|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Nee hoor, ik neem hem even mee naar de volgende pagina. Zijn die wel bekend genoeg om vervanger te zijn? Ik neem aan dat Destruction headliner was. |
|
Dit is geen doods bedrijging maar............sterf.................. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Sorry dat ik nog nooit van Coroner gehoord heb. |
|
quote: Ik denk het wel maar ze kunnen de volgorde altijd nog wijzigen natuurlijk en volgens mij doet Els niet echt aan headliners Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Die staan wel in het rijtje Kreator, Celtic Frost en Destruction en zo. Tom Warrior heeft de eerste demo in gezongen destijds en de gitarist van Coroner heeft nog bij Kreator gespeeld. Ik denk echt dat heel veel mensen er blij mee zouden zijn. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Coroner = vet. Ik draai No More Color en Mental Vortex met plezier. De rest mag er ook zijn hoor. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ah ik was al bang dat je me liep te fucken hehehe Maar zou wel gaaf zijn als ze komen Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Zeker als Converge komt. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Is dat zo'n goed bandje dan dat je zelfs post van anderen er voor aanpast? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Daar begon ik niet mee Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dat zou onmeuig vet zijn Goed voorstel Narkie [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 28-04-2011 7:59] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Volgens mij heeft tom op die demo mee gezongen omdat het bekenden van hem waren? Er waren er een paar roadie van celtic frost. Zal best een goede band zijn, maar om ze in het rijtje te plaatsen waar jij ze in plaatst, ietwat teveel eer. Vind ik dan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Eindelijk maar dan toch is er de vervanger voor Destruction gevonden. De zweedse death metal formatie GRAVE zal de gehele setlist van hun legendarische album INTO THE GRAVE uit 1986 ten gehorte brengen. |
|
Ha tof, net een band die ik niet zoveel gezien heb op NDF. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: 1986? Jaaaja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Into The Grave 1991 Century Media What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Weinig origineel meer, maar desondanks wel gaaf. Vraag me alleen af waarom ze dan niet net zo als Bolt Thrower doorgaan en geen platen meer uitbrengen |
|
Oké Oké, foutje van mij. album uit 1991 natuurlijk en band geformeerd in 1986. |
|
TOF! |
|
|
|
Mooie flyer, hoor. Maar wat maakt Legion Of The Damned zo groot dat ze groter op de flyer mogen dan Unleashed, Grave, Marduk en Samael? Bareuh... |
|
Zal wel aan de lange bandnaam liggen, want nuclear assault staat ook al zo groot. |
|
quote: Nuclear Assault zijn dan ook helden (al is dat wel uit vervlogen tijden) en hun optreden is redelijk exclusief. Al kun je daar ook je vraagtekens bij zetten inderdaad. Bareuh... |
|
Maar goed, verder maakt het geen reet uit natuurlijk, de line-up als totaalplaatje is m.i. wederom zeer goed. Bareuh... |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |