|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote:Ook alleen maar omdat ze aan het werk is |
|
Godverdomme, kan hier helaas toch niet aanwezig zijn. Zojuist de borg voor mijn nieuwe kamer moeten overmaken en het geld is helaas op . |
|
|
|
quote:Wat is er met de borg van je oude kamer gebeurd dan? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Goed punt. Dus Verstikkingkje komt toch! Whoohoo!!! |
|
quote: Uitgegeven met uitgaan, ik woonde alweer even thuis |
|
quote: Bareuh... |
|
quote: En daar hoefde je geen borg te betalen??? |
|
Weersverwachtingen voor Elsrock aankomend weekend zijn goed! Bovendien zul je vanuit de Tent Stage ook de bands op de Open Air Stage kunnen zien, mocht je bij regen toch droog willen staan. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Ik doe niet meer aan weersverwachtingen. Die veranderen toch per uur de laatste maanden |
|
Ik kom misschien ook. |
|
Ik niet 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik wel... Black seeds of bunny! |
|
Godverdegodver, jij wel!! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Godverdegodver, waarom jij dan ook weer niet?! Black seeds of bunny! |
|
quote: Omdat ik geen vrij kan krijgen zaterdag 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik moet zaterdag ook werken, maar gelukkig maar tot half 4, waardoor ik ruim op tijd daar ben voor de bands waar ik voor ga Black seeds of bunny! |
|
Nou ik zal me er bij neer moeten leggen dat het er dit jaar niet in zit, vorig jaar vond ik het erg tof 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik heb het vorig jaar helaas moeten missen Black seeds of bunny! |
|
quote:Ah jammer! |
|
quote:Ah tofjes! |
|
De Elsrock tent staat en wie morgen al in de buurt is kan bij de Tiroler pre-party alvast komen indrinken! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Helaasch niet in de buurt!... maar dat haal ik zaterdag wel weer in ;-) |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |