IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Elsrock 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 27-04-2011 23:55 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2011 23:53 schreef nark het volgende:
Mag ik een sugestie doen?

CONVERGE

Die zijn nooit uit elkaar geweest en doen niet eens zo gek veel optredens dus dat zou best wel haalbaar kunnen zijn en ik denk dat je er heel veel mensen een plezier mee zou doen.

Dan doe ik het wel

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 27-04-2011 23:57 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2011 23:53 schreef nark het volgende:

CORONER

Die zijn weer bij elkaar en doen niet eens zo gek veel optredens dus dat zou best wel haalbaar kunnen zijn en ik denk dat je er heel veel mensen een plezier mee zou doen.

@ Baiko, deze niet vernaggelen heh......pleeeeeeeeeezeeeeeeee
Nee hoor, ik neem hem even mee naar de volgende pagina.

Zijn die wel bekend genoeg om vervanger te zijn? Ik neem aan dat Destruction headliner was.

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 27-04-2011 23:58 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Dit is geen doods bedrijging maar............sterf..................

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 27-04-2011 23:59 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Sorry dat ik nog nooit van Coroner gehoord heb.

nark
Usericon van nark
Posted 28-04-2011 0:00 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2011 23:57 schreef bokaj het volgende:
Nee hoor, ik neem hem even mee naar de volgende pagina.

Zijn die wel bekend genoeg om vervanger te zijn? Ik neem aan dat Destruction headliner was.

Ik denk het wel maar ze kunnen de volgorde altijd nog wijzigen natuurlijk en volgens mij doet Els niet echt aan headliners

nark
Usericon van nark
Posted 28-04-2011 0:03 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2011 23:59 schreef bokaj het volgende:
Sorry dat ik nog nooit van Coroner gehoord heb.

Die staan wel in het rijtje Kreator, Celtic Frost en Destruction en zo.
Tom Warrior heeft de eerste demo in gezongen destijds en de gitarist van Coroner heeft nog bij Kreator gespeeld. Ik denk echt dat heel veel mensen er blij mee zouden zijn.

iPim
Usericon van iPim
Posted 28-04-2011 0:40 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Coroner = vet. Ik draai No More Color en Mental Vortex met plezier. De rest mag er ook zijn hoor.

nark
Usericon van nark
Posted 28-04-2011 0:47 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2011 0:40 schreef iPim het volgende:
Coroner = vet. Ik draai No More Color en Mental Vortex met plezier. De rest mag er ook zijn hoor.

Ah ik was al bang dat je me liep te fucken hehehe
Maar zou wel gaaf zijn als ze komen

iPim
Usericon van iPim
Posted 28-04-2011 0:48 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Zeker als Converge komt.

nark
Usericon van nark
Posted 28-04-2011 0:55 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2011 0:48 schreef iPim het volgende:
Zeker als Converge komt.

Is dat zo'n goed bandje dan dat je zelfs post van anderen er voor aanpast?

iPim
Usericon van iPim
Posted 28-04-2011 1:02 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Daar begon ik niet mee

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 28-04-2011 7:58 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 27 april 2011 23:42 schreef nark het volgende:

CORONER

Dat zou onmeuig vet zijn

Goed voorstel Narkie

[Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 28-04-2011 7:59]

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 28-04-2011 21:28 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 april 2011 0:03 schreef nark het volgende:
Die staan wel in het rijtje Kreator, Celtic Frost en Destruction en zo.
Tom Warrior heeft de eerste demo in gezongen destijds en de gitarist van Coroner heeft nog bij Kreator gespeeld. Ik denk echt dat heel veel mensen er blij mee zouden zijn.

Volgens mij heeft tom op die demo mee gezongen omdat het bekenden van hem waren? Er waren er een paar roadie van celtic frost.

Zal best een goede band zijn, maar om ze in het rijtje te plaatsen waar jij ze in plaatst, ietwat teveel eer. Vind ik dan.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Elsrock
Usericon van Elsrock
Posted 13-06-2011 13:47 by Elsrock Wijzig reactieProfiel van ElsrockQuote dit berichthttp://elsrock.nl

Eindelijk maar dan toch is er de vervanger voor Destruction gevonden.

De zweedse death metal formatie GRAVE zal de gehele setlist van hun legendarische album INTO THE GRAVE uit 1986 ten gehorte brengen.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-06-2011 13:48 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ha tof, net een band die ik niet zoveel gezien heb op NDF.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-06-2011 14:16 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 juni 2011 13:47 schreef Elsrock het volgende:

De zweedse death metal formatie GRAVE zal de gehele setlist van hun legendarische album INTO THE GRAVE uit 1986 ten gehorte brengen.

1986? Jaaaja.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-06-2011 14:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Into The Grave
1991 Century Media

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 13-06-2011 14:41 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 13 juni 2011 13:47 schreef Elsrock het volgende:

Weinig origineel meer, maar desondanks wel gaaf. Vraag me alleen af waarom ze dan niet net zo als Bolt Thrower doorgaan en geen platen meer uitbrengen

Elsrock
Usericon van Elsrock
Posted 13-06-2011 14:48 by Elsrock Wijzig reactieProfiel van ElsrockQuote dit berichthttp://elsrock.nl

Oké Oké, foutje van mij.

album uit 1991 natuurlijk en band geformeerd in 1986.

C. Christ
Usericon van C. Christ
Posted 13-06-2011 22:54 by C. Christ Wijzig reactieProfiel van C. ChristQuote dit bericht

TOF!

Elsrock
Usericon van Elsrock
Posted 14-06-2011 19:59 by Elsrock Wijzig reactieProfiel van ElsrockQuote dit berichthttp://elsrock.nl

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 14-06-2011 20:11 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Mooie flyer, hoor.

Maar wat maakt Legion Of The Damned zo groot dat ze groter op de flyer mogen dan Unleashed, Grave, Marduk en Samael?

Bareuh...

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-06-2011 20:23 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Zal wel aan de lange bandnaam liggen, want nuclear assault staat ook al zo groot.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 14-06-2011 20:28 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2011 20:23 schreef bokaj het volgende:
Zal wel aan de lange bandnaam liggen, want nuclear assault staat ook al zo groot.

Nuclear Assault zijn dan ook helden (al is dat wel uit vervlogen tijden) en hun optreden is redelijk exclusief. Al kun je daar ook je vraagtekens bij zetten inderdaad.

Bareuh...

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 14-06-2011 20:49 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Maar goed, verder maakt het geen reet uit natuurlijk, de line-up als totaalplaatje is m.i. wederom zeer goed.

Bareuh...

Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com