|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: DE heeft er geen moeite mee denk ik. Veiling is bij deze dus weer heropend ... hoe de hazen lopen ... |
|
En Revontanalia dan? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Die is inmiddels voorzien ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Bun der blie van. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bedankt faal. Ik dacht al dat dat gezeik over die troela weer begon... :-\ |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vrouwen. Je kunt beter kippen houwen. Die slaan tenminste niet terug. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik merk wel, naarmate ik ouder word, dat ik andere vrouwen, behalve die van mezelf, steeds slechter trek. Echt, wat kunnen die toch vaak drammen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Jij zoekt er dan wel een met zulke grote tieten dat je de vrouw die erbij hoort niet ziet. |
|
quote: En, ook niet onbelangrijk: als je er eens eentje slacht en opeet, maakt de rest van de wereld er niet zo'n heisa over. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Behalve die fanatieke vegetariers op mijn facebook dan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: liever een hond eigenlijk, veel slimmer dan vrouwen. die komen tenminste niet terug als je er op slaat en ze houden meer van je ook, die honden. Moet je maar es je hond en je vrouw twee dagen opsluiten in je kofferbak. Als je de koffer openmaakt merk je meteen wie er het meest van je houdt. signature |
|
Vanavond een date met Jill. :D Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: De tumor zeg. Deze is zo oud dat het ondertussen stemmen kan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
arme hond [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-09-2013 15:13] signature |
|
quote: Foto's! Je moeder. |
|
quote: Wat onaardig zeg! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Gewoon naar de ruimte tussen de vingers van je rechterhand kijken. Van boven. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
11 maanden verder en nog steeds single. Breek m'n eigen record Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik pas, denk dat je niet mijn type bent. Maar er was wel iemand anders geïnteresseerd geloof ik ... hoe de hazen lopen ... |
|
Uit eigenbelang moet ik nog een tijdje single blijven van mezelf, anders leer ik het nooit Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: WOW! Je bent dus basically altijd al bezet geweest? Kan ik me nauwelijks voorstellen eigenlijk. Een vriendin vertelde me onlangs dat ze zo lang samen was geweest met haar vriend (10 jaar, sinds haar 15de) dat ze niet wist wat ze moest kopen wanneer ze naar de supermarkt ging omdat ze niet wist wat ze zelf lekker vond. Toen dacht ik toch even 'fffuuuuuuuuuuukkkkkk'. Maar goed voor jou hoor, als je daar blij mee bent, het is geen commentaar En inderdaad, er wacht iemand op je! Gaat hier goed zeg, wie weet binnenkort nog meer kinderen in het Kindertopic o.O Willekeur en dictatuur! |
|
Wat leer je niet dan? Edit: @vode [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 25-09-2013 0:21] ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |