![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Niet doen hoor. ![]() ![]() |
|
quote: Je doet maar mooi even normaal, ja! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
nou, helemaal super de puper! groeten aan Retardo, Sjon, Schaep en natuurlijk JBassist! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Je zoveelste account in korte tijd ja? ![]() |
|
die komt wel weer terug hoor.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: crap ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Droog maar fijn ^^ Bruce Banner ![]() |
|
quote:Hoop schuimbekkerij en pikzwarte kots, maar niet het gewenste gevolg. ![]() Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Wel weer aandacht gekregen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik zou je wel missen, trouwens. Maar goed, dan nog, eigen keus enzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Nee ik hou het de laatste tijd gewoon under wraps. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote:Slechte zaak. Zal ik anders eens in het nieuwe jaar een biertje komen doen daar? Heb ik meteen een goed voornemen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Neh. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Ok. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
wtf ![]() |
|
[lay out verbeterd] [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 01-01-2013 21:41] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
![]() |
|
quote: Moet je toch eens mee stoppen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
[Captain Obvious] Erg gezond is dat niet. [/Captain Obvious] Bruce Banner ![]() |
|
M.I.'s werken inderdaad voor geen meter. Ik heb nog een bedrag op de spaarrekening staan. Eens kijken wat een pistool kost. Is voor de vinders ook wat erger. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Als je echt dood wil: zoek een goedkopere methode en stuur mij je geld toe. Verhuizen kost veel, jeweettoch! ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |