|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Goddomme nou. Ik ben inmiddels ongeveer op de helft, hoe wist je dat? LOL en @ Erik trouwens [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 10-01-2013 21:03] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Beetje ver weg Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Hee ik had dit topic om hoog geschopt, dat is niet eerlijk ... hoe de hazen lopen ... |
|
O ja. @Argh dan he [Dit bericht is gewijzigd door Bleh? op 11-01-2013 3:10] |
|
"Het ligt niet aan jou... het ligt aan mij" Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Ik ben wel eens in de buurt, pop. |
|
quote: |
|
quote:Hoe kom ik erachter wat voor type ik ben, is wat ik bij dit soort verhandelingen denk.. Jah, ik weet wel dat het op iets anders lijkt, maar men moet goed begrijpen dat het opgenomen is in 2001 (beeldmateriaal komt uit 2011). [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 11-01-2013 11:09] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Heb je al eens gedacht aan een dans carriere? Ik weet zeker dat je hiervoor wel een subsidie kan aanspreken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Staat je hele soloproject nog online? |
|
quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hoe krijgen ze het hun strot uit... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Hah, hier was het anders mijn ex die dat zei, en dat is toch echt een vent Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ach ja, je hebt ze erbij. Het ene moment praten ze tegen je, het andere moment zepen ze je af met een kutsmoes en vervolgens hoor je d'r niks meer van... |
|
Nooit last van. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Misschien ben je gewoon niet zo boeiend? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Tegen mij praten ze zowiezo nooit. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Dat ben je wel als je een blauwe Kadett naar de sauna rijdt om je daar handmatig de kringspier op te laten rekken? |
|
quote: :') Fantaseer vooral lekker verder en heel misschien kom je in dat kleurloze bestaan van je nog eens iets anders tegen dan de kut van je moeder. Denk het niet eigenlijk. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik had ooit een flametopic aangemaakt wat door de mods van het forum is geflikkerd, maar ik krijg toch steeds vaker de indruk dat er wel degelijk vraag is naar een dergelijk topic. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: *koffie tegen het scherm ok thanks* Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
on topic als je als man een ring krijgt van een vriendin als kado, wat doe je daar dan mee? geen bang dat dat mogelijke partners afschrikt als je die überhaupt al zou aandoen? signature |
|
quote: Foto van je scherm graag, zulke reacties geloof ik sowieso niet. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |