|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Doe eens niet zo negatief. |
|
quote: jawel Against God and Government |
|
ASPHYX DESTRUCTION LEGION OF THE DAMNED SKALDGRIM SYMPHORCE THE KANDIDATE |
|
Vorig jaar was een toffe lineup, tot nu toe vind ik het nog tegenvallen. |
|
Tot nu toe niet bijzonder. Maar wat niet is, kan nog komen. |
|
Duurder kaartje of niet... Ik beslis pas of ik ga wanneer er voor mij genoeg interessante bands staan, en dat is nu dus nog niet. |
|
quote: Boeit mij die prijs van een kaartje nou, maar sorry hoor dat ik de lineup tot nu toe geen flikker aan vind met je . En ja wie weet dat jullie er nog wat leuks gaan neerzetten, vorig jaar was leuk, de jaren ervoor vond ik de lineup niet zo best. Hopelijk dit jaar dus wel leuke toevoegingen. quote: +1 [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-01-2011 12:52] |
|
THE KANDIDATE is toch best wel vetjes.. Verder nog niet veel aan.. |
|
Ik vind de line-up tot nu toe heel netjes en zie dat dit festival groeit. Over het algemeen stellen we te hoge eisen aan de line-up. Iedereen baalt dat festivals kapot gaan doordat de grote headliners niet meer te betalen zijn door MOJO en willen de oude Dynamo terug. En als festivals dat doen zit iedereen te klagen dat de line-up niet interressant is. Zo had Fortarock vorig jaar in eerste instantie ook veel commentaar op de line-up. Ik vind het een mooie ontwikkeling wat Elsrock maakt en hoop dat jullie zo door gaan. ps Martin,....... je hebt mail van mij (Anton) |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: In welke band speel jij dan? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: +1 |
|
quote: Ik speel zelf niet in een band maar zit meer een beetje in de organisatie. Ik merk hierdoor gewoon verschillen tussen diverse landen. In mijn periode bij Metal Front Twente heb ik bijvoorbeeld SKYFORGER weg gezet. In Duitsland/Belgie speelt deze band voor gemiddeld 400 man terwijl wij ondanks diverse reclame maar 25 man kregen. Hiernaast zijn ook diverse zalen die stoppen met metal programmeren aangezien het gewoon niet meer uit kan. voorbeeld Lantaarn Hellendoorn waar bij Devildriver maar 50 man komt. Ook waldrock is helaas kapot gegaan omdat een groot gedeelte blijkbaar alleen de echte grote namen wil zien in kaliber Iron Maiden en voor minder het bed niet meer uit komen. vorig jaar Elsrock heb ik diverse reacties gelezen dat HYPOCRISY niet headliner waardig zou zijn? |
|
quote: Hoe bedoel je dit precies? In welk opzicht stellen we te hoge eisen aan een lineup? quote: Je weet het zelf niet helemaal zeker of je in de organisatie zit? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-01-2011 14:15] |
|
quote: Staat op dit moment op een laag pitje aangezien ik mijn tijd op dit moment in mijn zoontje stop. Plus iets nieuws starten vind ik een deze tijd iets te riskant aangezien sponsoren minder happig zijn en subsidies flink worden gekort. |
|
quote: Jezus, wat uitzonderlijk slecht zeg. Niet te geloven. |
|
|
|
Oogt alweer veelbelovend. Bareuh... |
|
[sensatie]Hoe zit het met het fundamentalistisch protest deze keer? Nu wel een kans van slagen dat geloofsgestoorden (eigenlijk dubbelop, maar vooruit) dit jaar Elsrock wel weten te voorkomen?[/sensatie] |
|
Dan hadden ze die ene cover van Mayhem als poster moeten hergebruiken. Of Deicide boeken, maar die cancellen toch... [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 03-01-2011 21:24] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Destruction en Asphyx zijn altijd wel mooi |
|
'Jezus draait zich om in zijn graf' |
|
quote: Hey Ulk: Can you can hear me, can you can see me? Denk dat het productiekantoor tijdens de aankomende Elsrock 60 minuten lang dichtgegooid wordt, want dan staat deze meneer helemaal vooraan. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Deze meneer ook! Bareuh... |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |