![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Paardenliefhebbers zijn dus geen normale mensen? Tssk. ![]() ![]() |
|
Waar haal jij die gevolgtrekking vandaan? ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Uit jouw post. Je vind het wel mooi mensen met een passie. Normale mensen zijn saai. Hench, paardenliefhebbers zijn geen normale mensen. ![]() ![]() |
|
Je mist een stap. Bovendien is het Ralph z'n gevolgtrekking, hij wil een 'normaal' meisje i.p.v. een paardenchick. Yay! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Hee wacht, dus paardrijden en normaal zijn valt gewoon te conbineren? ![]() ![]() |
|
Update: nog steeds geen date(s) ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Als ze meer hobbies en interesses had dan alleen paarden én niet zo wanhopig overkwam was het misschien best nog wat geworden. ![]() Update: volgende week date nr. 3 met dezelfde dame. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Als dat geen neuken wordt.. ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: Dezelfde paarden-dame? ![]() Ik ben ondertussen weer gestopt met daten. Zou toch niet wat kunnen worden. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Je had, toen ik nog beschikbaar was, ook gelijk je slag moeten slaan bij een lieverd zoals ik. ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Fuck daten, gewoon 1x en dan goed doen! Groetend vanuit Noord Holland, en enigszins brakjes ![]() |
|
quote: Huh, nee, andere dame. Derde keer een andere dame, maar steeds dezelfde, maar niet die van die knollen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Geneukt? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Wordt in ieder geval sterk geïmpliceerd, ik vind hem mooi ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Wat verstaat ST onder 'goed doen' dan? Koop toch ook geen auto zonder testrit. ![]() |
|
"Sorry, geen relatie zonder testrit." ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Zolang hij maar geen brokkenpiloot wordt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Hey, jenje. Ik ken de meid. Maak haar gelukkig! En dat meen ik. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
I know ![]() ![]() |
|
He Jenje waar in Noord Holland bevind je je? ![]() Ik heb de mijne ook daar vandaan, nu woon ik er zelfs ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Ik zit nu weer in Assen, mijn vriendin woont net onder Den Helder. Wat van ver komt = lekker Epic fail ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 27-08-2011 17:20] ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |