|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jaoh. Goed om jullie meningen te weten Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
http://www.myspace.com/stayxhungry Dit is ook gaaf. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 24-01-2011 23:43] |
|
Was een mooi showtje zaterdag: |
|
Helaas gemist, gelukkig wel al een keer gezien. |
|
Ik ben op zoek naar no-nonsense tough guy hardcore. Mannelijk geschreeuw, geen gepingel, meedogenloze breakdowns. Iemand tips? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Knuckledust, Six ft. Ditch en Alle LBU bands Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Oew, waar moet ik beginnen... - Alea Jacta Est - American Me - (oude) Awaken Demons - Backbreaker - Bearclaw - Black My Heart - Blood By Dayz - Blood Stands Still (!) - Bring the Heat - (oude) Brutality Will Prevail - (oude) Bury Your Dead - CDC - Crime Scene - Do or Die - Enemy Mind - Fight Everyone - First Blood - Folsom - Full Blown Chaos - Furious Styles - Hoods - Irate - King of Clubz - Knuckledust - Liferuiner - Lionheart - Ninebar - On a Warpath - Pay No Respect - Pushed Too Far - Recon - Settle the Score - Shattered Realm - Since the Flood - Skare Tactic - Spinkick - Surge of Fury - Thick As Blood - Through This Defiance - Throwdown (Haymaker) - xAFBx - xBarcadiax - xBishopx - xDeathstarx - xRepresentx - xTyrantx Edit: Ohja, en Six Ft Ditch natuurlijk, zoals Count Steel zei. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 27-01-2011 22:05] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Sorry, ik werd even opgewonden I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ga zo door mijn zoon, er zitten zeker pareltjes bij! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dankjullie, daar zitten een aantal tussen die ik nog niet kende! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ben, wat is de beste starter voor FBC? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Wake the Demons [/Ben] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Tuurlijk joh, daar hoef je niet over na te denken [/Count Steel] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wat zijn de absolute toppertjes uit de lijst? Ik heb niet de tijd om alles te downloaden Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zal ze in het vet zetten Done. Al zijn alle bands uit die lijst aanraders. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 27-01-2011 22:05] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik heb nu 150 nieuwe nummers in mn iTunes, ik zal morgen de toppers downloaden Zeer veel heersch-dank! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Pim: Bulldoze. Niet helemaal mijn pakkie an, maar als je zoekt wat je omschrijft moet je dat gewoon hebben. Beatdown-grondleggers. Hier (strontgeluid, maar goed): En omdat ik de lulligste niet ben gooi ik er nog een potje Crawlspace bij (wederom niet helemaal mijn pakkie an): [Dit bericht is gewijzigd door gatecrasher op 27-01-2011 23:16] |
|
Bulldoze, natuurlijk! Hoe kan ik die vergeten. Het heeft lang geduurd eer ik die band kon waarderen (mijn oren zijn namelijk een veel betere productie gewend), maar het begint te beteren. Vooral Beatdown inderdaad, grondlegger van een geheel genre (waarvan een hoop bands niet in mijn lijst genoemd zijn omdat ik vind dat het verschil tussen de zogenaamde tough guy hardcore en beatdown met momenten erg groot is). I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ja, ik vind het gros van die bands sowieso geen fuck aan, maar dat soort onderscheid in sub-sub-subgenres is niet echt nodig voor mij. Wat ik dan wel weer geniaal vind: |
|
Kickback is erg goed inderdaad. Length of Time trek ik dan weer niet zo, maar dit is het eerste dat ik van die band hoor. Momenteel doet het mij wat denken aan een mindere versie van Vision of Disorder, maar die uitspraak mist wat nuance. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Maar Length Of Time is meer H8000 toch? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Het is gewoon metal. |
|
Bokaj, hardcore wil helemaal geen metal zijn... hooooooo Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |