IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-05-2011 18:46 by XXL Profiel van XXL

Nee.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-05-2011 18:48 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 mei 2011 18:46 schreef XXL het volgende:
Nee.

Wel voor de portemonnee toch?


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-05-2011 18:49 by XXL Profiel van XXL

Ja.

Soms is het handiger als mensen je gewoon een slaapplek aanbieden.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 14-05-2011 18:51]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-05-2011 18:53 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 mei 2011 18:49 schreef XXL het volgende:
Ja.

Soms is het handiger als mensen je gewoon een slaapplek aanbieden.


LOL, soms is het handiger om op een aanbod in te gaan.


Boeiender


WMP
Usericon van WMP
Posted 15-05-2011 1:19 by WMP Profiel van WMP

Ook schelden en ruziën draagt niet bij aan een leesbaar forum en het smijten met dodelijke ziektes wordt NIET op prijs gesteld. Krijg je ruzie met een user, vecht het dan via bijvoorbeeld ICQ of MSN uit.

[uit de help]

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-05-2011 3:10]


rotor
Usericon van rotor
Posted 15-05-2011 23:43 by rotor Profiel van rotor

quote:
Op 14 mei 2011 16:56 schreef rotor het volgende:
N.B. morgen wereldkampioenschap ijshockey, FINALE: FINLAND VS: ZWEDEN!!!
Minstens even beladen als een evt. Nederland - Duitsland voetbal finale. Oftewel: gekkenwerk!

Halverwege 1-0 voor Zweden, 7 seconden voor het einde 1-1... extra tijd: 6-1 voor Finland!
HOLOCAUST!!!


WMP
Usericon van WMP
Posted 16-05-2011 1:10 by WMP Profiel van WMP

Voor dergelijk non-nieuws is al een gepaster topic: het sport-topic.


rotor
Usericon van rotor
Posted 16-05-2011 2:01 by rotor Profiel van rotor

Nee man, daar gaat het over Zumba en langlaufmachines.
Hier over Israel, Palestina en ijshockey.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-05-2011 13:03 by XXL Profiel van XXL

Twee gewonden bij schietpartij Zwijndrecht
Uitgegeven: 16 mei 2011 11:07

AMSTERDAM - Bij een schietpartij aan de Turk in Zwijndrecht zijn maandagochtend twee gewonden gevallen. Dat bevestigt een woordvoerder van de politie Zuid-Holland Zuid.


Een van de gewonden is gelijk overgebracht naar het ziekenhuis. Het tweede slachtoffer werd door een arrestatieteam in het appartementencomplex aan de straat Turk gevonden.

Een traumahelikopter en meerdere ambulances zijn ter plaatse. De omgeving is afgezet.

Toedracht

Het is volgens de zegsman van de politie nog onduidelijk of de schietpartij zich daadwerkelijk in het pand heeft voorgedaan of daarbuiten.

De toedracht van de schietpartij, die tussen 10.15 uur en 10.30 uur plaatsvond, is onbekend. Ook is niet bekend om hoeveel schutters het gaat wat de precieze toestand van de gewonden is.



Het begint echt een rage te worden, he?

Huhu @ de Turk in Zwijndrecht.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


WMP
Usericon van WMP
Posted 16-05-2011 13:48 by WMP Profiel van WMP

Greycloak, ik postte in mijn gewijzigde post een linkje naar de Telegraaf. Niks meer, niks minder. Kan ik een klacht tegen dergelijke incompetent moderatorbeleid indienen? Ik heb al eens een mailtje gestuurd betreffende het moderatorgedrag van Greycloak, maar daar heb ik geen enkel antwoord op gekregen.


Nebelwerfer
Usericon van Nebelwerfer
Posted 16-05-2011 13:49 by Nebelwerfer Profiel van Nebelwerfer

quote:
Op 16 mei 2011 13:03 schreef XXL het volgende:


Het begint echt een rage te worden, he?

Huhu @ de Turk in Zwijndrecht.


Maak er maar drie doden van.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-05-2011 15:10 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 mei 2011 13:48 schreef WMP het volgende:
Greycloak, ik postte in mijn gewijzigde post een linkje naar de Telegraaf. Niks meer, niks minder. Kan ik een klacht tegen dergelijke incompetent moderatorbeleid indienen? Ik heb al eens een mailtje gestuurd betreffende het moderatorgedrag van Greycloak, maar daar heb ik geen enkel antwoord op gekregen.
Je moet ook geen mailtjes naar Greycloak sturen natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-05-2011 15:48 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 16 mei 2011 13:48 schreef WMP het volgende:
Greycloak, ik postte in mijn gewijzigde post een linkje naar de Telegraaf. Niks meer, niks minder. Kan ik een klacht tegen dergelijke incompetent moderatorbeleid indienen? Ik heb al eens een mailtje gestuurd betreffende het moderatorgedrag van Greycloak, maar daar heb ik geen enkel antwoord op gekregen.


Huh? Wat was de oorspronkelijke post?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


WMP
Usericon van WMP
Posted 16-05-2011 15:55 by WMP Profiel van WMP

Een linkje naar dit, met de toevoeging dat dergelijke figuren waarschijnlijk te dom zijn om in te zien hoe hypocriet ze zijn, net als Greycloak, aangezien die hetzelfde doet.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 16-05-2011 15:56]


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-05-2011 16:01 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Waarom wordt zoiets ge-edit? Mooi ook wel dat het ge-edit van Greycloak een bevestiging van de aantijging is .

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 16-05-2011 16:03]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 16-05-2011 16:10 by intothevoid Profiel van intothevoid

Gezien het tijdstip van de edit kwam Grey waarschijnlijk uit de kroeg en kon hij het (terechte) prikje niet zo goed hebben. :')


You have time. You are doing fine.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-05-2011 16:13 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Tsja, een mod ben je 24 uur per dag. Waar is het mod faal topic als je het nodig hebt .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-05-2011 13:16 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Dode huidcellen reinigen lucht in huis'
Uitgegeven: 17 mei 2011 13:10
Laatst gewijzigd: 17 mei 2011 13:10
AMSTERDAM – De dode huidcellen die mensen dagelijks verliezen, helpen om de lucht in huis schoon te houden. Dat hebben Amerikaanse wetenschappers aangetoond.
© Thinkstock

Een natuurlijke olie die voorkomt in dode huidcellen van mensen verwijdert de vervuilende stof ozon uit de lucht.

Het ozonniveau in een huiskamer kan onder invloed van de dode huidcellen die zich bevinden in laagjes stof met 2 tot 15 procent afnemen. Dat meldt nieuwssite Livescience.com op basis van onderzoek van het U.S. Environmental Protection Agency.

Slaapkamers

De onderzoekers analyseerden stofmonsters uit 500 slaapkamers en 151 crèches. Ze onderzochten met name de invloed van huidoliën uit dode huidcellen op de aanwezigheid van ozon. Het aantal ozonmoleculen bleek met name door squaleen te worden teruggedrongen. .

Daarmee is voor het eerst aangetoond dat de dode huidcellen die mensen achterlaten in huis een positieve invloed hebben op de omgeving. De nieuwe bevindingen zijn gepubliceerd in het wetenschappelijk tijdschrift Environmental Science & Technology.

Ozon ontstaat van nature in de atmosfeer. Daar is het gas zeer gewenst, omdat het de ultraviolette straling van de zon tegenhoudt. Op aarde is ozon echter schadelijk voor de gezondheid.

Schoonmaken

Volgens hoofdonderzoeker Charles Weschler vormen de resultaten van zijn onderzoek echter geen aanleiding om voortaan niet meer te stoffen.

“Het is een goede zaak dat ozon wordt geconsumeerd door de dode huidcellen in stof, maar we kunnen gewoon blijven schoonmaken”, verklaart hij. “De bewoners van een huis zullen de voorraad squaleen vanzelf weer aanvullen door de dode huidcellen die ze dagelijks verliezen.”


*sloopt filter uit stofzuiger*


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-05-2011 13:20 by XXL Profiel van XXL

Is dat niet ongezond voor de huisstofmijt?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-05-2011 13:28 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Meer huidschilfers is heel gezond voor huisstofmijten hoor.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-05-2011 13:44 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Vervuild drinkwater door ontbindend lijk

Bewoners van een flat in Singapore klaagden over hun drinkwater, want ze vonden het water zo vreemd geel en schuimig. De oorzaak van het vieze water werd gevonden in een watertank van het gebouw. Daar dreef het ontbindende lichaam van een Indonesisch dienstmeisje.

Het meisje was waarschijnlijk vermoord, meldt de krant The Straits Times. De politie heeft een 27-jarige man uit Bangladesh aangehouden vanwege de zaak.

De bewoners van de flat zijn geschrokken van het feit dat hun drinkwater stukjes lichaam bevatte. “Dit is zo smerig. Mijn hele familie had net een grote pot met bonensoep opgegeten die ik deze ochtend had gekookt”, vertelde de 69-jarige bewoonster Choi Ah Moi tegen de krant.


*burrrrrrrrp*


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-05-2011 13:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hehe het meest onveilige wat je kunt doen met drinkwater.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 17-05-2011 14:25 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 16 mei 2011 16:10 schreef intothevoid het volgende:
Gezien het tijdstip van de edit kwam Grey waarschijnlijk uit de kroeg en kon hij het (terechte) prikje niet zo goed hebben. :')
Grey?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 17-05-2011 14:55 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Cloak.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 17-05-2011 14:57 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Ik quote het ff voor Grey zodat hij kan reageren.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen