|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Als het maar leuk klinkt Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Juust. Zo is het. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Klinkt niet verkeerd ! |
|
quote: Maar ik ben de eerste om toe te geven dat ik niet ziek ben van een potje genre-gelul, al is het alleen maar om de tijd te doden. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Een aflevering later zei Johan Vosmeijer dat ook, ja. Totenmond heeft ook echt een eigen stijl, dat zie je niet veel meer. |
|
quote: Heb jij ooit gelezen dat ik dat beweer ? |
|
quote:Gave zenuwenmuziek. Het zijn wel rare gasten. Ze hebben ook zo'n Aux raus-achtig side-project, Mobile Meth Lab. Da's pas echt herrie. Volgens mij roken ze ook wel het één en ander. Heb met die zanger ellenlange discussies over niks gehad toen ik rondhing op het Butthole Surfers-forum. Da's echt het raarste forum waar ik ooit geweest ben. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Nee joh, ik lul maar zo wat voor de vuist weg, kijken of er nog iemand reageert. QED. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
Dat eerste nummer doet me een partij aan Napalm Death's SCUM denken. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Vet, een maat van me had die lp met 100 nummers op één kant ofzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Iemand al bekend mee? Met solo's [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 12-01-2011 2:29] |
|
quote: Ja, zanger van CS is gitarist van ET, dacht ik. Ben niet zo erg bekend met Evergreen Terrace. Oh, Bastianus: genre-gelul ftw. Het is gewoon handig. |
|
Ben best wel fan van Evergreen Terrace eigenlijk Dat album van Casey Jones is ook wel geinig om een paar keer te beluisteren, alleen niet van megahoogstaande kwaliteit. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Even spammen: 23 maart Biohazard + State of Mind in de W2, is al bijna uitverkocht. Mag wel even in dit topic. |
|
Beeeeeeeeen, ik ben op zoek naar The Ghost Inside klonen. Ik kan er geen genoeg van krijgen. I'LL SEE YOU WHEN THE SUN SETS Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
signature |
|
Alleen die nintendocore aspecten al. Ik wil goede melodic hardcore [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 13-01-2011 22:54] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik zit nu met Stick to your guns en for the fallen dreams. Toch minder goed. Life in your way ontdekt net, wieiiiheiiieee [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 13-01-2011 23:08] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
August Burns Red al gehoord? Lijkt er wel wat op vind ik, al ken ik geen enkele band die een echte kloon is van The Ghost Inside. Retevette band Dr. Acula vind ik soms geinig en soms niet. Best interessant om te horen dat ze echt alles mixen met deathcore, maar soms is het te irritant voor woorden. Morgen ga ik die sampler van Slander eens beluisteren, ben benieuwd. Hun vorige plaat ging meer richting deathcore en dat trok ik meer. |
|
quote: Of ik ABR ken . Anyways, spotify playlistje in da house met: Johnny Truant, it prevails, alexisonfire, shai hulud, misery signals, underoath, life in your way, 7 angels 7 plagues, daggermouth, a textbook tragedy en this is a standoff. Niet alleen maar melodic hardcore, maar dat kan mn reet niet roesten. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: It Prevails lijkt wel wat op TGI maar is veel melodieuzer en wat minder 'hardcore'. Shai Hulud is dé band die alles in het straatje Misery Signals - For the Fallen Dreams - August Burns Red - dergelijke geïnspireerd heeft, zeker een aanrader! Alleen nogal offtopic hier. Metalcore-topique? |
|
quote: Mensen moeten niet huilen. Hihi, maar is goed. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |