|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Leuk feestje idd, Ik zou Pain ook geen verkeerde toevoeging vinden www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
2 podia dit keer? Ziek! Misschien weer met mn vader gaan, vorig jaar was supergezellig! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Pain is een puik idee! |
|
quote: We hebben nog één hardcore en één grindcore band nodig Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Waarom spreek jij in meervoud? Heb je een tamme rat in je binnenzak? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik spreek voor mn vader Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Das niet netjes! Eerst je vader laten uitspreken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Valt me 110% mee! Sterker nog, dit is best erg goed. Had ik echt niet verwacht. Iets met oogkleppen, hehe. Alleen die zang. Mja. Ik vind die screams echt veels te lang. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Geen flitser ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Iets als wehrmacht oid. A blast from the past, gaarne. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hm.... Er zit nog niets voor me bij. Dan wacht ik nog wel even. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: De gequote bandjes zijn je te fris? |
|
Hehe. Ja, daar staan ook zat ouwe lullen tussen. Op het moment is de uitschieter destruction. Maar ik had graag weer iets ouds en wat al een tijd niet meer gezien is of zo. Of nooit. Headliner winter. Dat zou wat zijn!!! In het donker dan wel, graag. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Oooooooh maar dat komt goed uit. Wacht nog maar even af zou ik zeggen want dan zit er bij de laatste 4 echt wat voor jou tussen. |
|
Ah toe, houd ons niet langer in het ongewisse www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Nu Grand Magus ook bekend is gemaakt hoop ik er toch wel écht bij te zijn |
|
quote: 2 jaar geleden hadden ze al 2 podia... Boeiender |
|
quote: 20 bands, 2 podia? Netjes! Met overlap neem ik aan? Van hoe laat tot hoe laat duurt het eigenlijk? |
|
quote: Drie jaar terug ook al dacht ik, alhoewel het meer podium en kippenhok was dan 2 podia. Overigens was dat geen succes destijds. |
|
Hoho, 16 bands totaal, geen overlap, tijden zijn nog niet bekend. |
|
quote: aah, check! Dan nog, pretty tight! |
|
Mwoh, misschien kan ik hier ook wel heen dit jaar... Kep afgelopen 2 jaar veel teveel gemist door financiële problemen!! |
|
quote: *wacht af* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: quote:Of was het juist 3 jaar, en niet 2 jaar geleden? Want anders heb ik gewoon een heel podium over het hoofd gezien, 2 jaar geleden. 3 jaar geleden was ik er niet... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |