|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Waarschijnlijk zouden die leute daar nog steeds over huilen. "Een wolf in schaapskleren". Marduk zullen ze daar wel op prijs stellen denk ik |
|
Vorig jaar bij Elsrock stonden er maar een handjevol mensen naar de bands te kijken, jammer. Ik voelde me bijna bezwaard dat ik naar de bands aan het kijken was. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Elsrock staat, bij mij iig, dan ook niet bekend om de bands. Alhoewel Asphyx wel stoer is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Een soort Stonehenge dus? |
|
Nooit bij stonehenge geweest, maar ik vond het merkwaardig dat mensen nauwelijks keken naar Napalm Death en Hypocrisy. Bij dream-evil was de tent haast leeg en alleen als het regende was de tent voller, wat bij toxocara het geval was. Ik weet niet, zelf kom ik voor muziek naar een festival. Anders kan ik net zo goed naar thuis naar vrienden gaan en een paar kratjes bier aanschaffen. Het zal wel aan mijn leeftijd, conventionele manier van denken of kortzichtigheid liggen. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 12-01-2011 0:08] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik was wel van plan om bands te zien, maar was te gezellig aan het kletsen met de Tegenpartij, Psycho Pippi, Vargen, Helvete en nog wel meer.. |
|
quote: Zelfkennis, prachtig. Ja hoor... |
|
Ik ga alleen naar bands kijken die me interesseren. Meestal zijn dat er op een fest maar 1 of 2. De rest geloof ik wel. Ligt misschien wel aan m'n leeftijd, maar ik denk het niet. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-01-2011 16:28] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Meestal ga ik niet naar een fest als ik maar één band goed vind Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Mja, maar als die band alleen op dat of dat fest staat, tsja. Zoals in 2009 met mucky pup. De rest geloofde ik wel. Vorig jaar met agnostic front en pestilence. Allemaal bands die ik nog nooit gezien had. De rest is wat mij betreft dan voor de leuk. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-01-2011 17:03] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
+ marduk |
|
no way Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Wat een vermakelijk topic is dit eigenlijk I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Mag wel wat lompe deathmetal bij... jeweettoch! |
|
quote: |
|
quote: quote: quote: (jeeee, Marduk ) Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Echt, Marduk?? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ja, echt, Marduk. En Sorry AG. Maar het heeft wel iets gemeen? |
|
quote: Hahaha, door die hint die je dropte schoot direct Funeral Mist en (logischerwijs) in het kielzog Marduk door m'n hoofd FM treedt toch niet op, en Marduk is dikke prima live; heersende toevoeging dus Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Godver, staat op de Marduk-site. Toch maar naar Elsrock dan.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Fucking Marduk op Elsrock dus... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Mwah, wacht de rest van de line-up nog wel even af. Zou niet zo snel enkel en alleen voor Marduk (en jou ) gaan. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 18-01-2011 15:55] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Niet??? Maar wacht, Asphyx speelt ook, toch? Al twee toffe bands. Wordt Elsrock het interessantste festival van dit seizoen? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hoe vaak heb je die band al niet gezien. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |