|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
'Van 't straat" is bleggies voor "tijdelijk voorzien"? Maar leuk hoor. Als is het mogelijk maar voor even. We zijn klaar |
|
quote:Is die meuk uberhaupt nog actief? Mailtjes bouncen terug.. We zijn klaar |
|
Heb je geen preventieve permban ofzo? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Too hot to handle, dus ik snap het wel. We zijn klaar |
|
Heethoofd666. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: We zijn klaar |
|
quote: Het was toch scheelhoofd666? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Date jij eigenlijk? We zijn klaar |
|
Daten ja... Ik kom nooit verder dan de 1e date. 'Ik vond het heel gezellig met je, maar hierbij wil ik het laten' Om vervolgens weer in een fase te geraken dat niemand van me houdt en daten niks voor mij is en het maar beter is om vrijgezel te blijven... Totdat je weer een match hebt (op Tinder of facebook dating), je lekker loopt te kletsen, je weer denkt dit is écht de ware, je afspreekt en er wéér intrapt |
|
Hoeren zijn het, allemaal. Zeker als er telkens overlap tussen de vriendjes zit. Kristalhelder verhaal, verder niets meer aan doen. We zijn klaar |
|
Goede openingszin wel, die eerste. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Dat en ja... lijkt me dan meer in jouw straatje te passen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik? Hoezo? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
"Dat en ja" ipv "Daten ja". Het eerste is wel zo'n zin die jij zou kunnen toepassen. Heeft geen reet met het onderwerp van dit tipok te maken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Oooow, niet over die hoeren dus. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Als ze op de bank de hele tijd naar je toe kruipt omdat ze je meuk op d'r telefoon moet laten zien. Als ze je voor de grap in je zij port om te kijken of je tegen kietelen kan. Heb je dan prijs, of interpreteer ik dit weer eens volledig verkeerd? We zijn klaar |
|
Uiteraard. Als iemand in je zij prikt mag je gerust aannemen dat die persoon wil neuken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nice! We zijn klaar |
|
Dan mag hij in zij prikken. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Account op metaldating eindelijk geactiveerd. Mijn vermoedens bleken te kloppen: volledig uitgestorven worstfestijn. We zijn klaar |
|
Drie piek voor 1 leesbevestiging op tind0r. r/latestagecapitalism |
|
Tinder.... Als je nou eens gewoon je huis verlaat en een barretje in loopt? Dan maak je (oog)contact en bied je iemand een drankje aan. Bij een klik herhaal je dat een aantal dagen en kijkt of het wat kan worden. Ja, ik weet het. Ik ben ouderwets. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 30-01-2023 19:24] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nee bedankt, ik ben veel te ongeremd en ongefilterd op alcohol. |
|
Ze hebben er ook gewoon cola of of zo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |