|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
*toch niet dabei* Black seeds of bunny! |
|
Ik ook niet Dus ik hoop dat jullie allemaal wegdrijven |
|
en hard aan het werk.... |
|
quote: Ik bedoel, ontzettende lulhannes, dat ik overdag andere dingen te doen heb en zodoende pas dermate laat op het festival zou arriveren dat ik maar 2 bands zou kunnen zien. Verder doet jouw mening absoluut niet ter zake dus hou die lekker voor je. @XXL " Hij" weet niet eens wie er spelen, dus die vlieger gaat niet op. [Dit bericht is gewijzigd door Wordfuhrer TMDC op 27-08-2011 19:53] |
|
quote: :') Heren.. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Je bent van de Duyvis? Maar inderdaad :') |
|
Jammer dat ik de gezelligheid heb gemist. Maar ik heb vandaag wel zeehondjes uitgezet zien worden in Termunten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
[quote]Op 27 augustus 2011 21:56 schreef Onweerwolf het volgende: Jammer dat ik de gezelligheid heb gemist. Maar ik heb vandaag wel zeehondjes uitgezet zien worden in Termunten. Oehheee, daar word ik dan weer jaloers op.........smelt.......... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik hoop dat elsrock minstens zo leuk was als deze topic. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Godver, fucking strakke party weer yo peepz! (insert hiphop-gebaar naar keuze en doe of je een neger bent) @ Nighty >>> Wel jammer hoor, ik had je graag eens ontmoet! @ Zeikstraaltjes >>> Niet lopen fucken |
|
quote: Fascist!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik heb me goed vermaakt. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Zeker vermaakt! ...errr... ! |
|
Wat was Hollentoln Kudt, zeg! Niet te zuinig! Asphyx had een ietwat blikkig geluid, maar was verder goed. Melechesh had heerschende momenten. Welk album daarvan is het meest Absu-achtig? En tof om Marduk weer eens te zien, maar eigenlijk waren ze echt slecht. Stomme tracklist, spel niet strak, Mortuus niet optimaal bij stem. Erg jammer. Verder mijn complimenten voor de catering. Braadworst en friet rauw, kroket bevroren. Epic! Volgend jaar allemaal zelf ete meenemen, want dit kan echt niet. Nog liever een lopendbuffet van de vergulde M. Wel gezellig Ulk, Bastianus, Neggie en HH gesproken. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Voorgaande jaren stond de zus van een collega daar de catering te doen. Dit jaar niet omdat men de catering zelf wilde gaan doen ofzo. En uit eigen ervaring: Klagen over eten op festivals is not done. Daar ben ik in het EMM ook al op gewezen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En waarom niet? Zo moeilijk is het, godverdomme, toch niet om het gaar te krijgen? Ik heb het nog niet eens over de kwaliteit op zich, of prijs. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Dat was dus ook mijn mening maar ik kreeg te horen dat dat er op een festival nou éénmaal bij hoort. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zo iemand solliciteert naar mijn mening naar vuist op oog. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Zo heb ik wel eens gezien dat iemand zijn vreten weer terug de vreetkraam in flikkerde omdat het niet goed was. :') |
|
Ik heb me zeer goed vermaakt. Geluid was niet altijd even goed (of niet altijd even slecht) maar zo veel van de bands heb ik toch niet gezien. Al met al weer een leuke dag. Edit: Sluit me aan bij Kvelgeest, een van de 'slechtste' Marduk shows die ik gezien heb. Te snel spelen + slecht geluid = brij. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 28-08-2011 10:49] |
|
quote:Geheel terecht. Vol support. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Panzer was destijds, en nu eigenlijk nog, echt een bom. Sommige stukken daarvan schijnen, ik ben geen muzikant, maar ik heb het mij eens laten vertellen door een niet onaardige gitarist, best moelijk te spelen te zijn omdat het zo snel gaat. Met de nieuwe lineup was het een grapje om te laten horen dat zij die stukken nog sneller kunnen. Normaliter klopt het technisch ook, maar het komt de nummers niet ten goede. Ik heb het nu wel gehoord, speel ze zoals ze geschreven zijn. Gisteren echter kwamen ze met zichzelf in de knoop. En niet alleen bij de panzerstukken; Ook het midtemponummer 'Materialized in Stone' verneukten ze. Sterker, twee nummers herkende ik überhaupt niet, zo'n brij was het. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:De muntjes gingen erg hard, ja. Op zich vind ik 4,40 voor 0,4 goed te betalen. Maar je merkt wel dat het geen 0,5 is. Je blijft lopen. Ook zo'n 80 Euro meer aan bier uitgegeven dan gepland. Naja. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Precies, ben wel gewend van Marduk dat ze alles sneller spelen dan op cd, maar overdrijven is ook een vak. Edit: naar mijn idee was de bierprijs vorig jaar hoger, maar dat kan aan mijn verknipte geheugen liggen. Vind 1,10 per 100 ml toch vrij prijzig. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 28-08-2011 11:17] |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |