![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wie? I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Fabio Frittelli signature ![]() |
|
quote: ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
hulde signature ![]() |
|
Tim Dog... ![]() ![]() |
|
Hypo zeker? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Op dezelfde manier als Peter Steele (hartaderbreuk) ![]() Toch even verrast. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Ik lees op de Backfire FB site RIP Onno Cro mag, maar kan er verder nog niks over terugvinden. iemand iets van bekend? " When the going gets weird, the weird turn pro!" ![]() |
|
Ik heb ook een 'R.I.P. Onno Cromag'-status gelezen op de Facebooksite van Reality Records, maar heb er verder ook niets meer over vernemen. ![]() |
|
Schijnt te zijn overleden inderdaad. Boeiender ![]() |
|
Dat impliceert de 'R.I.P.' inderdaad. ![]() |
|
quote: Joh. Boeiender ![]() |
|
Niet langer meer reviews van hardcorebands die uit maximaal 20 woorden bestaan waarvan minstens 5 verwijzingen naar vergelijkbare bands... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Vind wat je wilt van zijn kwaliteiten als recensent, maar hij heeft zich altijd ontzettend ingezet voor 'zijn' scene. Waarvoor hulde. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
Kan er niks van vinden... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Op zijn Facebook stromen de reacties binnen. Ik heb niet zoveel met hardcore, maar ik las zijn interviews in de Aardschok wel altijd. http://m.facebook.com/home.php?_mn_=2&refsrc=http%3A%2F%2Fnl-nl.facebook.com%2F&refid=8&_rdr#!/onno.cromag?__user=100001049084298 [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 25-02-2013 20:11] 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Was schrikken ja... Iemand enig idee hoe en wat eigenlijk? R.I.P. Onno ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
Wat is eigenlijk de bron van het nieuws? ![]() |
|
hartaanval naar wat ik heb meegekregen. tja, wat 1 ieder ook van hem vond, het was toch een markant figuur, met een groot hart voor zijn hardcore. r.i.p onno cro mag. ![]() |
|
Hij was ook fan van Troopers. Dus met zo iemand kan niks mis zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ik had het niet beter kunnen verwoorden. ![]() |
|
quote: Blijkbaar wel dus. Boeiender ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Uit eerbetoon de komende dagen maar eens Cock Sparrer draaien. Was naar het schijnt gek van die plaat. Verdomme, hij was gek van alle hardcore-platen. Daar heb ik wel even werk mee, dan. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |