IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-04-2011 16:16 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 april 2011 16:06 schreef XXL het volgende:
Ik zou het persoonlijk al heel fijn vinden als je zelf iets meer keuzes zou kunen maken inplaats van al die hapklare brokken voorgeschoteld te krijgen.

Al was het alleen maar bij welk pensioenfonds je het zaakje onderbrengt.

Die keus heb je zelfs al amper omdat je doorgaans bij de keuze van je werkgever terecht komt.
Je kunt toch uit verschillende pensioenen kiezen? Ik wel althans. Wat ikzelf zo stom vind is dat ik al vanaf mijn zestiende premie betaal, indirect voor anderen dus, voor iets waar ik later misschien helemaal geen recht op heb. Ik kies gewoon voor het betalen van zo min mogelijk premies, en ik zet wel geld apart in eigen beheer.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-04-2011 16:33 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 23 april 2011 16:16 schreef bastianus het volgende:
Wat ikzelf zo stom vind is dat ik al vanaf mijn zestiende premie betaal, indirect voor anderen dus, voor iets waar ik later misschien helemaal geen recht op heb.


Ook jaren betaald voor de VUT, ja?

Ik overweeg toch maar eens te gaan investeren in een levensloopregeling.
Kun je toch nog iets eerder stoppen met werken als je het aan het eind van je loopbaan opneemt.
En het is persoonsgebonden wat ik toch wel een voordeel vind.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-04-2011 17:54 by Forever After Profiel van Forever After

Duizenden eisen een 'nieuw Marokko'
Uitgegeven: 24 april 2011 16:21
Laatst gewijzigd: 24 april 2011 16:21

CASABLANCA - Duizenden mensen zijn zondag in Marokko de straat op gegaan om vreedzaam te demonstreren voor vergaande hervormingen. Het was de derde grote demonstratie sinds februari.

In Casablanca gingen tienduizend mensen de straat op. Ook in de hoofdstad Rabat was een betoging. Daar hekelden de demonstranten de corruptie en martelingen alsook de werkloosheid die vooral hoog is onder jongeren.

In een poging de onrust in de kiem te smoren heeft de regering een aantal hervormingen aangekondigd. Vorige maand liet koning Mohammed VI weten dat hij een aantal van zijn bevoegdheden zal opgeven. Ook wordt het gerechtelijk apparaat onafhankelijk.

Maar de demonstranten eisen meer. Zo is er veel wrevel over de zakenbelangen van de koninklijke familie. Islamisten hebben zich inmiddels aangesloten bij het protest. Zij eisen de vrijlating van alle politieke gevangenen.

Alles over de onrust in het Midden-Oosten op onze special

© ANP / Nu.nl


Nieuw-Marokko? Plaatsje in Drenthe?


 


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2011 18:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 24 april 2011 17:54 schreef Forever After het volgende:
Duizenden eisen een 'nieuw Marokko'
Uitgegeven: 24 april 2011 16:21
Laatst gewijzigd: 24 april 2011 16:21

CASABLANCA - Duizenden mensen zijn zondag in Marokko de straat op gegaan om vreedzaam te demonstreren voor vergaande hervormingen. Het was de derde grote demonstratie sinds februari.

In Casablanca gingen tienduizend mensen de straat op. Ook in de hoofdstad Rabat was een betoging. Daar hekelden de demonstranten de corruptie en martelingen alsook de werkloosheid die vooral hoog is onder jongeren.

In een poging de onrust in de kiem te smoren heeft de regering een aantal hervormingen aangekondigd. Vorige maand liet koning Mohammed VI weten dat hij een aantal van zijn bevoegdheden zal opgeven. Ook wordt het gerechtelijk apparaat onafhankelijk.

Maar de demonstranten eisen meer. Zo is er veel wrevel over de zakenbelangen van de koninklijke familie. Islamisten hebben zich inmiddels aangesloten bij het protest. Zij eisen de vrijlating van alle politieke gevangenen.

Alles over de onrust in het Midden-Oosten op onze special

© ANP / Nu.nl


Nieuw-Marokko? Plaatsje in Drenthe?

Nee dank je, wij hebben hier al een vervelende groep minderheden .. randstadders ..


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 24-04-2011 18:09 by nark Profiel van nark

Nieuw Marokko is dat niet een aso wijk in Gouda

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 24-04-2011 18:10]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-04-2011 18:32 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Ze hebben ook al een vlag voor Nieuw-Marokko:



Bruce Banner


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-04-2011 18:39 by XXL Profiel van XXL

Mooi hoor, al die hervormingen in moslimlanden.
Een beetje de perestrojka van het midden oosten.

Als ze nog even zo doorgaan zijn moslims straks geen 'dreiging' meer en komt de toegevoegde waarde van Wilders, voor zover die toegevoegde waarde heeft, snel te vervallen.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-04-2011 18:40 by Forever After Profiel van Forever After

Dan is links ook weer een hobby kwijt.


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-04-2011 18:42 by Forever After Profiel van Forever After

Jaloerse Belg rijdt verkeerde paar van de weg
Uitgegeven: 24 april 2011 18:39
Laatst gewijzigd: 24 april 2011 18:39

BRUSSEL - Een 25-jarige Belg heeft het verkeerde koppeltje van de weg gereden. Hij meende zaterdag in Zelzate, vlak bij de Nederlandse grens, zijn overspelige vriendin en een andere man een zebrapad over te zien steken en gaf gas.

Het betrof echter een hem onbekend tweetal. Deze twee raakten beiden gewond.

De jaloerse chauffeur ging er vandoor, maar meldde zich later alsnog bij de politie. Hij bleek gedronken te hebben. Het parket van Gent is een onderzoek gestart, zo werd zondag bekendgemaakt.

© ANP / Nu.nl


Bart?


 


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-04-2011 18:50 by Staalman Profiel van Staalman

Geniaal volk die Belgen!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-04-2011 18:54 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 24 april 2011 18:50 schreef Staalman het volgende:
Geniaal volk die Belgen!


Mwah, in ons land kunnen ze er ook wat van:



Jongetje overleden na aanrijding in Staphorst
Uitgegeven: 24 april 2011 14:42
Laatst gewijzigd: 24 april 2011 17:46

STAPHORST - Een vijfjarig jongetje uit Staphorst is zondag overleden, nadat hij in de ochtend in zijn woonplaats was aangereden door een 77-jarige automobilist.

De bestuurder zag het jongetje over het hoofd, terwijl deze over een rotonde fietste.

Na de aanrijding is de zwaargewonde jongen per ambulance naar een ziekenhuis in Zwolle gebracht, waar hij aan zijn verwondingen is bezweken.

© ANP / Nu.nl

---------------------------------------

Automobilist rijdt meisje dood en rijdt door
Uitgegeven: 24 april 2011 10:26
Laatst gewijzigd: 24 april 2011 10:40

BREDA - Een 17-jarige fietsster uit Breda is zondagochtend vroeg door een ongeval in haar woonplaats om het leven gekomen. De automobilist die het meisje aanreed, reed door. De politie kon al snel een 21-jarige man uit Oosterhout aanhouden als verdachte.

Het meisje werd iets voor half zes geschept op de kruising van de Crogtdijk en de Terheijdenseweg. De auto reed door in de richting van Prinsenbeek.

Het kenteken was bij de politie bekend, waardoor de verdachte snel kon worden opgepakt. Ook is de auto met schade aangetroffen.

© ANP / Nu.nl

---------------------------------------

En in Bulgarije met effect:


Bulgaar rijdt zes voetgangers dood
Uitgegeven: 24 april 2011 17:26
Laatst gewijzigd: 24 april 2011 17:26

SOFIA - Een onervaren automobilist heeft in de nacht van zaterdag op zondag in de Zuid-Bulgaarse stad Simeonovgrad zes jongeren doodgereden. Dat berichtte het persbureau BTA.

De auto van de 23-jarige man botste tegen een pilaar, sloeg over de kop en raakte daarna de zes voetgangers in leeftijd van 17 tot 19 jaar oud. Twee mensen raakten gewond.

De automobilist was sinds 2,5 maand in het bezit van een rijbewijs.

Hij reed met 100 kilometer per uur door het stadje, terwijl hier niet harder dan 50 mag worden gereden. De bestuurder ligt levensgevaarlijk gewond in het ziekenhuis.

© ANP / Nu.nl




[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 24-04-2011 18:57]


 


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 24-04-2011 19:18 by IceQueen Profiel van IceQueen

Helaas,dat van doorrijdende doodrijders lees ik al te vaak. :-/


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 24-04-2011 20:54 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Fucking hell, als ik daar zou wonen heb ik iedere dag een bekeuring voor te snel te fietsen
quote:
Rijden fietsers te snel op de Golden Gate-brug?
Een plan om fietsers op de Golden Gate-brug een snelheidsbeperking op te leggen, leidt tot heel wat protest in San Francisco, al langer een centrum van fietsactivisme. De overheid wil zo het aantal ongevallen met fietsers terugdringen.
De Golden Gate-brug wordt dagelijks gebruikt door duizenden pendelaars, bewoners en toeristen op de fiets. Dat leidt al eens tot ongevallen: tussen 2000 en 2009 waren er 164 ongelukken met fietsers, en bij zo'n 40 procent daarvan zou snelheid een rol gespeeld hebben. Ter vergelijking: in dezelfde periode waren er 235 ongevallen met auto's op de brug.
AP

Om het aantal ongevallen te doen verminderen, stelt een comité nu voor om de maximumsnelheid voor fietsers te beperken tot 10 miles per uur (16 km/u) op de brug zelf en 5 miles per uur (8 km/u) in de buurt van de stalen pylonen.

Verenigingen van fietsers in de stad protesteren daar echter fel tegen en zeggen dat men op die manier de mensen bestraft die weten hoe ze met hun fiets rijden. Ze wijzen met een beschuldigende vinger naar de talloze toeristen die op huurfietsen naar de brug komen en zich vergapen aan het uitzicht. Daardoor letten ze vaak totaal niet op en veroorzaken ze ongelukken, volgens de autochtonen.


http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/ookdatnog/ODN_110424_golden_gate_fietsers


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-04-2011 21:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 april 2011 15:07 schreef De Tegenpartij het volgende:
'AOW-leeftijd moet naar 70 jaar'

De pensioenleeftijd moet worden verhoogd naar 70 jaar om de AOW betaalbaar te houden. Dat zegt hoogleraar pensioenmarkten Fieke van der Lecq van de Erasmus Universiteit Rotterdam in een interview met NU.nl.

"Daarnaast moeten we nadenken over deeltijdpensioen," aldus Van der Lecq. De politieke partijen discussiëren nog over een verhoging van de AOW-leeftijd naar 66 of 67 jaar. Van der Lecq pleit zelfs voor een verhoging naar 70 jaar.
"We zullen de verhouding tussen het aantal werkenden en gepensioneerden moeten verbeteren. Langer werken is de beste oplossing voor dat probleem. Ik denk dat we de AOW-leeftijd naar 70 moeten verhogen om het betaalbaar te houden."

Een hogere leeftijd is volgens de hoogleraar gerechtvaardigd omdat we 'met z'n allen steeds ouder worden'. Nieuwe ramingen van het CBS uit december 2010 vallen hoger uit dan eerdere prognoses. Rond 2050 worden mannen naar verwachting gemiddeld 86,1 jaar oud. Voor vrouwen wordt een leeftijd van 88,6 jaar geraamd.
"Als we de leeftijd fors verhogen kunnen we ook nadenken over deeltijdpensioen. Ik hoor al varianten van drie oudere werknemers die samen twee banen doen."

Schaf het maar gelijk helemaal af. Heel vroeger was alles beter! Back to the roots.

*zucht*




Ik hoop dat tegen de tijd dat ik 70 ben de dokter gewoon de pil van drion voorschrijft.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 24-04-2011 21:04 by KHPLF Profiel van KHPLF

quote:
Op 24 april 2011 20:54 schreef Beli Mawr het volgende:
Fucking hell, als ik daar zou wonen heb ik iedere dag een bekeuring voor te snel te fietsen


Het zal wel een hoax zijn.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 24-04-2011 21:05 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 24 april 2011 21:04 schreef KHPLF het volgende:
Het zal wel een hoax zijn.

vergeet niet, het is Amerika


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-04-2011 23:14 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 24 april 2011 21:05 schreef Beli Mawr het volgende:
vergeet niet, het is Amerika


Zegt de Belg.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-04-2011 9:08 by XXL Profiel van XXL

Bijna vijfhonderd Taliban-strijders ontsnapt
Uitgegeven: 25 april 2011 07:31

KANDAHAR - Uit een gevangenis in de Zuid-Afghaanse stad Kandahar zijn ongeveer vijfhonderd gevangenen ontsnapt. De bajesklanten wisten te ontsnappen door een ruim 350 meter lange tunnel te graven. Dat meldden de autoriteiten maandag.

De Taliban lieten weten dat dat alle ontsnapten strijders zijn van de radicaalislamitische terreurgroep, onder wie een groot aantal commandanten.

De politiechef van de onrustige zuidelijke provincie wilde dat niet met zo veel woorden bevestigen, maar zei wel dat het gaat om ''politieke gevangenen''.

Met de bouw van de tunnel zijn de Taliban naar eigen zeggen vijf maanden bezig geweest.

Massale ontsnapping

Het is niet de eerste massale ontsnapping uit de gevangenis in Kandahar. In 2008 wisten ruim duizend gedetineerden te ontkomen toen de Taliban de toegangspoort opbliezen met behulp van een vrachtwagen vol explosieven.

Het complex staat desondanks bekend als het best beveiligde detentiecentrum in Afghanistan. Er zitten naast opstandelingen ook zware criminelen gevangen.
© ANP



In Nederland zou dat nooit lukken.
Waar laat je zoveel zand als je 350 meter weggraaft?

Gelukkig bestaat heel Afghanistan uit zand en kamelenstront waardoor je het naar hartelust kunt uitstrooien.
Niemand die het ziet.


[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-04-2011 9:08]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-04-2011 11:22 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Pui weggeblazen na explosie Zwolle
Uitgegeven: 26 april 2011 10:42
Laatst gewijzigd: 26 april 2011 11:12
AMSTERDAM - In een pand aan de Melkmarkt in het centrum van Zwolle heeft dinsdagochtend een explosie plaatsgevonden. De pui van het gebouw is daarbij weggeblazen.
© NU.nl/Frank van Eijk

Over gewonden of de oorzaak kon de politie IJsselland nog niets zeggen. Wel is duidelijk dat het pand zwaar beschadigd is geraakt. Er is gevaar voor instorting.

Het NOS Journaal meldt dat er twee gewonden naar het ziekenhuis zijn afgevoerd.

Hulpdiensten zijn massaal uitgerukt en er is een traumahelikopter ter plaatse.

De straat ligt vol met puin en ook van omringende panden zijn er ramen gesprongen.


Ooggetuigen vertellen aan De Stentor dat tenminste een persoon het gebouw heeft verlaten. RTV Oost meldt dat er in het gebouw ook brand is uitgebroken, een politiewoordvoerder kan dat echter niet bevestigen.


Hmm, dat was dus de klap die ik hoorde... ik zit er hemelsbreed ongeveer 100 meter vandaan.


Boeiender


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 26-04-2011 11:30 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Op 26 april 2011 11:22 schreef MR. N het volgende:
Hmm, dat was dus de klap die ik hoorde... ik zit er hemelsbreed ongeveer 100 meter vandaan.


Jij zit nog niet eens 100 meter er vandaan! Eerder 50 ofzo!

Maarreh, tja, tis wel raak elke keer in het centrum, eerst afbranding van El Toro. Dit was de kebab zaak toch? Oh ja en de brand in de Oriental natuurlijk....



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-04-2011 11:37 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 april 2011 11:30 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Jij zit nog niet eens 100 meter er vandaan! Eerder 50 ofzo!

Maarreh, tja, tis wel raak elke keer in het centrum, eerst afbranding van El Toro. Dit was de kebab zaak toch? Oh ja en de brand in de Oriental natuurlijk....


Volgens mij is het naast de kebabzaak als ik de foto's zie. En inderdaad, eerder 50 meter ja.

Ik had net de nieuwe Grindbashers mix opgezet, toen ik de knal hoorde.... Dacht dat Fredde creatief geweest was.


Boeiender


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 26-04-2011 20:10 by nark Profiel van nark

http://www.rtl.nl/xl/#/u/d92ba446-71ca-4681-aedf-acf039250a23

De explosie in Zwolle vanmorgen I

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 26-04-2011 20:18]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-04-2011 20:15 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Nou, maar goed dat sommige mensen er nog om kunnen lachen dan.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 26-04-2011 20:23 by nark Profiel van nark

Ach ja, ieder mens gaat weer anders met dat soort dingen om natuurlijk.
Wel heftig dat het op een plek gebeurd waar ik vaak kom maar er zijn geen dooien gevallen wat heel makkelijk anders had kunnen zijn natuurlijk. Dat maakt het wat minder erg om dr wat luchtiger mee om te gaan denk ik. Maar het valt wel op dat het weer gebeurt in een straal van 100 meter om Mr. N zijn casa.....hmmmmmmmmm

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 26-04-2011 20:24]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-04-2011 0:10 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 april 2011 20:23 schreef nark het volgende:
Ach ja, ieder mens gaat weer anders met dat soort dingen om natuurlijk.
Wel heftig dat het op een plek gebeurd waar ik vaak kom maar er zijn geen dooien gevallen wat heel makkelijk anders had kunnen zijn natuurlijk. Dat maakt het wat minder erg om dr wat luchtiger mee om te gaan denk ik. Maar het valt wel op dat het weer gebeurt in een straal van 100 meter om Mr. N zijn casa.....hmmmmmmmmm


Heftig, dat zeker. Maar sorry als ik chagrijnig moet zijn.


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen