IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Daar moet een piemel in {Dating Topic} Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2011 21:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 13:14 schreef irritante klootzak het volgende:
Batsdieanus, ouwe swinger!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 22-06-2011 21:29 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 21:23 schreef Silence het volgende:
Waarom genoegen nemen met iemand, terwijl je weet dat er leukere mensen rondlopen? Puur om maar "met iemand" samen te zijn?



Dat snap ik dus ook nooit, dat mensen dat doen.. [Samen zijn met iemand die ze eigenlijk niet eens zo heel tof vinden zodat ze dan maar niet alleen zijn ]


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2011 21:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 21:29 schreef Pem het volgende:
Dat snap ik dus ook nooit, dat mensen dat doen.. [Samen zijn met iemand die ze eigenlijk niet eens zo heel tof vinden zodat ze dan maar niet alleen zijn ]
Angst. En onzekerheid.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 22-06-2011 21:45 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

En wanhoop.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-06-2011 21:46 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

En verlangen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Soekie
Usericon van Soekie
Posted 22-06-2011 21:47 by Soekie Wijzig reactieProfiel van SoekieQuote dit bericht

Als er sprake is van angst en wanhoop lijkt mij dat het uiteindelijk ook niet zal slagen, die relatie, dat is dus meer uitstel van executie.


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 22-06-2011 21:57 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 21:47 schreef Soekie het volgende:
Als er sprake is van angst en wanhoop lijkt mij dat het uiteindelijk ook niet zal slagen, die relatie, dat is dus meer uitstel van executie.


Precies.

Ik snap best dat mensen wellicht niet alleen willen zijn/blijven, en wellicht denken dat ze niemand anders kunnen krijgen, maar wat voor basis is dat voor een relatie?? Waar is de liefde?

Ik zou geen relatie willen met iemand die slechts 'genoegen neemt' met mij. Daarnaast zou ik het andersom ook niet eerlijk vinden, bij iemand zijn/blijven om de verkeerde redenen. Diegene verdient dan ook beter en iemand die volledig voor ze gaat/kiest. Toch?


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Soekie
Usericon van Soekie
Posted 22-06-2011 22:13 by Soekie Wijzig reactieProfiel van SoekieQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 21:57 schreef Pem het volgende:
Precies.

Ik snap best dat mensen wellicht niet alleen willen zijn/blijven, en wellicht denken dat ze niemand anders kunnen krijgen, maar wat voor basis is dat voor een relatie?? Waar is de liefde?

Ik zou geen relatie willen met iemand die slechts 'genoegen neemt' met mij. Daarnaast zou ik het andersom ook niet eerlijk vinden, bij iemand zijn/blijven om de verkeerde redenen. Diegene verdient dan ook beter en iemand die volledig voor ze gaat/kiest. Toch?


Absoluut waar!

Dan is er geen liefde, vriendschap mss en leuk tijd verdrijf, maar dat is wel de meest foute insteek als dat niet aan beide kanten zo wordt gezien/gevoeld.


Silence
Usericon van Silence
Posted 23-06-2011 8:45 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

En nog veel lulliger als er eentje wél verliefd is.


watery black
Usericon van watery black
Posted 23-06-2011 9:03 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 22:13 schreef Soekie het volgende:
... leuk tijd verdrijf ... insteek...


huhuhu








(sorry... ik probeerde het te onderdrukken, maar het is al laat hier en ik ben melig dus ik kon het niet laten. )


ennieweej, ik ben het verder natuurlijk wel helemaal mee eens. Voor sommige mensen is het echter heel moeilijk om alleen te zijn, zo had ik een vriendin met borderline en een vriendje dat haar behoorlijk slecht behandelde. Hoe vaak dat ik haar daar weggehaald heb is niet op 2 handen te tellen.... gelukkig had ie op de een of andere manier wel een vaag soort respect voor mij en liet ie mij met rust als ze bij mij zat. (met vervelend neveneffect natuurlijk dat ik altijd de zak was als het weer zover was, en begrijp me niet verkeerd, ik deed het met alle liefde, maar dat soort situaties zuigen je energiegewijs compleet leeg....) en uiteindelijk ging ze altijd weer met hangende pootjes naar hem terug.... en dat alleen omdat ze zo slecht over zichzelf dacht dat ze er zeker van was dat niemand anders haar wilde.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Soekie
Usericon van Soekie
Posted 23-06-2011 9:55 by Soekie Wijzig reactieProfiel van SoekieQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2011 9:03 schreef watery black het volgende:
huhuhu

(sorry... ik probeerde het te onderdrukken, maar het is al laat hier en ik ben melig dus ik kon het niet laten. )


Lol!

quote:

ennieweej, ik ben het verder natuurlijk wel helemaal mee eens. Voor sommige mensen is het echter heel moeilijk om alleen te zijn, zo had ik een vriendin met borderline en een vriendje dat haar behoorlijk slecht behandelde. Hoe vaak dat ik haar daar weggehaald heb is niet op 2 handen te tellen.... gelukkig had ie op de een of andere manier wel een vaag soort respect voor mij en liet ie mij met rust als ze bij mij zat. (met vervelend neveneffect natuurlijk dat ik altijd de zak was als het weer zover was, en begrijp me niet verkeerd, ik deed het met alle liefde, maar dat soort situaties zuigen je energiegewijs compleet leeg....) en uiteindelijk ging ze altijd weer met hangende pootjes naar hem terug.... en dat alleen omdat ze zo slecht over zichzelf dacht dat ze er zeker van was dat niemand anders haar wilde.


Het is inderdaad erg lastig als iemand een erg negatief zelfbeeld heeft, waardoor er situaties ontstaan die je alles behalve brengen waar je wezen wil.
Daarbij kan borderline de relatie behoorlijk opbreken, of er is iemand die zichzelf constant wegcijferd of dat iemand alles maar pikt van de ander en daar niet tegen in durft te gaan, komt eigenlijk op het zelfde neer. Maar daarmee een balans in je relatie zoeken, is wel heel erg moeilijk.

Zit ze nog steeds in die relatie?


rotor
Usericon van rotor
Posted 23-06-2011 13:56 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 21:57 schreef Pem het volgende:
Precies.

Ik snap best dat mensen wellicht niet alleen willen zijn/blijven, en wellicht denken dat ze niemand anders kunnen krijgen, maar wat voor basis is dat voor een relatie?? Waar is de liefde?

Ik zou geen relatie willen met iemand die slechts 'genoegen neemt' met mij. Daarnaast zou ik het andersom ook niet eerlijk vinden, bij iemand zijn/blijven om de verkeerde redenen. Diegene verdient dan ook beter en iemand die volledig voor ze gaat/kiest. Toch?

Dat is een open deur. Toch?


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 23-06-2011 22:25 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2011 13:56 schreef rotor het volgende:
Dat is een open deur. Toch?


Denk je?


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 23-06-2011 23:10 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Mwah.. wat nou als je beide weet dat er betere partners rondlopen, maar je je beide beter voelt in de relatie dan als vrijgezel. Prima toch?

Volgens mij komt het zelfs erg vaak voor als ik kijk naar het aantal absoluut niet perfecte personen dat een relatie heeft.



rotor
Usericon van rotor
Posted 23-06-2011 23:25 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2011 22:25 schreef Pem het volgende:
Denk je?

Misschien ook niet, ik was vooral bijdehand.
Ander onderwerp.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 23-06-2011 23:32 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Dat er leukere mensen rondlopen, betekent niet dat je die ook kan 'krijgen'. Dus kies je voor je relatie omdat dat zekerheid en een verbintenis met iemand biedt.
Mocht je je partner wel inruilen is de kans groot dat die 'leuke' net zo'n lambal blijkt te zijn als ieder ander en je dus gewoon weer terug bij af bent.

Ohja, en iets met houden van kan er ook wel mee te maken hebben.


Subtiel kamerolifantje


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-06-2011 0:17 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 21:46 schreef Onweerwolf het volgende:
En verlangen.


En seks.



Sorry, zie de discussie nu pas.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 24-06-2011 0:18]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


watery black
Usericon van watery black
Posted 24-06-2011 2:49 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2011 9:55 schreef Soekie het volgende:
Lol!



Het is inderdaad erg lastig als iemand een erg negatief zelfbeeld heeft, waardoor er situaties ontstaan die je alles behalve brengen waar je wezen wil.
Daarbij kan borderline de relatie behoorlijk opbreken, of er is iemand die zichzelf constant wegcijferd of dat iemand alles maar pikt van de ander en daar niet tegen in durft te gaan, komt eigenlijk op het zelfde neer. Maar daarmee een balans in je relatie zoeken, is wel heel erg moeilijk.

Zit ze nog steeds in die relatie?


die situatie zit nu nog moeilijker ineen. ik weet de precieze details niet, maar ik heb om verschillende redenen het contact met haar verbroken. voornamelijk omdat ze mij veel te veel meetrok in haar negatieve wereldje, en ik merkte dat ze heel veel invloed had op mijn humeur en hoe ik tegen alles aan ging kijken.

Wat ik wel weet is dat ze behoorlijk in de shit zit. vriendlief zit in de bak, vlak voordat dat gebeurde was zij zwanger geraakt en ze wist het niet, kwam ze pas achter toen hij al vast zat. in januari heeft ze dr kind gekregen.

ik moet heel eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik er niks meer mee te maken heb. ik vind het natuurlijk heel erg voor haar allemaal maar ik heb geen zin meer in zoveel drama.

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 24-06-2011 3:38]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Soekie
Usericon van Soekie
Posted 25-06-2011 14:51 by Soekie Wijzig reactieProfiel van SoekieQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2011 2:49 schreef watery black het volgende:
die situatie zit nu nog moeilijker ineen. ik weet de precieze details niet, maar ik heb om verschillende redenen het contact met haar verbroken.


Klinkt idd als iets wat niets toevoegd en alleen maar energie kost, dan is het goed dat je voor jezelf kiest.

Hoe heftig haar verhaal mss ook is, iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen shit en daarin kan je altijd een keuze maken, hoe moeilijk dat ook kan zijn.
Klinkt hard maar het is wel zo.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 25-06-2011 14:53 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Er wordt te weinig gedate hier! Lijkt meer op het relatiedrama topic zo.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Soekie
Usericon van Soekie
Posted 25-06-2011 14:54 by Soekie Wijzig reactieProfiel van SoekieQuote dit bericht

Klopt! was even offtopic


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 25-06-2011 15:00 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2011 14:53 schreef flebbie het volgende:
Er wordt te weinig gedate hier! Lijkt meer op het relatiedrama topic zo.


Je hebt een punt.

Iemand nog dating verhalen, dan? [ik niet, want ik doe niet aan daten ]


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 25-06-2011 15:13 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ik ook niet


Black seeds of bunny!


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 25-06-2011 15:15 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2011 15:13 schreef Nyghtslave het volgende:
Ik ook niet


Lijkt me beter van niet inderdaad, aangezien je getrouwd bent


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 25-06-2011 15:21 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Daarom


Black seeds of bunny!


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen