|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Net ook even geluisterd, trek het niet.Doe mij maar gewoon hardcore...Stijltjes mix is m'n ding niet echt. Zoveelste mentalkloon. |
|
Het zal het live wel beter doen, denk ik. |
|
Misschien, maar denk niet dat ik dat live ga meemaken... Zoveelste mentalkloon. |
|
Psychedelische hardcore, shoegaze... Uiteindelijk blijft Fucked Up gewoon een punkband met wat toeters en bellen. Ik ben fan hoor. |
|
Was iemand hier niet een ontzettende Crass fan? Kwam net dit interviewtje tegen: http://thequietus.com/articles/05211-crass-interview-steve-ignorant "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Zat pas eens te verzinnen wat mijn hardcore bands top 5 aller tijden zou zijn... ik kwam hier op uit : Integrity Ringworm Blood for Blood Terror Death before Dishonor Niet zozeer in deze volgorde.. Zoveelste mentalkloon. |
|
Oei oei... Als ik zo'n lijst maak gaan dat harde beslissingen worden... Toch straks maar even doen. |
|
Haha, ben benieuwd. Zoveelste mentalkloon. |
|
Blood for Blood Sick of it All Catharsis Liar (of is dat geen hardcore meer?) Hatebreed Niet al te lang over nagedacht, want dan wordt het te moeilijk. En lijstjes zijn er om gewijzigd te worden. |
|
Haha, misschien had ik er beter een top tien van gemaakt lol Zit nu sinds lange tijd weer eens CHAMPION te luisteren, die Promises Kept cd is echt geniaal. Zoveelste mentalkloon. |
|
Zo is dat, snelle leistjes, niet te lang nadenken! Hatred Surge Breather Resist The Gay Corporation Dropdead Men's Interest |
|
quote:Damn, ik ken van dat lijstje enkel DropDead , haha! Zoveelste mentalkloon. |
|
Vooral die laatste chekeh, geniale old school shit. |
|
Cool, thanks voor de tip! Zoveelste mentalkloon. |
|
Schnell schnell schnell: Blood Stands Still Hatebreed Liferuiner Terror Trash Talk En dan vergeet ik nog Born From Pain (hardcore?), Bury Your Dead, Furious Styles, Lionheart, Throwdown en Six Ft Ditch. |
|
hahaha, jep, ik had er een top tien van moeten maken haha Zoveelste mentalkloon. |
|
Top 5 allertijden dus? Terror First Blood Full Blown Chaos Throwdown Hatebreed (voor nu dan) [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 25-11-2010 23:06] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Jammer dat Throwdown en Bury Your Dead vandaag de dag op niets meer trekken De ene gaat iets southern metal-achtig spelen, de andere gaat de nu-metal tour op. |
|
quote: +1. De eerste platen van Bury Your Dead en Throwdown Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Manmanman, geil Die eerste EP van Throwdown was briljant. Vanaf dan hebben ze geen slechte platen uitgebracht (al was niet alles even briljant) tot Venom & Tears. Deathless trek ik al helemaal niet. Zelfde bij BYD. Alle platen waren erg goed tot aan die self-titled, daar werd het al wat minder op. Die laatste trek ik ook al helemaal niet. |
|
Heb nu ff een laptop zonder geluid gvd! Geen idee hoe ik dat nu weer aan de praat krijg. Maar idd, vanaf de nieuwe zanger ging het mis met BYD. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
fn + F9 Klopt van die nieuwe zanger. De cleane zang past er niet echt bij, he. |
|
Was 't maar zo makkelijk. Zijn al nieuwe drivers etc. geïnstaleerd, niks werkt Heb m'n 1 maand ouwe laptop vanmiddag teruggebracht ivm opstart-aids. Kutzooi! OT: Heb weer eens een Full Blown Chaos weekje, heerlijk Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Niemand voor Downpresser? Jammer. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |