![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ook jaren betaald voor de VUT, ja? Ik overweeg toch maar eens te gaan investeren in een levensloopregeling. Kun je toch nog iets eerder stoppen met werken als je het aan het eind van je loopbaan opneemt. En het is persoonsgebonden wat ik toch wel een voordeel vind. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Duizenden eisen een 'nieuw Marokko' Uitgegeven: 24 april 2011 16:21 Laatst gewijzigd: 24 april 2011 16:21 CASABLANCA - Duizenden mensen zijn zondag in Marokko de straat op gegaan om vreedzaam te demonstreren voor vergaande hervormingen. Het was de derde grote demonstratie sinds februari. In Casablanca gingen tienduizend mensen de straat op. Ook in de hoofdstad Rabat was een betoging. Daar hekelden de demonstranten de corruptie en martelingen alsook de werkloosheid die vooral hoog is onder jongeren. In een poging de onrust in de kiem te smoren heeft de regering een aantal hervormingen aangekondigd. Vorige maand liet koning Mohammed VI weten dat hij een aantal van zijn bevoegdheden zal opgeven. Ook wordt het gerechtelijk apparaat onafhankelijk. Maar de demonstranten eisen meer. Zo is er veel wrevel over de zakenbelangen van de koninklijke familie. Islamisten hebben zich inmiddels aangesloten bij het protest. Zij eisen de vrijlating van alle politieke gevangenen. Alles over de onrust in het Midden-Oosten op onze special © ANP / Nu.nl Nieuw-Marokko? Plaatsje in Drenthe? ![]() |
|
quote:Nee dank je, wij hebben hier al een vervelende groep minderheden .. randstadders .. ![]() |
|
Nieuw Marokko is dat niet een aso wijk in Gouda ![]() [Dit bericht is gewijzigd door nark op 24-04-2011 18:10] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Ze hebben ook al een vlag voor Nieuw-Marokko: ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Mooi hoor, al die hervormingen in moslimlanden. Een beetje de perestrojka van het midden oosten. Als ze nog even zo doorgaan zijn moslims straks geen 'dreiging' meer en komt de toegevoegde waarde van Wilders, voor zover die toegevoegde waarde heeft, snel te vervallen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Dan is links ook weer een hobby kwijt. ![]() |
|
Jaloerse Belg rijdt verkeerde paar van de weg Uitgegeven: 24 april 2011 18:39 Laatst gewijzigd: 24 april 2011 18:39 BRUSSEL - Een 25-jarige Belg heeft het verkeerde koppeltje van de weg gereden. Hij meende zaterdag in Zelzate, vlak bij de Nederlandse grens, zijn overspelige vriendin en een andere man een zebrapad over te zien steken en gaf gas. Het betrof echter een hem onbekend tweetal. Deze twee raakten beiden gewond. De jaloerse chauffeur ging er vandoor, maar meldde zich later alsnog bij de politie. Hij bleek gedronken te hebben. Het parket van Gent is een onderzoek gestart, zo werd zondag bekendgemaakt. © ANP / Nu.nl Bart? ![]() |
|
Geniaal volk die Belgen! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Mwah, in ons land kunnen ze er ook wat van: Jongetje overleden na aanrijding in Staphorst Uitgegeven: 24 april 2011 14:42 Laatst gewijzigd: 24 april 2011 17:46 STAPHORST - Een vijfjarig jongetje uit Staphorst is zondag overleden, nadat hij in de ochtend in zijn woonplaats was aangereden door een 77-jarige automobilist. De bestuurder zag het jongetje over het hoofd, terwijl deze over een rotonde fietste. Na de aanrijding is de zwaargewonde jongen per ambulance naar een ziekenhuis in Zwolle gebracht, waar hij aan zijn verwondingen is bezweken. © ANP / Nu.nl --------------------------------------- Automobilist rijdt meisje dood en rijdt door Uitgegeven: 24 april 2011 10:26 Laatst gewijzigd: 24 april 2011 10:40 BREDA - Een 17-jarige fietsster uit Breda is zondagochtend vroeg door een ongeval in haar woonplaats om het leven gekomen. De automobilist die het meisje aanreed, reed door. De politie kon al snel een 21-jarige man uit Oosterhout aanhouden als verdachte. Het meisje werd iets voor half zes geschept op de kruising van de Crogtdijk en de Terheijdenseweg. De auto reed door in de richting van Prinsenbeek. Het kenteken was bij de politie bekend, waardoor de verdachte snel kon worden opgepakt. Ook is de auto met schade aangetroffen. © ANP / Nu.nl --------------------------------------- En in Bulgarije met effect: Bulgaar rijdt zes voetgangers dood Uitgegeven: 24 april 2011 17:26 Laatst gewijzigd: 24 april 2011 17:26 SOFIA - Een onervaren automobilist heeft in de nacht van zaterdag op zondag in de Zuid-Bulgaarse stad Simeonovgrad zes jongeren doodgereden. Dat berichtte het persbureau BTA. De auto van de 23-jarige man botste tegen een pilaar, sloeg over de kop en raakte daarna de zes voetgangers in leeftijd van 17 tot 19 jaar oud. Twee mensen raakten gewond. De automobilist was sinds 2,5 maand in het bezit van een rijbewijs. Hij reed met 100 kilometer per uur door het stadje, terwijl hier niet harder dan 50 mag worden gereden. De bestuurder ligt levensgevaarlijk gewond in het ziekenhuis. © ANP / Nu.nl [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 24-04-2011 18:57] ![]() |
|
Helaas,dat van doorrijdende doodrijders lees ik al te vaak. :-/ Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
Fucking hell, als ik daar zou wonen heb ik iedere dag een bekeuring voor te snel te fietsen ![]() quote: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/ookdatnog/ODN_110424_golden_gate_fietsers Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik hoop dat tegen de tijd dat ik 70 ben de dokter gewoon de pil van drion voorschrijft. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Het zal wel een hoax zijn. ![]() |
|
quote: vergeet niet, het is Amerika Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Zegt de Belg. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Bijna vijfhonderd Taliban-strijders ontsnapt Uitgegeven: 25 april 2011 07:31 KANDAHAR - Uit een gevangenis in de Zuid-Afghaanse stad Kandahar zijn ongeveer vijfhonderd gevangenen ontsnapt. De bajesklanten wisten te ontsnappen door een ruim 350 meter lange tunnel te graven. Dat meldden de autoriteiten maandag. De Taliban lieten weten dat dat alle ontsnapten strijders zijn van de radicaalislamitische terreurgroep, onder wie een groot aantal commandanten. De politiechef van de onrustige zuidelijke provincie wilde dat niet met zo veel woorden bevestigen, maar zei wel dat het gaat om ''politieke gevangenen''. Met de bouw van de tunnel zijn de Taliban naar eigen zeggen vijf maanden bezig geweest. Massale ontsnapping Het is niet de eerste massale ontsnapping uit de gevangenis in Kandahar. In 2008 wisten ruim duizend gedetineerden te ontkomen toen de Taliban de toegangspoort opbliezen met behulp van een vrachtwagen vol explosieven. Het complex staat desondanks bekend als het best beveiligde detentiecentrum in Afghanistan. Er zitten naast opstandelingen ook zware criminelen gevangen. © ANP In Nederland zou dat nooit lukken. Waar laat je zoveel zand als je 350 meter weggraaft? Gelukkig bestaat heel Afghanistan uit zand en kamelenstront waardoor je het naar hartelust kunt uitstrooien. Niemand die het ziet. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-04-2011 9:08] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Hmm, dat was dus de klap die ik hoorde... ik zit er hemelsbreed ongeveer 100 meter vandaan. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Jij zit nog niet eens 100 meter er vandaan! Eerder 50 ofzo! ![]() Maarreh, tja, tis wel raak elke keer in het centrum, eerst afbranding van El Toro. Dit was de kebab zaak toch? Oh ja en de brand in de Oriental natuurlijk.... ![]() |
|
quote: Volgens mij is het naast de kebabzaak als ik de foto's zie. En inderdaad, eerder 50 meter ja. Ik had net de nieuwe Grindbashers mix opgezet, toen ik de knal hoorde.... Dacht dat Fredde creatief geweest was. ![]() Boeiender ![]() |
|
http://www.rtl.nl/xl/#/u/d92ba446-71ca-4681-aedf-acf039250a23 De explosie in Zwolle vanmorgen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door nark op 26-04-2011 20:18] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Nou, maar goed dat sommige mensen er nog om kunnen lachen dan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ach ja, ieder mens gaat weer anders met dat soort dingen om natuurlijk. Wel heftig dat het op een plek gebeurd waar ik vaak kom maar er zijn geen dooien gevallen wat heel makkelijk anders had kunnen zijn natuurlijk. Dat maakt het wat minder erg om dr wat luchtiger mee om te gaan denk ik. Maar het valt wel op dat het weer gebeurt in een straal van 100 meter om Mr. N zijn casa.....hmmmmmmmmm ![]() [Dit bericht is gewijzigd door nark op 26-04-2011 20:24] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Heftig, dat zeker. Maar sorry als ik chagrijnig moet zijn. Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |