|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
waar gaat dit topic over? signature |
|
quote:Ik was te schijterig om vrouwen te benaderen op de middelbare. Toen kreeg ik verkering op mijn zeventiende, en zeiden heel veel vrouwen ineens dat ze me ook altijd wel leuk hadden gevonden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
design nerd of niet, Jolly is altijd wel succesvol bij de vrouwen geweest Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
hij melkt ze wel uit signature |
|
quote: Het is ook een lekkere boi! quote: Nerd Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Nogal. Ik ben sociaal knap vaardig, tot het op het benaderen van vrouwen die ik leuk vind aankomt. Gelukkig is de schade inmiddels behoorlijk ingehaald. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Aww @ schijterig zijn. Ik ben van nature eigenlijk ook best verlegen, vroeger helemaal. Maar ik kreeg op een gegeven moment een beste vriendin die mij constant ging koppelen en daar zijn wel wat verkerinkjes uit ontstaan. Daarna durfde ik zelf iets beter Heb best veel [te veel ] vriendjes versleten op de middelbare school hahahaha! Apart eigenlijk, aangezien ik in die tijd ook erg gepest werd en dus het tegenovergestelde van populair was quote: Ooooh dat ja hehehe! Tsja als niemand die eerste stap durft te zetten, is het vaak inderdaad van dat achteraf gelul "ik vond je altijd al leuk.." Is mij ook vaker overkomen [dat je er jaren later samen achterkomt dat je elkaar leuk vond, maar beide te onzeker was/niet dacht dat de ander geïnteresseerd was]. quote: Sowieso niks mis met nerds! quote: Oh? Foto @ mooie mannen topic plz! kthxbai! quote: Herhaalt: sowieso niks mis met nerds! En ik ken er meer die laatbloeiers zijn, hehe, óók niks mis mee Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vrouwen zijn leuk. Omgaan met vrouwen is soms ingewikkeld en moeilijk, en dat maakt het juist ook weer leuk. Ik ben nu getrouwd en zielsgelukkig. Resultaten behaald in het verleden zeggen natuurlijk niets over hoe ik het nu doe. Ik zou het niet weten, want flirten doe ik niet. Ja hoor... |
|
quote:Echt niet? O, ik wel hoor. Mijn vrouw ook trouwens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Batsdieanus, ouwe swinger! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Opvallend is dat, ja. Zodra je iets hebt met een meisje, hebben andere meisjes spontaan aanzienlijk meer interesse. Op een bepaalde manier leuk, op een andere manier weer best vervelend. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Duidelijk, hehe. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Krijg je van die mooie achteraf-momenten. "Shit, als ik dát had geweten..." http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: quote: Inderdaad jongens. Praat me er niet van, hehe. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Helemaal mee eens, het andere geslacht 'ruikt' het op één of andere manier dat je iemand hebt en lijken veel grotere interesse te hebben dan als je alleenstaand bent (hoef je nog niet eens te laten blijken gek genoeg)... Wel typisch. Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk! |
|
Volgens mij heeft het er meer mee te maken dat je zelf meer zelfverzekerdheid en een zekere mate van nonchalance naar andere vrouwen uitstraalt ofzo. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Dat zal het wel zijn idd, maar vrij vervelend als je dan eindelijk een leuke meid aan de haak hebt en opeens veel betere tegenkomt - die eventueel ook wel wat in je blijken te zien. Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk! |
|
Nou dan wissel je die vorige toch gewoon in? Against God and Government |
|
quote: Gek genoeg zullen ze me dan weer niet interessant genoeg vinden... Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk! |
|
quote: Is dat geen onbewuste onderlinge competitie: het willen hebben wat een ander heeft? Maar inderdaad: bekend verschijnsel... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Tja, het is kiezen of delen natuurlijk. Against God and Government |
|
quote:Waarom genoegen nemen met iemand, terwijl je weet dat er leukere mensen rondlopen? Puur om maar "met iemand" samen te zijn? |
|
Ja, omdat je niet beter kan krijgen. Mijn tante zei ook dat ze dat dacht over mijn voormalige oom, best wel onsympathiek. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |