IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-04-2011 11:31 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 20 april 2011 11:25 schreef ElitE het volgende:
Gaan we straks snoep verbieden omdat kinderen daarmee gelokt worden?


Heeft dit helder licht zich ook al over priester/pastoors uitgelaten???


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-04-2011 11:32 by XXL Profiel van XXL

Afschaffen, dat snoep.

Kinderen hoeven minder naar de tandarts waardoor de zorgpremie kan dalen.
Kinderen worden minder druk van de kleurstoffen en zoetstoffen dus hoeven niet meer te worden behandeld voor vermeende adhd trekjes.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


rotor
Usericon van rotor
Posted 20-04-2011 16:10 by rotor Profiel van rotor

quote:
Op 19 april 2011 2:03 schreef MR. N het volgende:
Je kan er wel leidingen in de grond mee opsporen, zelf jaren proefondervindelijk bewezen, maar energie verleggen en dergelijke is Jomanda geneuzel.

Het kwam nog in me op dat een wichelroede niet kan bewegen zonder verlegging van energie.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-04-2011 17:39 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 20 april 2011 11:25 schreef ElitE het volgende:
Gaan we straks snoep verbieden omdat kinderen daarmee gelokt worden?




 


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-04-2011 18:41 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 19 april 2011 18:05 schreef ElitE het volgende:
Gaat niet om weten het gaat om intuitief aanvoelen. Ik zeg niet dat het niet werkt


Dan zeg ik het wel: het werkt niet.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-04-2011 18:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

En ook als het op die manier werkt kun je die 1 miljoen verdienen, toch?


I wish I was a butterfly


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-04-2011 0:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 april 2011 18:41 schreef Mark het volgende:
Dan zeg ik het wel: het werkt niet.


Nouja ik geloof wel dat veel mensen na het proberen daadwerkelijk vaak op leidingen uitkomen. En in praktijk nog iets vaker als de kans om een leiding te vinden. Gewoon omdat mensen leidingen verwachten (soms bewust maar vooral onbewust)op bepaalde plaatsen.

Echter in een test opzetting waarin leidingen random geplaatst zijn en er geen aanwijzingen zijn die leiden naar een leiding dan scoren mensen met wichelroede niet hoger dan puur gokken.

Omdat bij wichelroederen(wichelroeien) de gebruiker vaak op hetgene stuit wat gevonden moet worden is het goed voor te stellen dat diegene oprecht denkt dat het werk terwijl het alleen maar een verlengde is van zn suggestiefvermogen.

Wat veel mensen over het hoofd zien is dat de meeste mensen met paranormale ervaringen wel oprechte ervaringen hebben maar dat de oorzaak daarvan helemaal niets met bijzondere zaken te maken heeft.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WMP
Usericon van WMP
Posted 21-04-2011 2:18 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 21 april 2011 0:43 schreef ElitE het volgende:
Wat veel mensen over het hoofd zien is dat de meeste mensen met paranormale ervaringen wel oprechte ervaringen hebben maar dat de oorzaak daarvan helemaal niets met bijzondere zaken te maken heeft.


Dan zijn het toch geen paranormale ervaringen?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-04-2011 9:07 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Dat is dan ook een bveetje het probleem met paranormaal en bovennatuurlijk. De groep mensen die er in gelooft noemt het wel zo. Maar eigenlijk valt het altijd per definitie onder natuurlijk want als het voorkomt is het natuurlijk.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-04-2011 9:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 april 2011 9:07 schreef ElitE het volgende:
Dat is dan ook een bveetje het probleem met paranormaal en bovennatuurlijk. De groep mensen die er in gelooft noemt het wel zo. Maar eigenlijk valt het altijd per definitie onder natuurlijk want als het voorkomt is het natuurlijk.

Exact. Niks zweverigs of bijzonders aan. En iedereen kan het, je hoeft er echt geen 'gave' ofzo voor te hebben.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-04-2011 9:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Maar er zit ook geen principe achter wat nog totaal onbekend is voor wetenschap en/of te maken heeft met geesten/spoken/ufo's/HAARP/NWO/illuminatie/badeenden en andere "verlichte theorieen".


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-04-2011 9:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 april 2011 0:43 schreef ElitE het volgende:
Nouja ik geloof wel dat veel mensen na het proberen daadwerkelijk vaak op leidingen uitkomen. En in praktijk nog iets vaker als de kans om een leiding te vinden. Gewoon omdat mensen leidingen verwachten (soms bewust maar vooral onbewust)op bepaalde plaatsen.

Echter in een test opzetting waarin leidingen random geplaatst zijn en er geen aanwijzingen zijn die leiden naar een leiding dan scoren mensen met wichelroede niet hoger dan puur gokken.

Omdat bij wichelroederen(wichelroeien) de gebruiker vaak op hetgene stuit wat gevonden moet worden is het goed voor te stellen dat diegene oprecht denkt dat het werk terwijl het alleen maar een verlengde is van zn suggestiefvermogen.

Wat veel mensen over het hoofd zien is dat de meeste mensen met paranormale ervaringen wel oprechte ervaringen hebben maar dat de oorzaak daarvan helemaal niets met bijzondere zaken te maken heeft.

Zijn die 1-miljoen-dollar tests dan gedaan met random leidingen?


I wish I was a butterfly


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-04-2011 9:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Weet ik niet precies, maar Randi zorgt altijd wel voor gewone wetenschappelijke condities en zal dus ander factoren zoals suggestie uitsluiten.

Wat hij aangeeft is dat de mensen die de test nemen geen oplichters zijn maar erg overtuigt zijn van hun gave. en dat ze diep teleurgesteld en verrast zijn als het dan niet gebeurt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-04-2011 9:20 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 april 2011 9:14 schreef ElitE het volgende:
Maar er zit ook geen principe achter wat nog totaal onbekend is voor wetenschap en/of te maken heeft met geesten/spoken/ufo's/HAARP/NWO/illuminatie/badeenden en andere "verlichte theorieen".
Met badeenden weet ik het niet. Enge dingen, brr.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-04-2011 9:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 april 2011 9:19 schreef ElitE het volgende:
Weet ik niet precies, maar Randi zorgt altijd wel voor gewone wetenschappelijke condities en zal dus ander factoren zoals suggestie uitsluiten.

Oh? Hij bouwt even een stadje na, of?

Maar goed, als hij inderdaad de suggestie-factor uitsluit betekent dus dat de claim van de wichelroede-lopers niet waar is. Zij kunnen niet door de wichelroede leidingen vinden, en alle verhalen over dat je energie van de leiding oppikt of wat dan ook zijn bullshit. Wichelroedelopen bestaat dus niet in de zin van hoe het voorgesteld wordt, alleen maar suggestielopen waarbij je voor je mentale ondersteuning / bullshit-factor een wichelroede nodig hebt.


I wish I was a butterfly


rotor
Usericon van rotor
Posted 21-04-2011 9:35 by rotor Profiel van rotor

Ik ben voor m'n werk (onderzoek) veel bezig met non-contact wateropsporingsmethodes.
Het geinige is dat je inderdaad vaak met twee electrodes werkt, er uitwisseling van stralingenergie tussen het water en de elektrodes is en je daadwerkelijk in energie in het water verlegd, alleen wel op een iets andere manier.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-04-2011 9:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

LOL, kan me er iets bij voorstellen.

Ach ja, ik ga straks door ultrasoon geluid los te laten in water deeltjes in dat water opsporen. Dat geluid pikt de energie van de deeltjes op en daardoor kan ik zien waar ze zijn


I wish I was a butterfly


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-04-2011 9:44 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 21 april 2011 9:19 schreef ElitE het volgende:
Weet ik niet precies, maar Randi zorgt altijd wel voor gewone wetenschappelijke condities en zal dus ander factoren zoals suggestie uitsluiten.

Wat hij aangeeft is dat de mensen die de test nemen geen oplichters zijn maar erg overtuigt zijn van hun gave. en dat ze diep teleurgesteld en verrast zijn als het dan niet gebeurt.


Ik zag pas gelden op tv een man (de "iceman", een Nederlander) die de "wetenschap" wel verbaasde. Hij kan via mediteren allerlei dingen reguleren in zijn lichaam die eigenlijk niet zouden moeten kunnen (voor zover ik het goed begrepen heb natuurlijk, ik ben een leek op dat gebied).De onderzoekers (Universiteit Amsterdam of zoiets) waren oprecht verbaast over de testresultaten.
Er is voor mij maar een ding zeker en dat is dat de wetenschap nog veel moet ontdekken (gelukkig maar).


rotor
Usericon van rotor
Posted 21-04-2011 10:08 by rotor Profiel van rotor

quote:
Op 21 april 2011 9:43 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
LOL, kan me er iets bij voorstellen.

Ach ja, ik ga straks door ultrasoon geluid los te laten in water deeltjes in dat water opsporen. Dat geluid pikt de energie van de deeltjes op en daardoor kan ik zien waar ze zijn

Kan! Alleen werk je dan met piezokristallen als bron ipv gepaarde electrodes.

Ik moet me inhouden om hier geen pagina over vol te typen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-04-2011 10:10 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 april 2011 9:35 schreef rotor het volgende:
Ik ben voor m'n werk (onderzoek) veel bezig met non-contact wateropsporingsmethodes.
Het geinige is dat je inderdaad vaak met twee electrodes werkt, er uitwisseling van stralingenergie tussen het water en de elektrodes is en je daadwerkelijk in energie in het water verlegd, alleen wel op een iets andere manier.
Zie je wel? Nou? Nou? Nouerdenou?

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 21-04-2011 10:10]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-04-2011 10:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 april 2011 10:08 schreef rotor het volgende:
Kan! Alleen werk je dan met piezokristallen als bron ipv gepaarde electrodes.

Ik moet me inhouden om hier geen pagina over vol te typen.

Ja, het ding wat de trillingen genereert is of piëzoelektrisch of ferroelektrisch. En ik lees nu dat het ceramieken staafjes in een polymere matrix is, geen kristal. Oh, en piëzo, geen ferro.

En verder had ik het wat zweverig/overdreven opgeschreven, maar dat mocht duidelijk zijn


I wish I was a butterfly


rotor
Usericon van rotor
Posted 21-04-2011 10:36 by rotor Profiel van rotor

Ik gebruik wel piezokristallen, lijkt me in het wichelroede verhaal ook geschikter.
Het is niet de beste methode hoor, ultrasound wordt vooral gebruikt voor foetussen omdat het zo veilig is.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-04-2011 10:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 april 2011 10:36 schreef rotor het volgende:
Ik gebruik wel piezokristallen, lijkt me in het wichelroede verhaal ook geschikter.
Het is niet de beste methode hoor, ultrasound wordt vooral gebruikt voor foetussen omdat het zo veilig is.

Haha, ja, kristallen doen het goed

Ultrasound is zo'n beetje het enige wat ik kan gebruiken om instantaan snelheidsprofielen in een waterkolom te meten (snelheid van oppervlakte tot bodem op een punt langs een goot met stromend water). Vanuit de doppler shift van de ultrasound echo die door bewegende deeltjes (seeding particles) in het water veroorzaakt wordt worden de snelheden afgeleid. Veelgebruikte en redelijk nauwkeurige techniek.

Vetter en betrouwbaarder zou zijn om de deeltjes uit te lichten, high-speed camera erop, tracken, en zo in een keer over een heel vlak de snelheden af te leiden


I wish I was a butterfly


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-04-2011 10:45 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 21 april 2011 9:44 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik zag pas gelden op tv een man (de "iceman", een Nederlander) die de "wetenschap" wel verbaasde.


Deze toevallig?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wim_Hof

Die was laatst ook op Discovery ofzo met zijn marathon in de sneeuw. Gekleed in slechts zijn onderbroek.

Brrrr.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 21-04-2011 10:46]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-04-2011 11:03 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 21 april 2011 10:45 schreef XXL het volgende:
Deze toevallig?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wim_Hof

Die was laatst ook op Discovery ofzo met zijn marathon in de sneeuw. Gekleed in slechts zijn onderbroek.

Brrrr.


Ja, klopt!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen