![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik dacht, ik meld het even. Vond haar wel een prima actrice eigenlijk. Ken haar vooral van haar rol in de zomer van '45. ![]() |
|
Het zij je vergeven. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Zangeres 'Annie, hou jij m'n tassie even vast' overleden 10/11/12, 14:08 − bron: ANP Zangeres Miggy is overleden. Dat meldt de NOS. Miggy, die eigenlijk Marina van der Rijk heette, was vooral bekend van de nummer 1-hit 'Annie, hou jij m'n tassie even vast' uit 1981. Marina's carrière begon toen ze 11 jaar oud was en op de bruiloft van haar zus het lied 'Adio' van Corry Konings zong. Ze werd ontdekt en in contact gebracht met een manager. Vervolgens nam ze zang- en gitaarlessen en deed mee aan talentenjachten. Toen Van der Rijk 19 jaar was, werd ze opgebeld door de makers van Annie. 'Ze hadden lopen leuren met het liedje', vertelt ze in De Volkskrant in 1996. 'Niemand wilde het zingen, iedereen vond het te dom.' Miggy was een eendagsvlieg. Na 'Annie, hou jij m'n tassie even vast' verdween ze uit de publiciteit en scoorde ze geen hits meer. De zangeres overleed op 7 november, na een kort ziekbed, zo is te lezen in haar rouwadvertentie in Dagblad de Limburger. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Wist niet dat je al zo oud was.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Vaarwel iPod classic 120GB... je was een mooi moment in mijn leven gedurende de tijd die wij samen waren. De herinneringen zullen blijven. Ik zie je nog binnenkomen in mijn leven helemaal leeg in afwachting van alle mooie muziek die jou zou opvullen. Nu is de tijd om afscheid te nemen, het was een kort ziektebed en je hield je goed. Toch heeft het niet kunnen voorkomen dat jij vandaag om 12.55 jouw gevecht verloren hebt... Ik zal je missen en als de opvolger komt zal ik je niet vergeten. Ik was er trots op om jouw eigenaar te zijn!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 11-11-2012 13:28] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
![]() Dennis is dood signature ![]() |
|
Goddamn, ik dacht altijd dat het een dame was. Ja hoor... ![]() |
|
Hoe lang is Rien Poortvliet eigenlijk al dood? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Behoorlijk lang al, sinds 15 september 1995. Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
Ok, dank je wel. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
![]() Handig. Snel voor de kerst wat oud spul op bluray uitbrengen en cashen maar. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Of een nieuwe accu inbouwen of een nieuwe HD en hij doet het weer prima. Tenzij je hem echt helemaal hebt gesloopt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
![]() |
|
Die heeft wel gaaf werk gemaakt. Boeiender ![]() |
|
JEROEN WILLEMS (1962-2012) Acteur en zanger Jeroen Willems is op 50-jarige leeftijd overleden in Amsterdam. Hij zakte in elkaar tijdens de repetities voor een programma ter gelegenheid van het 125-jarig bestaan van theater Carré. ![]() The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
who the fuck is.. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Een hollander. Een acteur. Was. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Dus? Wel klote voor zijn naasten maar verder.. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Best een bekende acteur (voor mij althans). Shit man, gewoon in elkaar pleuren en dood gaan.. hard ![]() |
|
Geloof er niks van dat je zomaar dood neer kunt vallen, die gast heeft gewoon vet signalen lopen negeren. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Ja zeg, ga m ook nog even de schuld geven! Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Ja! Dat zal hem leren! "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Dave Brubeck [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 05-12-2012 20:09] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
[take five] Tudem tudem tuu taa Tudem tudem tuu taa Tudem tudem tuu taa Tudem tudem tuu taa Tudududududidudidudalalaaalalalalaaaalalalalaaaa Tudududududidudidudalalaaalalalalaaaalalalalaaaa [/take five] "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |