IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-05-2011 18:44 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 mei 2011 18:32 schreef G.I.R.L. het volgende:
Ik blijf maar horen dat Osama niet dood is, ingame, op een usa server...
Nog niks van gehoord op 't nieuws...
Natuurlijk is hij wel dood. Anders was er al lang een Al Qaida persfoto de wereld rondgegaan met daarop een Osama die de krant van gisteren vasthoudt. Het twijfelpunt is of hij wel afgelopen zondag omgebracht is en niet stiekem al lang dood was.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2011 18:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 4 mei 2011 18:43 schreef MR. N het volgende:
Ben ik toch? Had er ook neer kunnen zetten dat het een ongelofelijk dom stuk vreten is die een hersenhelft mist, maar zo ben ik dan ook weer niet.

Ohja.


I wish I was a butterfly


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 04-05-2011 18:51 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 4 mei 2011 18:39 schreef MR. N het volgende:
Nee, ging mij om de combi ingame en Osama niet dood
Wat is daar vreemd aan? Genoeg amerikanen die de tv aanhebben tijdens het spelen en vervolgens shouten wat er aan de hand is. Ik heb Osama z'n dood hier dus ook als eerste gepost, DIBS!!1


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-05-2011 19:10 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 4 mei 2011 18:44 schreef kwelgeest het volgende:
Natuurlijk is hij wel dood. Anders was er al lang een Al Qaida persfoto de wereld rondgegaan met daarop een Osama die de krant van gisteren vasthoudt. Het twijfelpunt is of hij wel afgelopen zondag omgebracht is en niet stiekem al lang dood was.


Of dat hij helemaal niet dood is maar ergens in Amerikaanse handen momenteel flink gemarteld wordt om al zijn contacten bekend te krjigen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-05-2011 21:19 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Het zal weer eens niet. Een antisemiet. Gretta Duisenberg heeft vanavond tussen 20:00 uur en 20:02 uur voor enorme ophef gezorgd door in het restaurant waar ze zich bevond te gaan TELEFONEREN tijdens de Dodenherdenking. La Duisenberg werd daarop, om 20:03 uur door de overige gasten van het restaurant keihard uitgefloten om haar asociale en disrespectvolloze gedrag richting Hen Die Vielen. Duisenberg noemde de aanwezigen vervolgens "ZIONISTEN!!!" De eigenaresse van de eettoko heeft Duisenberg daarop gesommeerd de tent te verlaten, maar dat weigerde Gretta. As we speak zit de stuurvrouw van de GrettaBoot nog steeds in het restaurant, en is de politie gebeld. Het gaat om restaurant l’ Entrecôte et les Dames (Salade - Entrecôte - Frites €22,50) in de Amsterdamse Van Baerlestraat.

Van geen stijl.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-05-2011 21:25 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Die is de weg goed kwijt. Damschreeuwer in de dop?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-05-2011 21:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kan iemand dat mens vergassen aub?


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 04-05-2011 21:26 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Het zou je ambitie maar zijn.

@ Gemene Lepel

[Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 04-05-2011 21:27]



G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 04-05-2011 21:31 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Als ik in A'dam woonde ging ik haar gewoon eigenhandig muilperen.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 04-05-2011 21:54 by Vampire John Profiel van Vampire Johnhttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 4 mei 2011 21:19 schreef De Tegenpartij het volgende:
Het zal weer eens niet. Een antisemiet. Gretta Duisenberg heeft vanavond tussen 20:00 uur en 20:02 uur voor enorme ophef gezorgd door in het restaurant waar ze zich bevond te gaan TELEFONEREN tijdens de Dodenherdenking. La Duisenberg werd daarop, om 20:03 uur door de overige gasten van het restaurant keihard uitgefloten om haar asociale en disrespectvolloze gedrag richting Hen Die Vielen. Duisenberg noemde de aanwezigen vervolgens "ZIONISTEN!!!" De eigenaresse van de eettoko heeft Duisenberg daarop gesommeerd de tent te verlaten, maar dat weigerde Gretta. As we speak zit de stuurvrouw van de GrettaBoot nog steeds in het restaurant, en is de politie gebeld. Het gaat om restaurant l’ Entrecôte et les Dames (Salade - Entrecôte - Frites €22,50) in de Amsterdamse Van Baerlestraat.

Van geen stijl.


Je zou haar bijna een kaartje sturen "ga je de holocaust nou ook nog ontkennen"? Dat mens spoort echt niet!


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-05-2011 21:56 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Provoceren. Puur omdat het kan. Was dan een echt stoertje geweest en had dat op de dam gedaan. Met je telefoon.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2011 22:08 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Lage streek, ja. Damn...


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-05-2011 22:13 by bastianus Profiel van bastianus

Tja. Wim is dood, nu houdt niemand haar onder controle natuurlijk. Beetje uit de hand gelopen dameshobby denk ik, dat Palestijntjes knuffelen van haar. Kan ze niet beter zich voor Pieterburen gaan inzetten nu Lenie weg is? Zeehondjes zijn, voor zover ik weet, tenminste niet anti-semitisch.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 04-05-2011 22:16 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 4 mei 2011 22:13 schreef bastianus het volgende:
Tja. Wim is dood, nu houdt niemand haar onder controle natuurlijk. Beetje uit de hand gelopen dameshobby denk ik, dat Palestijntjes knuffelen van haar. Kan ze niet beter zich voor Pieterburen gaan inzetten nu Lenie weg is? Zeehondjes zijn, voor zover ik weet, tenminste niet anti-semitisch.

Je bedoeld semieten?


Subtiel kamerolifantje


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-05-2011 22:20 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 mei 2011 22:16 schreef stigma het volgende:
Je bedoeld semieten?
Nee?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 04-05-2011 22:22 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 4 mei 2011 22:13 schreef bastianus het volgende:
Zeehondjes zijn, voor zover ik weet, tenminste niet anti-semitisch.


Of ik ga gewoon fout op jou.


Subtiel kamerolifantje


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-05-2011 22:24 by bokaj Profiel van bokaj

Is Lenie weg?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 04-05-2011 22:27 by stigma Profiel van stigma

BBij Pieterburen wel, maar uit ons hart natuurlijk niet.


Subtiel kamerolifantje


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-05-2011 22:29 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 mei 2011 22:22 schreef stigma het volgende:
Of ik ga gewoon fout op jou.
Dat denk ik dan, antisemitisch is gewoon een bestaand woord. Hoogstens een fout streepje wat ik er eerst tussen zette.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-05-2011 22:30 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 mei 2011 22:24 schreef bokaj het volgende:
Is Lenie weg?
Had je het afgelopen vakantie niet gemerkt dan? Ouwe walrus!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 04-05-2011 22:32 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 4 mei 2011 22:29 schreef bastianus het volgende:
Dat denk ik dan, antisemitisch is gewoon een bestaand woord. Hoogstens een fout streepje wat ik er eerst tussen zette.

Ahwww!

Dat bedoelde ik niet. Jij zegt dat zeehonden niet antisemitisch zijn. Maar moet dat niet 'zeehonden zijn niet semitisch' zijn? Omdat ze zelf toch antisemitisch is.

Straks gaat ze die zeehondjes doodknuppelen -> ZIONISTEN!


Subtiel kamerolifantje


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-05-2011 22:36 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 mei 2011 22:32 schreef stigma het volgende:
Ahwww!

Dat bedoelde ik niet. Jij zegt dat zeehonden niet antisemitisch zijn. Maar moet dat niet 'zeehonden zijn niet semitisch' zijn? Omdat ze zelf toch antisemitisch is.

Straks gaat ze die zeehondjes doodknuppelen -> ZIONISTEN!
Ach so.
Nu ja, het wordt in elk geval tijd dat Gretta een enkeltje psychiater of een goede zaak die de moeite waard is gaat overwegen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2011 22:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Want Palestijnen zijn niet de moeite waard?


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-05-2011 22:40 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 mei 2011 22:37 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Want Palestijnen zijn niet de moeite waard?
O vast wel.
Maar bij de steun van Gretta of Anja Meulenbelt of andere doorgeslagen figuren zijn ze niet gebaat denk ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 04-05-2011 22:40 by Vampire John Profiel van Vampire Johnhttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 4 mei 2011 22:36 schreef bastianus het volgende:
Ach so.
Nu ja, het wordt in elk geval tijd dat Gretta een enkeltje psychiater of een goede zaak die de moeite waard is gaat overwegen.


Ze moet geld zat hebbben om een goede psycholoog te betalen, haar overleden man was toch iets in het bankwezen
(als die psycholoog dan iets zegt wat haar niet bevalt kan ze het gelijk afdoen als zionistische propaganda)


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen