|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Ongefilterd zijn kan ook helpen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Op den duur verplaatst een gesprek zich naar whatsapp. En gaat men voorzichtig plannen maken. Ik zou voor haar gaan koken. Dus ik stel een menu voor, en dat was niet goed want dit dat zus endo zo. De daaropvolgende 4 (!) menu voorstellen van mij waren ook niet goed. Allerlei redenen voor. Vervolgens krijg ik een foto doorgestuurd van een big 'n tasty die net bij een drive thru gehaald is. Geblokkeerd en nummer verwijderd. Godverdomme zeg. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Misschien wilde ze toch niet meteen thuis afspreken? Maar wel een afknapper ja als iemand alleen maar burgers en pizza's vreet. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Ben nu wel benieuwd naar jouw menusuggesties |
|
Hele normale dingen, echt niks fancy. Nouja, vergeleken met een big 'n tasty was het wel haute cuisine. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
quote: Dat risico kan ik me gewoon niet veroorloven. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Ik begrijp sowieso niet waarom sommige mensen fastfood oprecht lekker lijken te vinden. En er zelfs een uitje met het gezin of datenight van maken. Wtf eet je thuis dan, blikken tomatensoep en broodjes knakworst ofzo? |
|
quote: Er zijn hier ook loodsen genoeg voor al je auto's en onderdelen hoor, Ludolf! En je zit lekker dicht bij het circuit en de Autobahn. |
|
quote: Het menselijke brein is raar. Zo heb ik af en toe enorm zin in een beker ijskoude melk. Maar ik vind melk helemaal niet lekker. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Zit je toevallig ook een beetje in de buurt van de Drentse Aa? Erg mooi gebied, zelf nog een tijdje gewoond. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Dat niet, dat is voor ons iets verder naar het noorden. Wij zitten vlakbij Dwingelderveld, de Hondsrug en nog veel meer kleinere natuurgebieden |
|
quote:Pauper smaakpapillen + gemak denk ik. Ik ken mensen die denken oprecht goed bezig te zijn met 7 magnetron maaltijden per week. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
quote: Nice. Je kunt echt prachtig wandelen in Drente. Mocht je nog eens afdwalen richting naar het noorden dan is dit wel een aanrader: https://www.eet.nu/schipborg/de-liefde-van-de-drentsche-aa Vaak gezeten daar in de zomer, heerlijk aan het water (de Aa dus), echt prachtige locatie en op zich prima voer. [Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 08-02-2023 14:03] Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Turkenburg, de plees toe bie. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Bedankt voor de tip! Laat het voorjaar maar komen. |
|
quote: Die reviews zijn anders kankerslecht. |
|
quote: Of concertjes. ik heb mijn vriendin leren kennen bij een optreden van Mindscan. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
|
|
quote: Voorjaar 2007 in Zwolle. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Supervet! Ook al een beste tijd samen. Mooi man. Speelden we daar toen niet met Cilice? Ah. Inderdaad: https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2444230 |
|
quote: Is het daadwerkelijk nou tot seksen gekomen? Of zat je verkeerd? |
|
Hij zat op de bank. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Er zijn lichaamssappen uitgewisseld. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |