|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja! Zo ja.... [Dit bericht is gewijzigd door john doe op 29-08-2011 17:06] |
|
Nou volgens mij snap jij het niet hoor, of het komt omdat je nog junior member bent Edit: @ John Doe [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 29-08-2011 17:06] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Had dan die met die piemel laten zien |
|
quote:Ah, begrijpelijk. Ik kom echter niet naar EMM. |
|
quote: :') Grave was vet! Unleashed ook goed, maar niet de beste keer dat ik ze zag. Asphyx was aardig, Marduk viel tegen, voor een groot deel door het erbarmelijke geluid. Over kut geluid gesproken, we zijn op een gegeven maar weg gelopen bij Legion Of The Damned want dat was echt niet te doen. Wat een schelle bak teringherrie was dat zeg. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 29-08-2011 19:49] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Volgend jaar ga je niet meer bobben dus? |
|
:') |
|
Was laatste optreden ooit van Symphorce, Grand Magus mist overduidelijk een tweede gitarist en Grave arriveerde zonder koffers en heeft de gitaren bij Asphyx en The Kandidate bij elkaar geleend. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Jeetje zeg. |
|
quote: Kwijt geraakt bij het vliegveld ofzo? Want ik neem aan dat ze meteen door moesten vliegen voor die tour in de US? |
|
quote: SAS heeft hun tassen en instrumenten gewoon vergeten mee te sturen. Kwam allemaal met de volgende vlucht mee, maar toen had de band al opgetreden. Alles op Schiphol laten staan, de volgende ochtend opgehaald en via London naar de VS gevlogen. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote:Ben jij de vriend van Kelly? In dat geval: Ouwe kinderhater! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
http://www.elsrock.nl/2011/12/elsrock-stopt-met-grootschalige-opzet-festival/ Wist 't al een tijdje, jammer. Organisatie is nu bezig in Hellendoorn met iets opzetten, benieuwd wat dat wordt. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina |