|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nope het was On darkened wings! |
|
Da's het mooie aan zo'n forum. Op een gegeven moment komt er altijd wel een echte kenner posten die het goede antwoord weet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Laten we maar er van uitgaan, en hopen, dat iemand met de nick 'Mardukfan', en daaronder een Immortal-avatar, het goed heeft. "On Darkened Wings" staat aan en volgens mij is het indd die. 'kZat er een nummertje naast. Ach, heeft ook zo'n break-->intemezzo--> typische, oude, Mardukrif. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Dat was het ja! |
|
quote: |
|
Sfeerverslag op Fetivalinfo : http://www.festivalinfo.nl/sfeerverslag/545/Elsrock_Open_Air_-_zaterdag_27_augustus_2011/ |
|
Metalshots Light. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Volgende keer even je lens schoonmaken. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ook dat ja. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:met het verschil dat MS wel bands fotografeert zodat je nog ene idee krijgt om welk festival het gaat |
|
En een stukje professioneler en origineler. "Light". What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Waar kan ik jullie verslag vinden? Ben benieuwd! |
|
Ik vind het leuke foto's. |
|
Ik vind de foto's al leuk genoeg om te weten dat ik volgend jaar misschien ook wel afkom, ziet er sfeervol uit! |
|
quote:We wachten tot die van jullie er staat, zodat we deze keer zeker weten dat je die niet van ZM kopieert |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik vond deze hoes van Immortal gewoon gaaf, heeft niets met mijn nick te maken. Het was in ieder geval een geslaagd feest, en heb genoten van Marduk! De bands van de dag waren voor mij Grave, Unleashed, Nuclear Assault en Marduk!! |
|
quote: Same here, maar was na werk echt te deaud om nog daarheen te rijden, zeker met de wetenschap dat ik dan ook nog terug zou moeten enz., hopelijk dit jaar EMM beter??? Black seeds of bunny! |
|
Oow gezellig gehad!! Op Occultfest weer grabbelen? Bla |
|
quote:We wachten tot die van jullie er staat, zodat we deze keer zeker weten dat je die niet van ZM kopieert Nee joh, zo lang kunnen we niet wachten. Voordat die verslagen van jullie op de site staan zijn we weer een maand verder En het zijn sfeerverslagen; ze krijgen de opdracht om publiek te fotograferen, geen bands...En het zijn vrijwilligers en niet allemaal professionals Mooi toch? |
|
quote: Praat je altijd tegen jezelf? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nee, maar berichten van de hoofdredactie kun je niet quoten. [Dit bericht is gewijzigd door john doe op 29-08-2011 17:04] |
|
quote: |
|
quote:Zo? |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |