|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Zal tijd worden ook. Suc6 ermee. |
|
quote: Ja Dordrecht, mijn hometown, boven alles! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Dordrecht is een van de weinige steden waar ik écht met plezier doorheenloop als ik naar een concert ga. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Lekker slenteren door de vele mooie straten, richting het al even zo mooie Bibelot en dan vette bands kijken! Al krijgt Bibelot binnenkort een nieuw onderkomen, maar dat is niet heel veel verder dan de huidige locatie 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Rotterdam heeft wel iets. Krijg er altijd een vakantiegevoel van, of je in het buitenland bent. Dordrecht ken ik alleen van schilderijen. |
|
quote: Gezien de etnische samenstelling van de bewoners van die stad is dat geen al te verbazingwekkende constatering, jongeman. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
krekt sa ist! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Kan zo zijn dat ik me van alles inbeeld, maar dat zien we morgen wel. Thanks! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Hehe, maat van mij heeft een poosje op 4 ambachtstraat gewoond, de Dirk was de enige nederlandse winkel daar. Mooi ook, een afrokapsalon (zo'n knipster dus) gecombineerd in 1 winkel met een reisburo. Hoe kom je erop. |
|
quote: Qua geluid vond ik het altijd maar wat zwakjes en van moshen was er vaak ook geen sprake, omdat de zaal zo groot is en lang doorloopt. Een mooie zaal is het wel! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zeker een mooie zaal, ben er trots op dat ik er met Aratron 2 keer heb mogen spelen Verder heb je wel gelijk, het is meer een kijkzaal en geen doe zaal 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ach, dan was het altijd nog een gezellig avondje uit toch? |
|
quote: Als dat überhaupt doorgaat wel. Morgen mee uit vragen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Nice! POUNCE! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Succes!! @AG: wat ben je toch romantisch, met je pounce Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Hij begon met dat 'prooi' Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dagje Apenheul wordt dat. Of Eurodisney. |
|
Afhankelijk van budget? |
|
quote: Kweenie, ze ziet hem als iemand met een nephoofd in de vorm van een gorilla? Hint: Als ze je gaat vlooien zit het wel snor. Succes, Ralph. Note to self: Komende dagen dit topic niet vergeten te checken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ralph, lijkt ze soms een beetje op onderstaande dame? Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote:Lol en +1 |
|
quote: Ik ken ook iemand die aan die straat heeft gewoond. Hoe zal ik het zeggen, een 'smeltkroes van culturen'. Die combiwinkeltjes vind ik ronduit briljant, overigens, met name als het hele vreemde combinaties betreft. Volgens mij werkt dat ook best goed. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Ja, en het paaltjesopenluchtmuseum. Ik liep ook altijd het hele stuk, de tram ging mij veel te snel en ik wist nooit hoeveel strippen ik dan moest stempelen. Ik mocht 1 keer aan een enquete over veiligheid meedoen daar, vakantiegevoel hadden ze nog niet eerder gehoord. |
|
quote: Vlakbij hier. Delfshaven is sowieso een meesterlijke buurt qua "cultuurdiversiteit". |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |