|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Kijk, zo komen we nog eens ergens. Volgende stappen: Bad Brains Antidote Negative Approach Bad Brains The Abused Bad Brains Bad Brains Bad Brains |
|
je vergeet: Negative Approach Negative Approach Negative Approach Negative Approach Negative Approach |
|
En welke platen raden de heren mij aan? Van Bad Brains staat hun eerste LP al een hele tijd op de lijst. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Bad Brains en Rock For Light, I against I kan ook wel. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik doelde dus op een plaat van die andere bands I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Argh kut, daar ben ik niet zo bekend mee. Ik heb wel H2O ontdekt net. Nothing To Prove is zo vet! Heb de band nooit echt een kans gegeven, maar net hun eerste en laatste plaat opgelegd. Zeer aangename verrassing. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Luister dan ook naar spul als; Dag Nasty, Civ, Gorilla Biscuits, 7 seconds, |
|
Van Gorilla Biscuits heb ik hun self-titled 7" liggen. Ik draai het met plezier, heerlijk energiek. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
2 van de beste en meest onderschatte hardcorebands ooit zijn toch wel Dead serious en In control. Check die herrie! http://media.thorprecords.com/mp3s/deadserious.backpack.mp3 http://www.myspace.com/inxcontrol I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Bad Brains moet je idd beginnen met ROIR. Door met Rock For Light en I Against I. En Quickness wordt altijd onderschat. En je moet ook heel snel (als in: gisteren) Negative Approach aanschaffen. Beste 7" aller tijden. De GB 7" is megacool, Start Today is nog beter. |
|
Volgens mij stel ik deze vraag voor de 2e keer, maar heeft iemand nog aanraders op het gebied van snelle skatepunk/punkrock ala satanic surfers/adhesive/cigar? Het bekende rijtje ken ik wel... maar ja, Satanic Surfers is natuurlijk al wel de creme de la creme [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 12-04-2011 2:39] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
jeezus Pariso op Incubate :spa rood: :D. [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 16-04-2011 23:45] |
|
|
|
Is er iemand die mij net zulke puike en venijnige hardcore als Swamp Thing aan kan raden? Die self titled 7'' draai ik momenteel grijs. Vooral die screams spreken me heeeeeeel erg aan. Kan iemand me helpen? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Sowieso: Outbreak. En eigenlijk kun je dan ook gaan kijken bij de powerviolence. Despise You, Infest en dergelijke. Al is dat minder thrashy dan Swamp Thing. Edit: Ik ben overigens enorm benieuwd naar die nieuwe plaat van Vietnom. Hard! [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 20-04-2011 19:29] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hm... powerviolence is niet echt wat ik zoek. Bij Outbreak voel ik niet écht die woede en venijnigheid die ik wel voel bij Trash Talk en Swamp Thing. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dan zoek ik eerder iets als Dangers, maar dat is dan weer net ietsje te emotief. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ceremony - Ruined 7" dan? Of Haymaker (band)? [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 20-04-2011 20:06] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ceremony staat genoteerd. Haymaker kan ik alleen niks van vinden, behalve een liveshow met vuurwerk? Heb net ook Splitting Heads van Left For Dead ontdekt. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Aiiit, wist niet dat last.fm streamde. Ik prefereer echter een download. Is er niet ergens een blogspotje ofzo? Ik kon niets vinden . Net ook Internal Affairs ontdekt, machtig! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Even zoeken naar boze muziek voor boze zielen blogspot, daar vind je de gehele discografie van Haymaker. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: , wat moest ik toch zonder je? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dan zou je naar kut-Converge blijven luisteren I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |