|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En dan die Ben Saunders, wat een fopartiest met een chronisch aandacht tekort Against God and Government |
|
Ger Smit, stemacteur in onder meer de Fabeltjeskrant, is afgelopen vrijdag op 79-jarige leeftijd overleden in Vorden (Gelderland). Dat heeft de familie van Smit maandag laten weten. Bareuh... |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Weer een jeugdheld weg Too weird to live but much too rare to die.. |
|
Rust zacht Bor de Wolf ea 5 Euro's? Op je muil!! |
|
En niet te vergeten de beste Rataplan ooit! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Oh ja, dat was hij ook [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 17-09-2012 20:44] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Too weird to live but much too rare to die.. |
|
quote: Jij bent er ook aardig goed in! Ja hoor... |
|
quote: HUUU! "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
HUUUUUUUUUUUUUUUU! ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Wat doet van Drunen hier toch steeds in dit topic? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat is anders een hele aardige man. Wacht, ik spring in z'n armen, dat stelt ie vast op prijs! Bareuh... |
|
quote:Ik vind het altijd wat weg hebben van die vier broers die zo op elkaar lijken. Maar als hij dat was, zou hij me wel een schop gegeven hebben. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
mariëtje van eddy wally |
|
Sylvia Kristel dus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik wist niet dat ze Nederlands was. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Aan een verdwenen neustussenschot ? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
daar ga je niet dood aan, maar misschien probeerde ze er iets nieuws mee voor een eventuele comeback. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Waarschijnlijk drank, of teveel penissen ingeslikt.. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Sylvia Kristel meth? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Krijg je daar slokdarmkanker van, ja? "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
geen idee. Ik ga liever gewoon dood. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik had die film (Emmanuelle) met haar wel verwacht op TV nu ze is overleden, maar die mag zeker niet uitgezonden worden ofzo... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |