|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Is Zoosk wat? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Is dat een Poolse? |
|
Wat een ongelofelijk sterke grap. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Vind je? Ik vond er geen reet aan. Maar op tv zie je nu commercials van Pepper ofzo. Weet niet of het wat is. |
|
|
|
quote: Godver man, dit vind ik echt een prachtverhaal Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
|
|
quote: Mooi! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: |
|
quote: Ik zou afgelopen zondag daten met een op zich niet onaardige griet waarmee ik al even aardig contact had. In de afgelopen week ging het echter alleen nog maar over paarden, wat voor haar als paardrijster echt een ongezonde obsessie lijkt te zijn. Als klap op de vuurpijl kwam ze ook nog tussen neus en lippen door met de mededeling dat haar moeder in de gevangenis zit, wat voor mij lullig genoeg voor haar reden genoeg is om er direct een punt achter te zetten onder het mom van, doe mij nu maar eens een normale meid met een normale familie. Dus ik meld haar dat ik er door zus en zo reden geen brood in zie en dat we dus ook gewoon niet gaan daten. Krijg ik van zaterdag op zondag maar liefst achttien (!) sms'jes. De laatste was "mijn beltegoed is op." :') Waargebeurd verhaal. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Hehe, waarom heb ik dat toch nooit gehad... geniaal! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: O. :') Nee, als ik dat zo hoor heb je volgens mij een verstandig besluit genomen. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: OMFG!! Arme Ralph! |
|
quote: Ik zei het ook de hele tijd tegen een vriend van me: het houdt vanzelf op als ze door haar beltegoed heen is. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 08-08-2011 11:27] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: *koekkoek* PSYCHO |
|
Paardenmeisjes zijn leuk om naar te kijken, meer moet je er niet mee willen. Irritant constant geneuzel over paarden zit in hun genen. |
|
Zoveel smsjes binnen een dergelijk tijdsbestek zou voor mij ook een zeer goede reden zijn om af te haken. Dat is echt op het stalkerige af, en waarschijnlijk blijft de inhoud beperkt tot "Waar ben je nu?" / "Wat doe je nu?" / "Ik ben nu..." / "Ik doe nu...", en meer van dat soort oninteressante, bemoeizuchtige en opdringerige gedoe. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Had ze ook een paarden agenda en een paarden dekbed en een paarden lamp en een paarden lunchbox? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
@ Jan: goede vriend van me zit ook met zo'n knollenchick, en dat gaat op zich heel aardig. Zo lang het maar niet té is. @ Sonic Titan: voor mij was dat ook de doodssteek, inderdaad. Dan krijg je dat soort gedonder ook in een eventuele relatie. Dat obsessieve (naar mij toe) heb ik in het verleden ook al gehad met mijn eerste vriendin die geen eigen sociaal leven had, en daar heb ik dus ook absoluut geen trek meer in. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Jammer is dat ze steeds meer op dat paard gaan lijken. Vooral bij het gebit is dat vrij jammer. |
|
MKisschien noemt je vriend haar geen knollenchick .. ZOU wel eens kunnen helpen |
|
Briljant verhaal alweer Damn, Ralph, van onder welke steen blijf je dat soort meisjes halen? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Je kunt altijd nog hulp van de paardenslager inroepen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik heb ook eens een poosje met een paardenmeisje aangekloot, destijds grondig verpest door na weer een monoloog over dat beest te zeggen "nou, het ís maar een paard...". Was snel afgelopen daarna. You have time. You are doing fine. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |