|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mijn favoriete plaat zou sowieso JaneXDoe zijn. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
xAxex To Fall is beter. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik heb al vaker over deze band gepost, maar ze verdienen weer aandacht. Zack De La Rocha laat hier horen hoe hij het ook kon: |
|
Hey wasbak, zet je msn eens aan |
|
Drop Dead heeft ook wel lekker nummertje, beetje powerviolence. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ik ben online, Drolle du Flappe. |
|
oog kapoet? |
|
Ik vind eigenlijk weinig aan dat Inside Out. Lijkt mij een band die wat teert op het 'Hé, is dat Zach De La Rocha?'-effect. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Dankzij een aantal verzamelalbums kende ik deze band eerder dan Rage(buiten de tv-hits natuurlijk ) Edit: Maar toen was ik nog niet helemaal geinteresseerd in old school. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 24-05-2011 21:27] |
|
Ah balen. Jij mag in dat geval een uitzondering zijn op mijn statement Was je vroeger geen fan van beatdown? Voor je goede smaak kreeg? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Jawel in eerste instantie wel. Toen zocht ik ook regelmatig shows op in het zuiden en Duitsland, maar daar ben ik totaal op uitgekeken. Vooral in Duitsland kwam je toen meestal terecht bij lompe, harde shows. |
|
Het schijnt dat het er daar nogal hard aan toe gaat idd. Dat zal Mental wel beamen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Tja beatdown, aantal leuke bands (Knuckledust, Enemy Ground bijvoorbeeld) maar het meeste klinkt allemaal hetzelfde. |
|
Valt in mijn ogen nogal mee hoor. Maar het is kwestie van nuance Bun Dem Out klinkt bijvoorbeeld een stuk chaotischer dan (oude) Shattered Realm, dat dan weer death metal-invloeden bevat, in tegenstelling tot het old school Bulldoze. Nasty bevat ook veel elementen uit death metal, maar klinkt dan weer een stuk bruter dan Shattered Realm. Reborn to Conquer doet hetzelfde trucje, maar speelt veel trager dan Nasty. Embraced By Hatred is een stuk sfeervoller. [/geneuzel] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nasty vind ik ook wel ok. |
|
quote: Mental? Ging die vaak naar Duitse shows dan? |
|
quote: Die 3 ga ik binnenkort nog eens proberen. Hier luisterde ik enige tijd geleden ook veel na. Vooral Shattered Realm was een van mijn favorieten in het genre samen met CDC(Crowd war!). |
|
quote: Ik dacht dat hij me daar ooit eens iets over gezegd had. Hij was in ieder geval redelijk bekend met de toestand daar. quote: Zeker doen, zijn drie essentiële bands in het beatdown-wereldje. CDC heerst ook de pan uit Ook een vrij unieke band. Cool Dudes Chillen I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
en xAFBx, Unit 371, In Blood We trust....binnenkort nog eens wat albums opsnorren. Nu is het tijd voor wat hardcorecovers in een thrashjasje: |
|
quote: Godver, het werkt aanstekelijk. Straks ook eens doen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Die nieuwe Betrayal is wel vet opzich. De gangshout zijn wel verschrikkelijk duf en emotieloos. De lyrics verschrikkelijk standaard. Ik neem Worth It All: ''You can't live.... if you have nothing to live for!''. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 30-05-2011 0:35] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hehe, ik trek dat soort lyrics wel. Maar als het slecht gebracht wordt klinkt het tien keer zo duf. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Volgens mij hoor ik een enkele keer ook The Ghost Inside-zanger erdoorheen. Ken da kloppeh? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat kan ik me niet meer herinneren (is een tijdje geleden dat ik die plaat opgelegd heb), maar het kan zeker kloppen. Betrayals zanger deed ook mee op de laatste plaat van The Ghost Inside (Between the Lines). I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |