Earth Crisis zijn sowieso legendarisch. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
[quote]Op 20 mei 2011 17:15 schreef BenKnuckles het volgende: Live knalt het dubbel zo hard: Die pile-up vanaf 1:00 Doet me aan die South Park aflevering denken...... Lets go back to the pile, yeah lets go to the pile!!! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Ik vond Sheer Terror niet zo. Je moet er bij geweest zijn denk ik. Black my heart klinkt wel goed, zal er eens wat van opzoeken. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Terror Biscuits met As One van Warzone [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 22-05-2011 22:29] |
|
Vandaag een documentaire met Gorilla Biscuits gezien. Vette band. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
dit kon ik wel hebben straight edge from China [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-05-2011 0:24] signature |
|
Moet ik nog altijd eens checken, ligt volgens mij volledig in mijn straatje (Kan youtube clip even niet checken) I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik haak tegenwoordig echt af bij dat ge-'x..x'. Wat vind ik dat debiel zeg, nog erger dan 99% van alle xbox gamertags Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Niet zagen Pim, jij bent fan van xCONVERGEx. xINHx is een aanrader voor mensen die hun hardcore graag lomp en met veel breakdowns hebben! Geen hoogvlieger, maar wel lekkere mosh I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Oh, nieuwe split van Dropdead en Converge bevat maar twee nummers I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
You didn't know? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nope. Lekker hardcore, maar ik had meer tracks van Dropdead en minder tracks van Converge verwacht. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |