IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Daar moet een piemel in {Dating Topic} Vorige pagina | Volgende pagina
Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 30-01-2023 19:43 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Ongefilterd zijn kan ook helpen.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-01-2023 19:54 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Daten, wat ben ik blij dat ik daar van verlost ben zeg.

Heb mijn vriendin tegen alle verwachtingen in op Tinder leren kennen trouwens. En dan woon je ineens samen in Drenthe


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 07-02-2023 10:54 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Op den duur verplaatst een gesprek zich naar whatsapp. En gaat men voorzichtig plannen maken. Ik zou voor haar gaan koken. Dus ik stel een menu voor, en dat was niet goed want dit dat zus endo zo.
De daaropvolgende 4 (!) menu voorstellen van mij waren ook niet goed. Allerlei redenen voor.

Vervolgens krijg ik een foto doorgestuurd van een big 'n tasty die net bij een drive thru gehaald is.

Geblokkeerd en nummer verwijderd. Godverdomme zeg.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 07-02-2023 20:28 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Misschien wilde ze toch niet meteen thuis afspreken?

Maar wel een afknapper ja als iemand alleen maar burgers en pizza's vreet.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 07-02-2023 21:29 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2022 13:07 schreef XXL het volgende:
Uiteraard.

Als iemand in je zij prikt mag je gerust aannemen dat die persoon wil neuken.




"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-02-2023 0:12 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2023 10:54 schreef Tanteloos het volgende:
Op den duur verplaatst een gesprek zich naar whatsapp. En gaat men voorzichtig plannen maken. Ik zou voor haar gaan koken. Dus ik stel een menu voor, en dat was niet goed want dit dat zus endo zo.
De daaropvolgende 4 (!) menu voorstellen van mij waren ook niet goed. Allerlei redenen voor.

Vervolgens krijg ik een foto doorgestuurd van een big 'n tasty die net bij een drive thru gehaald is.

Geblokkeerd en nummer verwijderd. Godverdomme zeg.


Ben nu wel benieuwd naar jouw menusuggesties


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 08-02-2023 6:16 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Hele normale dingen, echt niks fancy. Nouja, vergeleken met een big 'n tasty was het wel haute cuisine.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 08-02-2023 9:56 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2023 19:54 schreef Snaack het volgende:
En dan woon je ineens samen in Drenthe


Dat risico kan ik me gewoon niet veroorloven.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-02-2023 12:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2023 6:16 schreef Tanteloos het volgende:
Hele normale dingen, echt niks fancy. Nouja, vergeleken met een big 'n tasty was het wel haute cuisine.


Ik begrijp sowieso niet waarom sommige mensen fastfood oprecht lekker lijken te vinden. En er zelfs een uitje met het gezin of datenight van maken.

Wtf eet je thuis dan, blikken tomatensoep en broodjes knakworst ofzo?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-02-2023 12:49 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2023 9:56 schreef Negatieveling het volgende:
Dat risico kan ik me gewoon niet veroorloven.


Er zijn hier ook loodsen genoeg voor al je auto's en onderdelen hoor, Ludolf!

En je zit lekker dicht bij het circuit en de Autobahn.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 08-02-2023 12:52 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 8 februari 2023 12:48 schreef Snaack het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom sommige mensen fastfood oprecht lekker lijken te vinden. En er zelfs een uitje met het gezin of datenight van maken.

Wtf eet je thuis dan, blikken tomatensoep en broodjes knakworst ofzo?


Het menselijke brein is raar. Zo heb ik af en toe enorm zin in een beker ijskoude melk.

Maar ik vind melk helemaal niet lekker.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 08-02-2023 12:53 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2023 12:49 schreef Snaack het volgende:
Er zijn hier ook loodsen genoeg voor al je auto's en onderdelen hoor, Ludolf!

En je zit lekker dicht bij het circuit en de Autobahn.

Zit je toevallig ook een beetje in de buurt van de Drentse Aa? Erg mooi gebied, zelf nog een tijdje gewoond.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-02-2023 13:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Dat niet, dat is voor ons iets verder naar het noorden. Wij zitten vlakbij Dwingelderveld, de Hondsrug en nog veel meer kleinere natuurgebieden


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 08-02-2023 13:59 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2023 12:48 schreef Snaack het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom sommige mensen fastfood oprecht lekker lijken te vinden. En er zelfs een uitje met het gezin of datenight van maken.

Wtf eet je thuis dan, blikken tomatensoep en broodjes knakworst ofzo?
Pauper smaakpapillen + gemak denk ik. Ik ken mensen die denken oprecht goed bezig te zijn met 7 magnetron maaltijden per week.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 08-02-2023 14:02 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2023 13:48 schreef Snaack het volgende:
Dat niet, dat is voor ons iets verder naar het noorden. Wij zitten vlakbij Dwingelderveld, de Hondsrug en nog veel meer kleinere natuurgebieden

Nice. Je kunt echt prachtig wandelen in Drente. Mocht je nog eens afdwalen richting naar het noorden dan is dit wel een aanrader:

https://www.eet.nu/schipborg/de-liefde-van-de-drentsche-aa

Vaak gezeten daar in de zomer, heerlijk aan het water (de Aa dus), echt prachtige locatie en op zich prima voer.



[Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 08-02-2023 14:03]


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 08-02-2023 14:24 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Turkenburg, de plees toe bie.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-02-2023 14:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2023 14:02 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Nice. Je kunt echt prachtig wandelen in Drente.



Bedankt voor de tip!

Laat het voorjaar maar komen.


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 08-02-2023 14:59 by Slechtie Wijzig reactieProfiel van SlechtieQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2023 14:02 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
en op zich prima voer.



Die reviews zijn anders kankerslecht.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 08-02-2023 16:02 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2023 19:24 schreef XXL het volgende:
Tinder....

Als je nou eens gewoon je huis verlaat en een barretje in loopt? Dan maak je (oog)contact en bied je iemand een drankje aan. Bij een klik herhaal je dat een aantal dagen en kijkt of het wat kan worden.

Ja, ik weet het. Ik ben ouderwets.


Of concertjes.
ik heb mijn vriendin leren kennen bij een optreden van Mindscan.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-02-2023 16:45 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 08-02-2023 17:04 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2023 16:45 schreef Snaack het volgende:


Voorjaar 2007 in Zwolle.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-02-2023 19:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2023 17:04 schreef Dentz het volgende:
Voorjaar 2007 in Zwolle.


Supervet! Ook al een beste tijd samen. Mooi man.

Speelden we daar toen niet met Cilice?

Ah. Inderdaad: https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2444230


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-02-2023 21:14 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2022 12:13 schreef Herfsthoofd666 het volgende:
Als ze op de bank de hele tijd naar je toe kruipt omdat ze je meuk op d'r telefoon moet laten zien.

Als ze je voor de grap in je zij port om te kijken of je tegen kietelen kan.

Heb je dan prijs, of interpreteer ik dit weer eens volledig verkeerd?


Is het daadwerkelijk nou tot seksen gekomen? Of zat je verkeerd?


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 09-02-2023 21:56 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Hij zat op de bank.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 10-02-2023 6:16 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2023 21:14 schreef MetalJan het volgende:
Is het daadwerkelijk nou tot seksen gekomen? Of zat je verkeerd?
Er zijn lichaamssappen uitgewisseld.


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen