|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Mooie stad toch? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Maar wel hetzelfde als met Frankrijk: jammer van de inwoners. |
|
quote:Ik geloof wel dat je er wateraders mee kan vinden. Voor de rest hecht ik er ook weinig waarde aan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
allemaal ideomotorisch effect. Bovendien is het neit zo moeilijk ergens water te vinden op deze aarde. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote:En toch. Ik heb ooit van een vriend geleerd om energie te verleggen m.b.v. een wichelroede. Het helpt wel, zelfs bij baby's en dieren. Nou ja, zal ook wel met gevoel of instinct te maken hebben, niet per se met dat stokje. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
idd Ik geloof ook best in je laxerende effect. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik krijg altijd herrie met de gemeente als ik energie probeer te verleggen. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote:O? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik met eneco, en als ik het goed aanpak met TenneT. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Grote kolder. Je kan er wel leidingen in de grond mee opsporen, zelf jaren proefondervindelijk bewezen, maar energie verleggen en dergelijke is Jomanda geneuzel. Boeiender |
|
quote: Das de nuchtere boer in Nijboer huhuhuhuh Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Sja, met 2 als L verbogen lasdraden kom je een heel end. Boeiender |
|
quote:Dat bedoelde ik ook. En daar vind je dan water mee. Mijn ervaring is verder dat baby's, dieren en sommige verstandelijk gehandicapten met psychische problematiek er baat bij hebben om 's nacht niet recht boven of naast een waterader te slapen. Als je hun bed of mand verzet slapen ze dan 's nachts beter. Wellicht Jomandaflauwekul of suggestie, maar het werkt wel. De maan heeft b.v. ook invloed op stemmingen bij wat minder stabiele mensen, en ook op het getij. Waarom zou water dan geen invloed hierop kunnen hebben? Het is vast minder zweverig dan het lijkt. Maar soms hebben middeltjes uit 'grootmoeders tijd' een behoorlijke kern van waarheid, ondanks kritiek van sceptici. Een van mijn lievelingsschrijvers, Jac. Gazenbeek, heeft daar in zijn boeken soms mooie voorbeelden van. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 19-04-2011 9:46] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Lasdraden Ik gebruik altijd electroden.........................damn.......... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Waterleidingen, stroomdraden, gasleidingen. Maar geen "kwade" energie, "boze" hoeken in een huis of "slechte" plekken in een appartement. Iemand ooit gehoord van gewapend beton? Boeiender |
|
quote:Zie mijn edit. En ik heb gehoord van gewapend beton, maar er lopen toch ook leidingen door een huis heen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Daar heb je tog een bouw tekening van Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Vaak wel, scheelt alweer werk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
In Limburg heet een wichelroede overigens een Wildersroede. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Zo eentje die aleen op allochtonen reageert Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Het zou me niks verbazen als Geert stiekem een Steven Paul krijgt van het afgeven op bepaalde groeperingen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Verdachte Baflo lijdt aan PTSS en psychoses Uitgegeven: 19 april 2011 11:14 Laatst gewijzigd: 19 april 2011 11:26 GRONINGEN - Alasam S., de uitgeprocedeerde asielzoeker die ervan verdacht wordt zijn 29-jarige vriendin en een 48-jarige agent in Baflo te hebben vermoord, lijdt aan posttraumatische stressstoornis (PTSS) en diverse psychoses. Dat staat in processtukken van de Raad van State. De Raad van State oordeelde op 7 april, zes dagen voor de dubbele moord in Baflo, dat S. na tien jaar procederen uitgezet moest worden naar Benin, waar de asielzoeker naar eigen zeggen vandaan kwam. Wim Bloemers, de psychiater van S., had bezwaren tegen de uitzetting omdat volgens hem geen adequate hulp in Benin voorhanden zou zijn. De advocaat van S. wil geen mededelingen over zijn cliënt geven. Behandeld Zowel Bloemers als een arts van de IND stelde de stoornis bij S. vast. De IND was echter van mening dat S. in Benin voldoende kon worden behandeld ondanks dat ''de medische zorg niet als in westerse landen is.” Ook blijkt dat S. op het moment van zijn afwijzing werd behandeld voor zijn psychoses maar niet voor zijn PTSS. Medisch onverantwoord Bloemers vond het dan ook medisch onverantwoord om S. naar de vrijheidsbeperkende instelling in Ter Apel te sturen, laat staan hem naar Benin terug te sturen. In de stukken staat ook dat een extern medisch adviesbureau vond dat er een kans bestond dat S. zonder zijn medicijnen weer last zou krijgen van zijn psychoses. Hoe groot die kans was, is nog onbekend. © ANP / Nu.nl |
|
quote: Ja, daarom ook. Wapening en leidingwerk worden dan aangezien als "slechte" plekken. Lachwekkend eerlijk gezegd. Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |