|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: haha ik zie nu pas de pedobear ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
'Máxima mag geen koningin worden' Uitgegeven: 13 mei 2011 07:57 Laatst gewijzigd: 13 mei 2011 07:57 AMSTERDAM - Prinses Máxima mag zich na de troonbestijging van prins Willem-Alexander geen koningin noemen. Dat vinden de PvdA, GroenLinks en de Partij voor de Dieren, schrijft het Nederlands Dagblad vrijdag. Volgens de drie linkse partijen is het niet meer van deze tijd dat de vrouw van de koning automatisch koningin wordt. Ze vinden bovendien dat mannen en vrouwen gelijke behandeling verdienen en dat het daarom raar is dat prins Claus destijds geen koning mocht worden en Máxima straks wel koningin. GroenLinks-Kamerlid Ineke van Gent spreekt van een 'seksistisch, achterhaald systeem'. PvdA-Kamerlid Pierre Heijnen weerspreekt dat zijn partij de prinses de titel van koningin misgunt. "Máxima is ook bij de PvdA bijzonder populair, maar wel willen consequent zijn: Claus was ons even lief als Máxima ons dat nu is." Traditie CDA, ChristenUnie en SGP willen vasthouden aan de 'traditie' dat Nederlandse koningen een koningin aan hun zijde hebben. VVD en D66 zijn minder principieel, maar willen niet moeilijk doen. "Een koning heeft een koningin, anders begrijpt mijn dochter het niet meer", zegt D66-leider Alexander Pechtold. Of Máxima daadwerkelijk koningin kan worden hangt volgens de krant af van de SP en de PVV. De SP heeft nog geen standpunt ingenomen en de partij van Geert Wilders was niet bereikbaar. © Novum / Nu.nl Stelletje droeftoeters met hun "principes". Gaan ze het schaakspel straks ook nog emanciperen? :') |
|
Gewoon penisnijd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hoe zat het ook alweer? Vanuit het verleden: Als de vrouw koningin wordt blijft de partner prins en wordt geen koning genoemd. Dit omdat van oudsher bij gelijke titel de man boven de vrouw staat. Als de prins dus koning genoemd wordt zou hij dus technisch gezien boven het staatshoofd staan en dat kan natuurlijk niet. Inderdaad is dat niet meer helemaal van deze tijd maar of het nou de moeite is om je er druk om te maken waag ik te betwijfelen. Ga gewoon het land besturen en de crisis oplossen in plaats van te lopen mierenneuken over dit soort ongein. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Precies. Het zijn natuurlijk ook weer die wijvenpartijen die er over miepen. |
|
De enigen die goed zitten zijn de VVD en D66 met hun 'mweh, don't care'. Ze hadden wel nog even vol met gestrekt been erin moeten gaan en lekker de afschaffing van de monarchie eisen! De deur werd al opengezet met 'niet van deze tijd' en 'ongeëmancipeerd'. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Godver, nu moet ik limonade van m'n scherm kuisen... Partij voor de Dieren? |
|
Geloof het of niet, maar die bestaat echt. Ik vraag me alleen af wanneer ze de goudvissen stemrecht willen geven. |
|
Even een domme vraag maar is Maxima dan ongeemansipeert of is Claus dan ongeemancipeerd Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
'niet meer van deze tijd' Alsof de hele monarchie niet ouderwets is. @FA: De partij voor de dieren wilde wel een wet waarin het houden van goudvissen in een vissenkom* verboden wordt. Nu is het houden van vissen in een vissenkom ook niet echt optimaal, maar om het nou in de wetgeving te verwerken... *Met vissenkom wordt dus zo'n bol ding bedoeld. Een bak mag wel. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 13-05-2011 20:24] Subtiel kamerolifantje |
|
quote:De wetgeving is ongeemancipeerd. |
|
quote: Dus de wetgeving is ongeemancipeerd en niet ven deze tijd Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Ja, precies. Is ook goedkoper als ze gewoon prinses blijft heten. |
|
Vrouw op Tenerife onthoofd Uitgegeven: 13 mei 2011 19:24 SANTA CRUZ DE TENERIFE - Een zestigjarige Britse vrouw is vrijdag onthoofd in een winkel in het plaatsje Los Cristianos op het Spaanse eiland Tenerife. Na de moord vluchtte de vermoedelijke dader met het hoofd in zijn hand naar buiten. De politie heeft de verdachte aangehouden. Het is een Bulgaar die een verwarde indruk maakte. Hij was al eerder opgepakt op verdenking van het toebrengen van lichamelijk letsel. De politie heeft geen aanwijzingen dat de verdachte en zijn slachtoffer elkaar kenden. © ANP Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wow. |
|
Blinde Iraanse mag wraak nemen Update: vrijdag 13 mei 2011, 19:29 Een Iraanse vrouw die door een aanval met zwavelzuur blind is geworden, mag morgen wraak nemen op haar aanvaller. De vrouw kreeg het zuur in 2004 in het gezicht gegooid nadat ze een aanbidder had afgewezen. De vrouw heeft jarenlang gestreden voor het recht om bij de dader hetzelfde te doen. Omdat het islamitische recht het principe kent van oog-om-oog, tand-om- tand, is dat toegestaan. De vrouw die in Barcelona woont, is nu naar Teheran gereisd. Daar mag ze, of een familielid, morgen met een pipet zuur in de ogen druppelen van de aanvaller. De man zal wel eerst verdoofd worden. Geniaal. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Verdoofd en met pipet... humaan hoor. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik vind die vrouw enigzins verzuurd overkomen.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Idd verblind door woede. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: (SN) Maak van die pipet maar een emmer voor die etterbak en get it over with. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Natuurlijk kut voor deze mevrouw, maar wel een erg vet tibal achtig patroon op haar kin. Zoiets zou ik wel op mn arm willen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dus je bent toch voorstander van de sharia, die dit soort straffen mogelijk maakt? Beschaving is ook maar een dun laagje vernis blijkbaar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Boeiender |
|
Och, de 240 uur werkstraf die zo iemand in NL zou krijgen of dit... Dan is de sharia in dit geval een tikje meer naar mijn smaak. Niet generaliseren Bastianus! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |