|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Flauw weer.. :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Sorry, ik kan er niets aan doen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
LOL, kut, goeie actie Jantje ... |
|
quote: Den Helder is hier niet zo heel ver vandaan, het bevalt mij wel hier in Noord Holland. En ja wat je van ver haalt is lekker inderdaad. Al heeft zij mij hierheen gehaald en ik haar niet naar Rotterdam 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Doe ik toch iets verkeerd, ik wil ook naar het platteland verhuizen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik wil naar Zeeland verhuizen, de meiden glimlachen daar tenminste naar je [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 27-08-2011 19:18] |
|
quote: Heb haar net donderdag voor het eerst gezien, samenwonen e.d zijn nog compleet niet aan de orde, eerst eens goed kijken wat voor vlees we in de kuip hebben . Mijn vorige vriendin ben ik wel achterna gereisd, kom oorspronkelijk uit de buurt van Arnhem, maar daar wil ik echt niet meer wonen. |
|
quote: Ach so, maak er wat moois van! Ik was Rotterdam na een aantal jaren wel zat, ik kom van oorsprong uit Dordrecht en was ook vanwege een eerdere liefde naar Rotterdam gegaan 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Niet lullig naar r-dammers bedoelt: maar ik vind Rtterdam echt 3x niks ... maar goed, ik vind Amsterdam ook al niks, geef mij maar kleine steden/dorpen/platteland |
|
quote: Rotterdam is ook 3x niks, Amsterdam vind ik dan wel geweldig Maar goed ik kan me je voorkeur voor het platteland wel voorstellen. Hier in de Zaanstreek heb je zulke mooie en stille plekken waar ik wel zou willen wonen, net als in sommige andere provincies 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Moet je eens naar Drenthe/Groningen/Friesland gaan, dan stelt de zaan niks meer voor qua ruimte en stilte |
|
quote: Ik weet het, de roots van mijn moeders kant liggen oorspronkelijk ook in die contreien, dus ik kom er nog weleens. Ooit als het financieël mogelijk is, wil ik daar wel een boerderijtje kopen ofzo 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Als het ergens financieel mogelijk is dan is het daar toch wel. Veel huis voor een nette prijs. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Mijn roots liggen in Afrika, beter dat ik daar een huis koop.! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Iedereen zijn roots liggen in Afrika |
|
quote: Dat is zo, maar het is nu niet aan de orde. Het is een plan/wens voor na ons werkzame leven 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Zekers, denk dat ik in de randstad dit huis nooit had kunnen kopen. |
|
Logisch, het staat in Drenthe. |
|
Wat je van ver haalt is lekker blijkt vaak wel te kloppen, ja.. Agreed. Verder doe ik nog steeds aan niet-daten met mensen die blijkbaar ook aan niet-daten doen Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Dan krijg je er ineens drie gratis slaven en wat malaria bij. |
|
quote:Van mij was in eerste instantie ook geen echte date, werd alleen naar gelang de dag wel. (ook humor: ben je aan de andere kant van het land in ene fort/museum aa het rondkijken, kom je ene collega tegen :S) |
|
quote: Dat zijn in feite de beste 'dates'. Lekker ongedwongen |
|
quote: Inderdaad! Bet0r! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Morgen maar even wat proberen te fixen met mijn 'complimententopiccollega'. Daar vallen de laatste week tussen ons de vreemdste stiltes, met name als het over uit eten gaat, en morgen is ze voor het laatst. Gevalletje 'prooi', en dat is heel lang geleden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |