|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hadden jullie twee man nodig dan om iemand op zijn bakkes te peren Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
nee, mijn bijdrage was totaal over-rated! co-operation not competition! |
|
hahahahaha..... ha Maar Herrie overrated is ook een vorm van waardering hoor Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 10-04-2011 21:08] co-operation not competition! |
|
quote: Daar krijg je mod mee Herrie met dat woord, maar een lijer is die gast wel ja [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 10-04-2011 21:08] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
heb en krijg wel vaker mod(erator). co-operation not competition! |
|
quote: Ik wist niet dat je kwaad werd.. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Deze jongeman domineert al een dag of twee het nieuws in Nederland. |
|
quote: Ik moest even van mental zeggen dat hij je verder wel een lief jongetje vindt. Ik denk zelf dat hij nog steeds erg van je houdt, als je gewoon weer met hem gaat praten en de zaken uitspreekt komt alles weer goed tussen jullie! Dus, laat het niet zo voorbij gaan, Titan edit: en anders krijgt hij je wel bij Eyehategod, mannetje! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-04-2011 20:11] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: uiterlijk niet conform kalenderleeftijd. co-operation not competition! |
|
quote: Is dat die gozert uit Alphen? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Haha, nogmaals, hij mag hier best wel posten van me, al moet 'ie iets meer intelligentie en originaliteit aanwenden om te voorkomen dat 'ie niet na minder dan tien posts al door de mand valt. Op het moment dat 'ie dan quasi-onschuldig vraagt wat dingen zijn waar hij als noob op moet letten dan is het wat mij betreft ook wel weer mooi geweest en wordt het mentalalarmpje in werking gesteld. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
[Dit bericht is gewijzigd door HRI op 10-04-2011 20:13] co-operation not competition! |
|
quote: Hij heeft het gezien, het is goed hoor! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Hebben ze die foto wel van de goede Hyves geplukt? Die gast lijkt me een jaar of 12 oud te zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: quote: Snel aanpassen, he? Ik zag het wel, hoor! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Hij is toch echt 24/25 en de popo heeft toegezegd dat dát de dader is. Die heeft dus zeven mensen neergemaaid met een automatisch wapen in een winkelcentrum gisteren. |
|
Ik had toch een beetje een stoere gast verwacht. Of een gozer met een blokjes-theedoek om zijn gezicht die tijdens het schieten 'alla hakkenbar' schreeuwt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: LUL! hahahahahaha |
|
Dat is niet niks. haha |
|
quote: Nee dat zie je verkeerd..... Dikke lul........ Maar dat zal wel mee vallen hoor, iedereen is veel te gek met Herrie hier, die jongen kan weinig verkeerd doen hahahaha En wat deed jij eigenlijk in het ban topic [Dit bericht is gewijzigd door nark op 10-04-2011 20:46] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Zo zie je maar, never underestimate the power of friendly looking nerds. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nerdy looking nerd Wat bezielt zo'n gast?! |
|
Moeilijke jeugd? Nooit een driewieler gehad? Wie zal het zeggen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |