|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je doelt op die "klassieker" uit 1936 ? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Smeerlap! Ha ha. Zie je woensdag. Party Zeit. Nu nog hopen op goed weer... Ja hoor... |
|
quote:Goed plan, zorg ik voor duiten. De 'klassieker' heb ik uiteraard al, net als alle dvd's en boeken over de handlangers van de schrijver van de klassieker. En uiteraard de filmklassieker uit 1934 over de triomf van wilskracht. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Party Hard @ Brutal Assault, Zie het als een flinke Elsrock pre-party!!! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Hmm. Aan het overwegen present te zijn. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Volgend jaar misschien weer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Schrik je zo van mijn mogelijke aanwezigheid dat je niet meer wilt komen ? [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 08-08-2011 21:07] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: |
|
|
|
quote: Tuurlijk niet! Om eerlijk te zijn had ik er na het weg vallen van destruction niet zo heel veel zin meer in, was dit jaar dé reden om te gaan. Nuclear assault als invaller is leuk, maar al eens gezien en zo bijzonder was dat nou ook weer niet. En de andere boeien me niet zo. Het is wel zo dat het altijd verdomde gezellig op elsrock is, maar al met al is het niet goedkoop. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat klopt. |
|
Zit wel flink eraan te denken om hierheen te gaan, zit een beetje met vervoer/slaapplek .... |
|
Slaapplek? Misschien ken je iemand die een camping kan regelen en jou wel van het station wil halen vrijdag? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
@Frans: Een slaapplek zou geen probleem zijn alleen weet ik niet hoe we je van Rijssen naar Nijverdal krijgen. *denk* |
|
quote: Ja die ene.. die klote mod van ZM.. met dat grijze haar. Shit zeg, wat was zn naam ook alweer? |
|
quote: Ehm... Taxi? Bareuh... |
|
Ik vergeet die dingen altijd, dat zou kunnen inderdaad. Het scheelt dat 't niet zo ver is. |
|
Of achterop de fiets waarvan de sleutels kwijt zijn. |
|
Gewoon op de fiets. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Het was een inside-joke. Ik bedoel niet jatten natuurlijk. |
|
Ik bedoel dat ik gewoon op de fiets kom. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Prachtig plan. |
|
Trein wordt krap ivm Marduk. En ik ga natuurlijk niet nuchter een paar uur op een metalfestival doorbrengen voor slechts Asphyx en Marduk. Nee, dat overleef ik niet zonder gezinsverpakking valium. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Ja, dat was leuk. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |