|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
- Greycloak - Metalhead22 & Silence - Buried_alive - Latebloomer - Sgeiterdt (ovb) - De Tegenpartij & Psycho Pippi - De Ulk - verlepte theedoek - XnegativeX - MR Klister - C. Christ - Amarantha - Fredde Kaddeth - Jolly Pogo Gypo Scumfuck Roger 666 - Regeer |
|
Leuke line- up, maar ben dat weekend in Duitsland. =) |
|
Misschien dat ik ook ga. Even over nadenken nog. |
|
Doe maar, vind ik leuk! |
|
Haha, dat dacht ik wel. Ik neig wel steeds meer naar gaan. Komen toch wel wat leuke bandjes en vorig jaar was het echt enorm gezellig! |
|
plus je doet er Silence een enorm plezier mee. |
|
quote: |
|
Hmm, misschien doet Helvete Silence daar ook wel een groot plezier mee. |
|
Zeker en vast. |
|
quote: @Helvete: doe maar! Kom jij dan ook, FA? |
|
quote: Nou moet ik je teleurstellen want ik ga er niet bij zijn. |
|
quote: |
|
Misschien ben ik er ook wel weer eens bij na 3 of 4 jaar afwezigheid. Hangt zoals gewoonlijk af van de de vraag wanneer mijn zus en zwager hun verjaardag vieren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Oh hai! |
|
ik twijfel nog maar was twee jaar terug wel cool. En natuurlijk Marduk en Apshyx |
|
Foei, wat een storende spelfouten op die site. Maar goede line-up. Maar eens onderhandelen met de vrouw wat ik die dag ga doen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Bareuh... |
|
- Greycloak - Metalhead22 & Silence - Buried_alive - Latebloomer - Sgeiterdt (ovb) - De Tegenpartij & Psycho Pippi - De Ulk - verlepte theedoek - XnegativeX - MR Klister - C. Christ - Amarantha - Fredde Kaddeth - Jolly Pogo Gypo Scumfuck Roger 666 - Regeer - bastianus -------------------------------------------------------------------------------- Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
- Greycloak - Metalhead22 & Silence - Buried_alive - Latebloomer - Sgeiterdt (ovb) - De Tegenpartij & Psycho Pippi - De Ulk - verlepte theedoek - XnegativeX - MR Klister - C. Christ - Amarantha - Fredde Kaddeth - Jolly Pogo Gypo Scumfuck Roger 666 - Regeer - bastianus - Dentz ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Leuk. |
|
Begint al een beetje ZMrock te lijken, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
- Greycloak - Metalhead22 & Silence - Buried_alive - Latebloomer - Sgeiterdt (ovb) - De Tegenpartij & Psycho Pippi - De Ulk - verlepte theedoek - XnegativeX - MR Klister - C. Christ - Amarantha - Fredde Kaddeth - Jolly Pogo Gypo Scumfuck Roger 666 - Regeer - bastianus - Dentz - Hades |
|
quote: Echt rock'n roll: verjaardag van zus en zwager Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |