IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-04-2011 9:46 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 april 2011 17:25 schreef bastianus het volgende:
Volgens mij is hard rijden toch gevaarlijker, omdat je remweg daardoor langer wordt.
Op autowegen (100-wegen, groene streep in het midden) is 90 rijden gevaarlijker. Je veroorzaakt op die manier een gefrustreerde sliert automobilisten achter je die op een gegeven moment elk gaatje aangrijpen om in te halen. Om van het veroorzaken van bumperkleven op die manier maar te zwijgen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-04-2011 10:28 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 april 2011 9:46 schreef Greycloak het volgende:
Op autowegen (100-wegen, groene streep in het midden) is 90 rijden gevaarlijker. Je veroorzaakt op die manier een gefrustreerde sliert automobilisten achter je die op een gegeven moment elk gaatje aangrijpen om in te halen. Om van het veroorzaken van bumperkleven op die manier maar te zwijgen.
Dan denk ik dat Koos gewoon een fetish voor straf bij hard rijden heeft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-04-2011 10:34 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ik denk dat Koos vooral erg blij is met zijn hoofd en dat van zijn persoonlijke lakei slash nar elk weekend op de buis.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-04-2011 10:40 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 april 2011 10:34 schreef Greycloak het volgende:
Ik denk dat Koos vooral erg blij is met zijn hoofd en dat van zijn persoonlijke lakei slash nar elk weekend op de buis.
Tuurlijk, anders ga je zoiets niet doen. Vind het flitsen sowieso dubieus. In Nijmegen b.v. flitsen ze enorm veel, maar dan altijd op punten waar enorm veel auto's rijden, maar zelden gevaarlijke situaties door hard rijden ontstaan. 't Is ook wel lekker vangen natuurlijk zo.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-04-2011 10:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 april 2011 9:46 schreef Greycloak het volgende:
Op autowegen (100-wegen, groene streep in het midden) is 90 rijden gevaarlijker. Je veroorzaakt op die manier een gefrustreerde sliert automobilisten achter je die op een gegeven moment elk gaatje aangrijpen om in te halen. Om van het veroorzaken van bumperkleven op die manier maar te zwijgen.


Bumperkleven veroorzaken .. hmm ligt denk ik toch meer aan de incompetentie van de achteropliggende chauffeur


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-04-2011 11:26 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 28 april 2011 10:45 schreef Jenje het volgende:
Bumperkleven veroorzaken .. hmm ligt denk ik toch meer aan de incompetentie van de achteropliggende chauffeur
In principe natuurlijk wel. Maar met 80 oid gaan inhalen waar men 120 (of tegenwoordig 130) mag bevordert niet echt het rijcomfort.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-04-2011 11:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 april 2011 11:26 schreef kwelgeest het volgende:
In principe natuurlijk wel. Maar met 80 oid gaan inhalen waar men 120 (of tegenwoordig 130) mag bevordert niet echt het rijcomfort.
Tuurlijk, maar goed, de persoon die 90 rijd waar je 100 mag, begaat geen overtreding. Wat overigens voorkomt bij meerdere vrachtwagens...

Veel automobilisten zijn veel te gestressed tegenwoordig in die auto en MOETEN MOETEN MOETEN maar scheuren en vliegen .. Dat is imho veel gevaarlijker dan 90 rijden waar je 100 mag.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-04-2011 12:01 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 28 april 2011 11:32 schreef Jenje het volgende:
Tuurlijk, maar goed, de persoon die 90 rijd waar je 100 mag, begaat geen overtreding. Wat overigens voorkomt bij meerdere vrachtwagens...

Veel automobilisten zijn veel te gestressed tegenwoordig in die auto en MOETEN MOETEN MOETEN maar scheuren en vliegen .. Dat is imho veel gevaarlijker dan 90 rijden waar je 100 mag.
quote:
Op 27 april 2011 18:04 schreef Forever After het volgende:
Je voldoet met je slakkengang niet aan de verwachtingen van het overige verkeer.

Van een vrachtwagen en/of auto met aanhanger/caravan weet je dat ze, uitzonderingen daargelaten, niet aan de verwachtingen (ingestelde snelheidslimiet) kunnen voldoen. Tenminste niet op snelwegen.


 


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-04-2011 12:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Bij 80 waar je 120 mag : Ja
Bij 90 waar je 100 mag : Nee

Als jij je laat verrassen door iemand die 10 km/u langzamer dan jou rijd, dan ben je en slecht chauffeur, want het ontbreekt je aan verkeersinzicht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-04-2011 12:22 by Forever After Profiel van Forever After

laten verrassen ≠ niet aan de verwachting voldoen

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 28-04-2011 12:22]


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-04-2011 17:11 by XXL Profiel van XXL

Als ik een hele snelle auto heb en jij staat met je snelle bak achter mij bij de stoplichten heb je ook de verwachting dat ik vermoedelijk zeer snel optrek. Als ik vervolgens lekker rustig en relaxed wegrijd voldoe ik niet aan je verwachting.

Mag je dan gaan bumperkleven en met je lichten seinen?

Volgens jouw logica wel, geloof ik?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-04-2011 17:16 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Hmz, mag ik even teruggaan naar de basics? Het CBR verwacht dat je "vlot, veilig en zelfstandig" rijdt.
Vlot ---> meedoen met gelijkwaardig verkeer, de verkeersdoorstroming bevorderen.

Strafbaar is het niet nee, maar de bedoeling ook niet echt.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-04-2011 17:21 by Forever After Profiel van Forever After

Juust'm.


Kun jij als rij-instructeur verklaren waarom zoiets niet als "hinderen van het overige verkeer" wordt aangerekend?


 


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 28-04-2011 17:24 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Dat wordt wel aangerekend, als oom agent je ziet wordt je gepakt op artikel 5: Het is een ieder verboden zich zodanig op de weg te gedragen dat verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd, of gevaar op de weg ontstaat, of de kans op gevaar.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-04-2011 17:42 by Forever After Profiel van Forever After

Wordt tijd dat ze dat dan ook eens bij bijvoorbeeld een Wegmisbruikers laten zien.



 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-04-2011 17:46 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 28 april 2011 17:42 schreef Forever After het volgende:
Wordt tijd dat ze dat dan ook eens bij bijvoorbeeld een Wegmisbruikers laten zien.


Rechts inhalen levert (serieus...) meer geld op dan onnodig links rijden...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-04-2011 17:51 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 28 april 2011 17:16 schreef Greycloak het volgende:
meedoen met gelijkwaardig verkeer, de verkeersdoorstroming bevorderen.



Zo heb ik het inderdaad ook geleerd alleen is dat een leuke theorie die niet altijd haalbaar is.

Op een stuk weg (Woon / werk route) waar ik 80 mag wordt ongeveer 3x per werkweek geflitst.

Als ik daar in het verkeer meega heb ik 3x per week een boete voor 20 Km te hard. Als ik 78 á 80 rijd vliegen me op een stuk van 5 Km ongeveer 50 auto's voorbij waarbij ik al diverse bijna ongelukken heb gezien.

Tjah, dan maar in het belang van de gemoedsrust van bijvoorbeeld FA 3x per week een boete?

Daggut niet.

En ja, ik vind 80 daar ook een enorme kutsnelheid maar tegenwoordig weet ik wel leukere bestedingen voor mijn zuurverdiende geld dan de man met de pet te helpen zijn bonnenquotum (Of moet ik zeggen zijn veiligheidsnormen ) te halen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-04-2011 17:56 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Heb je gelijk in. Maar als iemand harder wil rijden dan de toegestane max snelheid, is dat een keuze. Er beneden zitten zonder duidelijk aanwijsbare reden is naar mijn smaak sowieso een artikel vijfje.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-04-2011 17:58 by XXL Profiel van XXL

Dat was ook mijn punt alleen had AF dat niet helemaal door.

Met iets onder de snelheid bedoel ik 2 of 3 km/h op de teller en niet 50 waar ik 80 mag.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-04-2011 18:04 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 28 april 2011 17:51 schreef XXL het volgende:
Zo heb ik het inderdaad ook geleerd alleen is dat een leuke theorie die niet altijd haalbaar is.

Op een stuk weg (Woon / werk route) waar ik 80 mag wordt ongeveer 3x per werkweek geflitst.

Als ik daar in het verkeer meega heb ik 3x per week een boete voor 20 Km te hard. Als ik 78 á 80 rijd vliegen me op een stuk van 5 Km ongeveer 50 auto's voorbij waarbij ik al diverse bijna ongelukken heb gezien.

Tjah, dan maar in het belang van de gemoedsrust van bijvoorbeeld FA 3x per week een boete?

Daggut niet.

En ja, ik vind 80 daar ook een enorme kutsnelheid maar tegenwoordig weet ik wel leukere bestedingen voor mijn zuurverdiende geld dan de man met de pet te helpen zijn bonnenquotum (Of moet ik zeggen zijn veiligheidsnormen ) te halen.


Hoezo in het belang van de gemoedsrust van FA?
Leer eens lezen man.

Ik zeg nergens dat je zo snel moet gaan rijden dat je boetes krijgt.
Maar als jij daar 82 op de teller rijdt wordt je echt niet geflitst en hinder je ook het overige verkeer volgens de wet niet.

Dat laatste doe je mijn inziens wel als je 70 a 75 gaat rijden.


 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-04-2011 18:10 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Niet alleen jouws inziens (...), feit.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-04-2011 21:42 by Forever After Profiel van Forever After

België op weg naar boerkaverbod
Uitgegeven: 28 april 2011 20:52
Laatst gewijzigd: 28 april 2011 20:52

BRUSSEL - België gaat de boerka en nikab verbieden, twee vrijwel alles verhullende gewaden voor moslima's.

De Kamer van Volksvertegenwoordigers van het parlement keurde donderdagavond vrijwel unaniem het voorstel goed.

België leek een jaar geleden het eerste land ter wereld te worden met een boerkaverbod, maar de val van de regering belemmerde dat. Ook toen had de Kamer het verbod goedgekeurd, maar het wetsvoorstel kwam niet meer door de Senaat.

Officieel komt er een verbod op het dragen van ''kleding die het gezicht volledig dan wel grotendeels verbergt''. Wie op het dragen van een boerka of nikab wordt betrapt, riskeert een boete en/of een celstraf tot zeven dagen.

In tegenstelling tot Frankrijk is geen straf voorzien voor personen die vrouwen verplichten een boerka te dragen, laakte de linkse fractie van Groen! en Ecolo.

© ANP


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-04-2011 13:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik kom toch steeds vaker Nikab draagsters tegen hier in Den Haag. En dan bedoel ik niet in Transvaal of de Haagse markt.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-04-2011 13:44 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Dat doen ze om te provoceren!


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-04-2011 13:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nieuwe generatie provo's!

Baas onder eigen tent!



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen