![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Die van gisteren was een reverse catfish, voor zover dat een dingetje is. Aan de deur knapper dan op de foto's. Maak je ook niet vaak mee. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Dus je hebt geneukt? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Schoenmaat correct gegokt. Ik zei "35/36". Ze droeg 35,5. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Thaise importbruid van 1m45 gekocht ja? ![]() |
|
Uut Bels, deze. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
quote: Hoe heet ze, Els Tar? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Hoe gaat het met de dames, ND? Nog wat te melden op het gebied van dating perikelen? I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Iemand bekend met Social Catfish op YouTube? Het is een series video's over mensen die gedupeerd zijn via online date-sites en dergelijke door zogenoemde "romance scammers". Met sommige slachtoffers heb ik oprecht wel te doen, gezien deze vaak kampen met eenzaamheid en/of het verlies van een naaste. Daarnaast heb je dan wel mensen zoals in deze video die serieus denken een date gescoord te hebben met Johnny Depp. Sommige gelijksoortige gedupeerden hebben zelfs hun bestaande partner er voor verlaten! Dan kun je eigenlijk niks anders dan met je ogen rollen. MediaPlayer ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Sinds wanneer kan ik eigenlijk die twittermeuk lezen zondar irritante inlogschermen in beeld te krijgen? Komt dat door Musk? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Gematched met een "zotte mus" (eigen bewoording). Ze had 2 koters en was opzoek naar iets serieus. Ikzelf heb enkel het cijfer 186 in m'n profiel staan. Dus ik vraag op den duur: "er staat niks boeiends aan info in m'n profiel, dus je hebt me geliked op basis van de foto's. Stel je vragen maar gewoon ![]() En vanochtend kreeg ik een melding van het beveiligingscentrum en bleek de match opgeheven. :') Was de kmipoog iets teveel? Terugkijkend kan daardoor de boel als neukhint opgevangen worden, maar zo bedoelde ik het niet. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Zo'n tekst laat zien dat je alleen met jezelf bezig bent. Je toont echt zero interesse in de ander. Daar zit niemand op te wachten. Je zou kunnen proberen dit te veranderen maar waarschijnlijk is dit gewoon hoe jij bent. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Dat kan jij helemaal niet betalen. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Dat hoef ik helemaal niet te betalen. ![]() I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Oh vandaar al je succesverhalen hier. ![]() Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Samenvattingen van wat ie op andere websites gelezen heeft en projecteert op zichzelf. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Dat zou wel heel erg lame zijn. Maar het is Tom dus waarschijnlijk heb je gelijk. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Willekeurige zuurte of toch gewoon jaloezie? Wie zal het zeggen? Ik zet 2 dubbelaccounts in op optie 3. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Op wie zal het zeggen? Joost mag het namelijk weten. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Weet Joost waar het aan ligt? Of weet Joost wie het mag zeggen? I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Joost loopt over van jaloezie. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Wat een simpel linkje posten niet allemaal teweeg kan brengen, zeg. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |