IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vertrokken naar de eeuwige jachtvelden (meld de doden) Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 09-10-2011 21:14 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 9 oktober 2011 20:17 schreef bastianus het volgende:
Zonde, die kerel kon een best deuntje blazen.


Hij at ook veel pelpinda's, heb ik gehoord.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-10-2011 21:18 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 oktober 2011 21:14 schreef De Ulk het volgende:
Hij at ook veel pelpinda's, heb ik gehoord.
Ben je nu niet in de war met Candy?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 09-10-2011 22:28 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 9 oktober 2011 20:16 schreef Sgeiterdt het volgende:

Saxofonist Piet Noordijk overleden

[tekst]



Piet Noordijk (1932-2011)



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-10-2011 22:26 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Dennis Ritchie: 1941-2011



Dennis MacAlistair Ritchie (Bronxville (New York), 9 september 1941 - Murray Hill (New Jersey), 8 oktober 2011) was een informaticus en programmeur en met Brian Kernighan een van de grondleggers van de programmeertaal C. In 1983 kreeg hij de Turing Award.
Dennis Ritchie startte in 1967 zijn werkzame leven bij het Bell Labs Computing Sciences Research Center, en werkte ten tijde van zijn pensionering in 2007 als hoofd van de Lucent Technologies System Software Research afdeling. Behalve één van de grondleggers van C was hij rond 1969 samen met Ken Thompson één van de belangrijkste grondleggers van UNIX.
Ritchie overleed na een lang ziekbed op 8 oktober 2011[1].

Ik lees het nu pas.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 13-10-2011 22:27]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-10-2011 17:09 by Forever After Profiel van Forever After

Toetsenist The Charlie Daniels Band (67) verongelukt
Laatste update: 14 oktober 2011 16:04

AMSTERDAM – Toetsenist Joe ‘Taz’ DiGregorio van The Charlie Daniels Band is woensdag om het leven gekomen tijdens een auto-ongeluk in de Amerikaanse staat Tennessee. Hij schreef mee aan The Devil Went Down To Georgia.

Dat melden diverse Amerikaanse kranten.

DiGregorio was ruim veertig jaar lid van The Charlie Daniels Band. “Ik ben in schok”, zegt Charlie Daniels, naamgever en oprichter van de band waarvan DiGregorio toetsenist was, in een statement. “Taz was één van mijn beste vrienden.”

De muzikant verongelukte terwijl hij op weg was naar Daniels. In 1979 scoorde The Charlie Daniels Band een trans-Atlantische hit met The Devil Went Down To Georgia. Het werd een nummer 1-hit in Canada. In de VS piekte de single op nummer 3 en in de Nederlandse Top 40 kwam het tot nummer 34.

© NU.nl/Pierre Oitmann


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-10-2011 22:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

^


Dan Wheldon



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-10-2011 22:53]


signature


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 22-10-2011 22:23 by nark Profiel van nark

GE - Shaversgitarist Cock de Jong (55) uit Alkmaar overleden
www.gooieneemlander.nl
ALKMAAR - Cock de Jong (55), gitarist van The Shavers is zaterdag in zijn woonplaats Alkmaar overleden aan de gevolgen van kanker in zijn tong. De Jong drukte de afgelopen dertig jaar zijn stempel op de pop/rock in Noord-Holland (noord).


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-10-2011 16:32 by Forever After Profiel van Forever After

Ze gaan weer met bosjes de laatste tijd.


Havenzanger Henk Pleket overleden
Laatste update: 23 oktober 2011 16:24

APELDOORN - Havenzanger Henk Pleket is zondag op 74-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van een slopende ziekte in zijn woonplaats Apeldoorn.

Hij is rustig heengegaan in gezelschap van zijn familie, zo liet zijn management weten.

Pleket was het gezicht van de feestband De Havenzangers, bekend van hits als Daar bij de waterkant, 's Nachts na tweeën en Trouw niet voor je 40 bent.

In 2007 werd bij Pleket kanker geconstateerd, waarvoor hij werd behandeld. In augustus bleek echter dat hij opnieuw ernstig ziek was. In eerste instantie vocht hij hard voor herstel, tot de afgelopen dagen. ''Hij wilde niet meer. Hij wilde rust'', zei zijn zoon Aernout.

Pleket werd geboren op 16 mei 1937 in Arnhem, waar hij zijn jeugd doorbracht. Hij laat naast zijn zoon ook zijn vrouw Trees achter. De begrafenis staat gepland op vrijdag 28 oktober in Apeldoorn. De familie vraagt om rust en gepaste afstand.

Met De Havenzangers wist Pleket maar liefst negen gouden en zeven platina platen te behalen. Daarnaast kreeg de band een Edison overhandigd. In 2003 werd Pleker geridderd.

De laatste jaren trad Pleket op als De Havenzanger, niet alleen in het reguliere feestcircuit, maar ook bij speciale feesten voor ouderen.

© ANP / Nu.nl


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-10-2011 15:41 by Forever After Profiel van Forever After

Topkok Cas Spijkers (65) overleden
Laatste update: 29 oktober 2011 15:33

AMSTERDAM - Topkok Cas Spijkers is overleden. Zijn management maakte dat zaterdag bekend.

Dat meldt Misset Horeca.

Spijkers was al geruime tijd ziek. Hij leed sinds eind 2010 aan kanker. Er waren kwaadaardige tumoren in zijn slokdarm en maag ontdekt.

In juli werd de 65-jarige topkok nog benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau. Spijkers was een van de eerste koks op televisie, schreef verschillende kookboeken en ontving twee Michelinsterren voor zijn werk in restaurant De Swaen in Oisterwijk.

Daarnaast was Spijkers nauw betrokken bij de oprichting van de Alliance Gastronomique Neerlandaise, evenals de Vereniging Euro-Toques Nederland en het Gilde van Nederlandse Meesterkoks.

Nu.nl


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-10-2011 16:15 by bastianus Profiel van bastianus

Typisch, dat hij dan ziek werd aan zijn slokdarm en maag. Wel een goede kok trouwens, heb altijd met veel plezier naar zijn programma gekeken. Scheen ook een aimabel mens te zijn, vrienden van me kenden hem persoonlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-10-2011 20:35 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Mo more walla.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 31-10-2011 9:57 by Staalman Profiel van Staalman



Ook die nog...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 31-10-2011 11:32 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 31 oktober 2011 9:57 schreef Staalman het volgende:


Ook die nog...


Jammer hoor, ik kon altijd wel om hem lachen


5 Euro's? Op je muil!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-10-2011 11:49 by bastianus Profiel van bastianus

Vond hem gaaf in Erik en het klein insectenboek.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 31-10-2011 11:53 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 31 oktober 2011 11:49 schreef bastianus het volgende:
Vond hem gaaf in Erik en het klein insectenboek.




5 Euro's? Op je muil!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-11-2011 15:27 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
RIP de Gooyer

In zijn eigen huis in Amsterdam is vanmiddag rond het middaguur de acteur Rijk de Gooyer overleden. Dat meldt De Telegraaf. De Gooyer werd 85 jaar oud.

Rijk overleed aan de gevolgen van alvleesklierkanker in het bijzijn van zijn zoon Rijk junior. Ook Babiche Hermans, een vrouw die hem al meer dan anderhalf jaar verzorgde, was erbij.

De Gooyer vormde jarenlang een duo met John Kraaijkamp senior. Die overleed ruim drie maanden geleden.




Vanavond even een kuipje Paturain kopen ter ere van Rijk.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 02-11-2011 15:31 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

Het gerucht gaat dat Rijk de Gooijer overleden is. Productie bij NOS Journaal probeert het nu geverifieerd te krijgen.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 02-11-2011 15:32 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 november 2011 15:27 schreef Greycloak het volgende:


Vanavond even een kuipje Paturain kopen ter ere van Rijk.


De telegraaf is de enige bron tot nu toe. NOS krijgt het nog niet geverifieerd. Dus even afwachten, maar lijkt er inderdaad sterk op.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 02-11-2011 15:36 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

Oké, Nieuwsuur en 1 vandaag brengen het vanavond in hun uitzendingen, dus lijkt het me wel.
En de NOS heeft het nu geverifieerd gekregen.

Dus
Zowel Johnny als Rijk dit jaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 02-11-2011 15:37]


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 02-11-2011 15:42 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Rijk was een onaardige, nare vent.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 02-11-2011 15:44 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 november 2011 15:42 schreef Mortis Rex het volgende:
Rijk was een onaardige, nare vent.


Johnny was een lekkertje


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-11-2011 15:55 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 2 november 2011 15:42 schreef Mortis Rex het volgende:
Rijk was een onaardige, nare vent.


He, dit hoort Bastianus te melden... niet jij!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-11-2011 15:57 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 2 november 2011 15:42 schreef Mortis Rex het volgende:
Rijk was een onaardige, nare vent.
Jij hebt teveel Soldaat van Oranje gekeken.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 02-11-2011 15:58 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

Klopt dat het een nare onaardige man was, maakt hem echter niet minder goed in wat hij deed. Net als Peter Sellers, geweldige acteur en komiek maar zo mogelijk nog naarder en onaardiger dan Rijk.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Daops
Usericon van Daops
Posted 02-11-2011 16:06 by Daops Profiel van Daops

Prachtige recalcitrante vent, RIP


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen