|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
... oeh ja, Pain dat is wel erg vet als die r zouden staan... die gaan dit jaar zowiezo voor de festivals ivm hun nieuwe cd die deze zomer uit komt... |
|
naizz! Wist niet dat ze ook al weer met nieuw werk aan de gang waren! kewl! |
|
Nu Aardschok het toch al bekend heeft gemaakt, hierbij de officiële bevestiging dat Nuclear Assault, Samael, Chirra Niva en ook Melechesh de laatste 4 bevestigde bands zijn die op Elsrock 2011 zullen spelen. 16 bands, 2 podia waarvan 1 large tent stage en 1 open air stage (die in de eerste jaren als hoofdpodium diende). Ticketprijs: €35,- vvk,Deze zijn te bestellen via de website www.elsrock.nl Aan de kassa €39,50. |
|
Mooi, eindelijk officieel bekend dan. Nuclear Assault!!! Bareuh... |
|
quote:Geeft niet... Ben allang blij dat ik dus niet een heel podium over het hoofd heb gezien! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: |
|
quote: Subtiel kamerolifantje |
|
Leuk. |
|
Nuclear Assault!!!!! |
|
MELEfuckingCHESH!!!!! 100% anti-Kvelgeest |
|
Asfuckingphyx Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Marfuckingduk klinkt dan wel weer aardig. Bareuh... |
|
Vettige line up! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
Richard stopt na dit weekend met Legion of the Damned hoor ik net.. Flink balen, maar gelukkig wordt er een nieuwe gitarist gezocht en kan er eind Augustus @ Elsrock wel gewoon gespeeld worden. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Laat ze er dan maar gelijk 2 nemen. Bareuh... |
|
quote:Ach, een p30pband minder zou geen ramp zijn. Laat Asphyx en Marduk even achter elkaar spelen. Dan kan ik laat komen of vroeg weg. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Als ik ga zou het ook enkel voor die twee bands zijn. Ik weet het nog niet. |
|
Misschien toch van de partij als mijn vader hier zin in heeft. Nuclear Assault, Destruction, Unleashed, Legion Of The Damned, Asphyx, Grand Magus en Melechesh vind ik wel vet en zou ik wel willen zien. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Elsrock organisatie, Een vertegenwoordiger van Destruction heeft ons helaas zojuist laten weten dat de band dit jaar niet @ Elsrock zal kunnen spelen. Dit i.v.m. het verplaatsen van hun Zuid Amerika tour welke qua datum met ons festival overlapt. De Elsrock organisatie betreurt dit uiteraard ten zeerste en gaat zich nu beraden over wie er op 27 augustus a.s. Destruction zal vervangen. |
|
quote: Mag ik een sugestie doen? CORONER Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
|
quote: Bok op man Maar ff serieus......... Ik ben iPim niet heh [Dit bericht is gewijzigd door nark op 27-04-2011 23:50] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Mag ik een sugestie doen? CORONER Die zijn weer bij elkaar en doen niet eens zo gek veel optredens dus dat zou best wel haalbaar kunnen zijn en ik denk dat je er heel veel mensen een plezier mee zou doen. @ Baiko, deze niet vernaggelen heh......pleeeeeeeeeezeeeeeeee Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |