|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Kunnen Samael en Unleashed ook omgedraaid worden? Dan kan ik de trein naar huis nog halen [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 25-08-2011 12:53] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Gewoon zomer'11weer dus? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Inderdaad, is toch zinloos. No regrets and no remorse... |
|
Als ik de verwachtingen zo zie baal ik niet dat ik niet kan zaterdag, maar zoals eerder gemeld kan je van het weer in Nederland nooit zeggen of het daadwerkelijk overeenkomt met de voorspellingen Vorig jaar was wel legendarisch, met al die modder 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Jaiks, waarom ging ik ook al weer de vrijdag ook werken? |
|
quote: Roadie nodig? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Auto of fiets? *twijfel* |
|
Ik ga met de bus. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Sleutel even aan een touwtje doen, of je nu met de auto of de fiets gaat. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja, dat doet meneer nooit meer. |
|
quote: Gewoon naar Elsrock komen, organisatie heeft een extra grote tent gehuurd van waaruit je zowel de bands op het binnen- als het buitenpodium zou moeten kunnen zien. Mits strategisch opgesteld uiteraard... . Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Ach, alle bands die ik de moeite vind spelen toch op het binnenpodium. [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 26-08-2011 8:01] Bareuh... |
|
Zoals het er nu uitziet heeft Elsrock geluk: Niet erg warm, maar overdag droog... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Luchtbed kan thuis blijven dus. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
ik ben nu al melig. *giechel* ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Het terrein was gisteren nog prima begaanbaar, en je kunt inderdaad vanuit vrijwel de hele tent ook prima het buitenpodium zien. |
|
Het is vandaag licht bewolkt met kans op een onweersbui in Rijssen Buienradar Weer Wind Satelliet Weercijfer Meer opties en vergroten vandaag 14° / 19° morgen 10° / 18° Tip: Voeg 'Weersverwachting' voor Rijssen toe als widget Buienverwachting 48 uur 5 dagen 14 dagen Klimaat Webcams De weersverwachting voor Rijssen de komende 5 dagen vandaag morgen maandag dinsdag woensdag ochtend middag avond ochtend middag avond ochtend middag avond ochtend middag avond ochtend middag avond Min (°C) 14° 10° 10° 9° 9° Max (°C) 19° 18° 18° 18° 20° Wind Bft 3 / 3 / 3 / 3 / 2 / Neersl. (%) 90% 95% 75% 70% 40% Neersl. (mm) 5,5 mm 2 mm 0,8 mm 0,4 mm 0,5 mm Weercijfer Buienradar en weer Rijssen, 14 daagse weersverwachting Rijssen Lees hier de uitgebreide weersverwachting voor heel Nederland De beste prijzen en lastminutes Rijssen 1 Vrij Uit Ads door Google Kaarten George Michael ? Ticketloket.com/GeorgeMichael Bestel de originele kaarten bij onze online ticketservice Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Veel pleziervandaag mensen, ik hoop dat het mee zal vallen met onweer Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Wat nark zegt. Al is onweer wel heel metal verantwoord natuurlijk. |
|
Wellicht dat ik in de avond nog even kom kijken. Alleen voor 2 bands de volle mep betalen staat mij een beetje tegen. Dan had Into The Grave het beter voor elkaar met een entree van 10 piek |
|
quote: Wat een gelul. Je betaalt ook niet voor 2 bands, maar voor 15 bands of zoiets. Dat jij er maar 2 wilt zien is jouw eigen keus. Ik vind de prijs in relatie tot de (uitstekende) line-up (die veel meer aanspreekt dan die van Into The Grave)zeer acceptabel. 100% anti-Kvelgeest |
|
Prijs is wel flink omhoog gegaan afgelopen jaren, even als de bierprijs (voor die lullige bekertjes). Maar het is wel een enorm gezellig festival en de line-up is zeker niet slecht. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |