|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
dus... Against God and Government |
|
Goede titel. Boeiender |
|
Was je erg blauw, die maandag? Bareuh... |
|
Volgens mij heeft Rotzak wel gelijk trouwens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Meestal de dag ervoor Against God and Government |
|
Vrouwen met een boner lijkt me sowieso niet helemaal goed. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Tuurlijk zitten de stuudjes daar vooral, maar het beeld dat je dan ook nerd zou zijn is meer een gevolg van jaloezie. Rustig zijn/serieus studeren/normale muziek luisteren is niet hetzelfde als een nerd zijn Daar komt altijd ook 'niet sociaal kunnen meedraaien' bij. Geloof best dat het meer voorkomt bij hogere opleidingsniveau's (in de definitie zit ook intelligentie opgesloten), maar dat is dan meer dat je van 1% naar 2% gaat dan je van 0% naar 100% gaat quote: Dat klopt denk ik, ja Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik ben havist geworden uiteindelijk, dus de stelling zou kunnen kloppen. Misschien is er ook wel veel veranderd in de loop van de tijd. In mijn middelbare schooltijd zaten alle stuudjes op het gym, veel alternatievelingen ook, maar de meeste metalfans (toen nog hardrockers genoemd) zaten op de lts, mavo en havo. Mja als je alle andere niveau's dan VWO opnoemt is het nogal logisch dat daar bij elkaar opgeteld de meeste hardrockers zaten. |
|
quote:De stuudjes op mijn gym waren toch ook wel de buitenbeentjes/wereldvreemde types. Naast de popiejopie kakkers natuurlijk, maar die zaten vooral op het atheneum. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Wel toevallig dat jij hetzelfde opleidingstraject hebt gevolgd als ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hmm heb VWO gedaan op scholengemeenschap, maar meeste alto's zaten daar op het VWO. |
|
quote: Ik zat op de MAVO en kan je verhaal alleen maar beamen! Later op het MBO zag ik er niet zoveel, ik was aardig eenzaam toen op school wat dat betreft 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Jep, dat was hier precies hetzelfde. Net als bij mijn zus, trouwens, die op een andere school zat. |
|
Grafisch Lyceum Eindhoven stikte van de alto's uiteraard. |
|
Dat is idd nou typisch zo'n alto opleiding 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik heb ook op school gezeten. Heeft geen reet met daten te maken, maar ik doe ook maar even een duit in het zakje. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen nerds en alto's? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 22-06-2011 12:13] |
|
quote: Ja. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
is er amper... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: I LOL'd. Fraaie standaardreactie! 100% voorspelbaar. Studiefaler gaat overigens niet op. Feit is dat die nerdy typjes, waaruit de metal scene voor een fors deel bestaat, aanzienelijk minder mazzelen met de vrouwtjes. Tot zover mijn 0% voorspelbare hapreactie. Ja hoor... |
|
quote: Toch maar even veranderd omdat ik zag dat het voornamelijk over alto's ging, maar volgens mij komt het redelijk op hetzelfde neer. Zie ook: forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2708473 |
|
waar is het metalheads zijn losers topic? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Kunnen we wel een discussie beginnen over 'daten; hoe was dat toen je nog op school zat?' .. Dus vertel, hoe was dat? Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Klopt. Fight fire with fire quote: Voor bastianus niet meer, nee. quote: :D Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Minder dan wie, trouwens? Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |