|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Eerste namen bevestigd: Symphorce Asphyx Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Alvast bedankt voor het openen van dit topic IPIM. Elsrock heeft dus 2 bands bevestigd en wel de death metal formatie van eigen bodem ASPHYX, en onze teutoonse buren SYMPHORCE met hun progressive/power metal. Ook is gisteren de Sintekerst actie (early-bird) gestart. Vanaf 4 december t/m 31 december kan men een e-ticket kopen voor maar € 25,- via de website van Elsrock, www.elsrock.nl (beperkt aantal) . Binnenkort worden meerdere bands bekend gemaakt . Met de groeten van Els. |
|
Face the fact is een mooie band uit de regio die ze moeten boeken! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote: Ik heb dingen gehoord van de nieuwe cd. Geloof mij.. Is moddervet Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote:Moddrvet qua productie zou kunnen, weet ik niets van, maar ik vind de band echt 13 in een dozijn. Boeiender |
|
quote: Ik mail je wel een nummer als de plaat uit is, dan moet je het maar eens luisteren Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote: Ah kom Thjeuj, gun die jonkies ook eens wat. En trouwens welke band is tegen woordig niet 13 in een eierdoos. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
1 januari worden er weer 3 bands bekend gemaakt en dat zijn niet de minste. Hou er rekening mee dat 31 december de Sintekerst actie is afgelopen, dus sla nu je slag. Met de groeten van Els. |
|
Heb al wel iets van de organisatie gehoord dat Destruction, Legion Of The Damned, The Kandidate en Skaldgrim op Elsrock 2011 staan. Maar we horen of zien het over een paar dagen wel. metalmetalmetalmetalmetalmetalmetalmetalmetal |
|
Skaldgrim, dat wordt lachen. Boeiender |
|
quote: Wat een verrrrrrassing ja [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 30-12-2010 10:40] |
|
quote: Als je als boeker kwalitatief goede metal wilt boeken wel ja. Boeiender |
|
quote: Ach, Erik is vast aan het lobbyen geslagen. Stom woord trouwens, heb ik het wel juist neergetikt? |
|
quote: Raar woord indeed... En als hij dat lobbyen (ik ga er maar vanuit dat het zo wel klopt) met net zoveel spelvouten heeft gedaan als zijn Hyves blogjes..... LOL Boeiender |
|
quote: Die hebben al op Elsrock gespeeld, maar dat was vast voor jij bij deze band kwam te spelen. |
|
Net de Skaldgrim space ff door gekeken en ben zonder een noot gehoord te heb nu al fan, als je basinstalatie op 2 volle kratten bier zet dan ben je het helemaal voor mij hahahahaha [Dit bericht is gewijzigd door nark op 30-12-2010 10:49] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ik zou het toch maar gaan luisteren als ik jou was.... Kan je nog meer lachen. Boeiender |
|
Kan iemand dat kerst clipje van Skaldgrim hier ff posten weet niet hoe dat moet. Wat een gave band is dit zeg Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: |
|
quote: Bril-fucking-jant!! Hahahahha |
|
Ah, kijk. Mijn 'snack-moment-band' Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: En hiervoor heb ik mijn Master op puppets plaat op pauze gezet. tering Against God and Government |
|
quote:een drummer zonder benen |
|
http://www.myspace.com/skaldgrim Check hier eens het nr "Rise of the blood god" dat vind ik minstens zo grappig als die "All I want for christmas". |
|
13 in een dozijn hoelahoep metal met leden die graag van een verkleed partijtje houden, nou mij niet gezien. Against God and Government |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Volgende pagina |