![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een rasechte entertainer, dat was 'ie wel. We zullen hem missen. Taco's zullen nooit meer hetzelfde smaken. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
het is waar! ![]() signature ![]() |
|
Ik heb een dubbel gevoel bij dit afscheid. Geen bizarre humor, grappige linkjes of wazige argumentatie meer. Maar wel verlost van die gratenpakhuizen in het 'mooie' vrouwentopic. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Wat triest ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote:Even teruglezen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
allen heel erg bedankt voor de reacties. Kvind het nu een pak minder erg om te sterven signature ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Je was best jong nog steeds, realiseer ik me net nu. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Directeur 013 Tilburg, Guus van Hove, overleden na ongeval Amerika TILBURG - Directeur van popcentrum 013 in Tilburg, Guus van Hove (44), is maandag tijdens een rondreis door Amerika overleden aan de gevolgen van een ongeval. Dat meldt 013. Volgens verschillende bronnen is ook zijn vrouw om het leven gekomen. Bij 013 heerst 'enorme verslagenheid' door het nieuws. Alle shows van deze week zijn afgelast. 013 laat in een persbericht en op de website weten: "Het verschrikkelijke nieuws is bij familie, vrienden en personeel van 013 zeer hard aangekomen." Guus van Hove was sinds 1 mei 2003 directeur van 013. Op dit moment is nog niet bekend wanneer de uitvaartplechtigheid zal plaatsvinden. De directeur van poppodium 013 in Tilburg is om het leven gekomen bij een ongeluk. Geen details bekendgemaakt Van Hove overleed maandag al maar brengt het nieuws nu pas naar buiten. Details over zijn overlijden wil 013 niet geven 'uit respect voor de nabestaanden'. Evenementen die gepland stonden voor woensdag- en zaterdagavond zijn afgelast. Met hart en ziel Bestuursvoorzitter Walter Hamers van 013 noemt de dood van Van Hove 'een groot verlies voor Tilburg'. Van Hove wordt gezien als iemand die met 'hart en ziel' werkte voor 013 en '013 met zijn tomeloze energie gemaakt heeft tot wat het nu is'. Van Hove werd in 1967 geboren in Luyksgestel en woonde in Tilburg. Hij was een groot PSV-fan. ![]() |
|
Directeur 013 en vriendin omgekomen door uitdroging 25 aug. 2011, 01:24 Directeur Guus van Hove (44) van poppodium 013 in Tilburg blijkt maandag samen met zijn vriendin te zijn omgekomen door uitdroging in de woestijn van het Joshua Tree National Park in de Amerikaanse staat Californië. Van Hove en zijn vriendin Helena Nuelett (38) waren in een huurauto onderweg naar Arizona. Maandagmiddag maakten ze een tussenstop in het Joshua Tree National Park, meldt Omroep Brabant. Zandweg Ze zijn vervolgens een zandweg ingereden waar eigenlijk alleen terreinwagens mogen rijden. Hun auto is daarop vast komen te zitten in het zand. De dode lichamen zijn uiteindelijk een kilometer of acht van de auto gevonden en ruim een kilometer uit elkaar. Van Hove en Nuelett zijn vermoedelijk in de woestijn onder de brandende zon en in temperaturen boven de 40 graden uitgedroogd. Er zijn geen sporen gevonden van een misdrijf. Het lichaam van Van Hove werd gevonden door een koppel dat het park bezocht. Zijn vriendin werd enkele uren later gevonden door de politie. Met hart en ziel Eerder werd al bekend dat Van Hove was omgekomen tijdens zijn rondreis door de Verenigde Staten. Het nieuws is bij familie, vrienden en personeel van 013 zeer hard aangekomen, aldus het poppodium. „Guus was sinds 1 mei 2003 directeur van 013”, aldus bestuursvoorzitter Walter Hamers. „Hij heeft al die jaren met hart en ziel gewerkt voor en met 013. Hij heeft 013 met zijn tomeloze energie gemaakt tot wat het nu is.” Het is nog niet bekend wanneer het stoffelijk overschot naar Nederland komt en wanneer de uitvaartplechtigheid plaatsvindt. Voor de rest van de week zijn alle shows in 013 afgelast. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Pfoe, wat een manier om te sterven. ![]() ![]() |
|
Niet best natuurlijk, maar stiekem ook wel een beetje dom. edit: T is zelfs op de Duitse lokale radio! (blijkbaar kwam z'n vriendin uit Bayern) [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 25-08-2011 15:02] ![]() |
|
Altijd paar dagen extra water meenemen, maarja daar denk je niet aan als Nederlandse stadsjongen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: En niet met een huurauto op een pad gaan rijden welke alleen voor terreinwagens begaanbaar is. Maar daar denk je ook niet aan als iemand uit een land waar je nooit verder dan anderhalf lopen van een huis komt. ...rare zin, rare zin. Wel een sneu einde. ![]() |
|
Overdag slapen in de schaduw en 's nachts lopen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Je kan toch ook een terreinwagen huren? Dan is een terreinwagen ook een huurauto. Maar bizar verhaal ja. Boeiender ![]() |
|
quote: Ook dan heb je niet zo lang, maar inderdaad een klein beetje kennis van survival verlengt je levensverwachting met dagen. Een groot probleem is paniek en steeds veranderende strategieen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Probleem lijkt mij vooral acute zonnesteek, ze zijn immers al na 6 uur gevonden. Boeiender ![]() |
|
quote: Sommige mensen denken dat zo'n woestijn niet veel anders is als het park de hoge veluwe met constant lekker weer. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dat is wel heel vroeg waar heb je dat vandaan? Dat lijkt erop dat ze gewoon in paniek hebben gehandeld en echt totaal niet voorbereid waren op de situatie. Dan zijn ze gewoon met weinig water in de felle zon een flink eind gaan lopen. (8 km van de auto vandaan) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |