|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Aan het chatten met een italiaanse woonachtig in Pruisen. Schijnbaar is vertellen dat je net een flinke pan pasta pesto hebt gemaakt een oorlogsmisdaad. Kreeg nog net geen klappen via de app. Ze snapte het verschil ook niet tussen mijn pasta pesto en haar Pasta Al Pesto (oid). Ik was in de veronderstelling dat het wel genoeg zou zijn om subtiel te laten weten dat ik het helemaal niet erg vindt om als man wat huishoudelijke taken op me te nemen. Maar nu moet het dus ook nog daadwerkelijk smaken. Gelukkig woon ze te ver weg. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
:') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ai. Gemiste kans. Als je een Italiaan(se) voor je kunt laten koken: altijd doen (althans, in mijn ervaring). https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Zekers. En als zij niet goed kookt, dan haar moeder wel. When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat viel je met chinees toch behoorlijk tegen. "Nummel dlieenveeltig met witte lijst" Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Altijd maar zelf koken is ook niet wat, of wel Paul? Lukt dat een beetje in je trekhut? |
|
Waar staat dat OG voor? Is dat Onnoemelijk Gay? |
|
Heb je interesse wolfje? |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
No matter what they say. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
WURDS KENT BRING ME TOOOOWN!!1einz Zelf aan het semi daten met een poly koppel / open relatie dingetje. Wel even wennen dit. Je mag veel maar hoeft weinig. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Liggen afrukken in een aftandse blokhut begon toch te vervelen? |
|
Het was toch een bunker in het bos van Lauren? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Deze hebben fijn een huis. En een sauna. En een jacuzzi. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Heb je al verteld dat je stinkt? |
|
Misschien vinden ze dat wel een pluspunt. Er zijn er tenslotte ook die bij de ander de bek volschijten. Hoe heette die mafklapper ook alweer, Peter nogwat? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Poepsex Peter! Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Dat was lachen... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Daar was ze te lui voor. Mediteraanse furie/passie is voor mij niet langer een onbekende en mogelijk interessante ontdekking. De tering wat een gedoe. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Leeftijdsbereik op Tinder veranderd naar "iets ouder". Dat schiet lekker op. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
quote: Je stond nog ingesteld op tiener zodat je een Römertje kunt pullen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik had 28-48 (want zelf 38). Nu enkel nog 40+. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |