|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat is het verneukeratieve van dit soort dingen, als je gesteldheid achteruit gaat ga je verkeerde beslissingen nemen zonder dat je doorhebt dat die beslissingen ook echt verkeerd zijn. Voorbereiding (niet in het minst: inlezen) is key. Triest bericht, verschrikkelijk voor de nabestaanden. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik heb het ook gevonden maar er staat dat ze uberhaupt maar 7 uur in het hele park waren. Waarschijnlijk met een airco in de auto gezeten en nog nergens het gevoel gehad wat hitte is. Dan herken je dit soort acute uitdroging ook niet zo snel. Hoe je het went of keert dit is op vele manieren ongeinformeerd en naif, het is bijna knap te noemen om in zo'n korte tijd het loodje te leggen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
jammer voor de nabestaanden. Nederlandse stadsknaap, i lol'ed. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Godallemachtig, wat een prutsers. Neem altijd voor een aantal dagen water en eten mee in je auto (zoveel mogelijk). kies een 4-wheel drive (bij voorkeur met Low) uit als je je huurauto aan 't uitkiezen ben. (en uit eigen ervaring: mocht je geen 4-wheel drive hebben en je komt niet tegen een heuvel op in de middle-of-nowhere, ga er achteruitrijdend tegenop) gaat de wagen kapot, blijf er bij in de buurt maak een tijdelijke schuilplek tegen de zon reken erop dat je mobiel geen bereik heeft (zoek als 't echt lang duurt een hooggelegen plek in de buurt om 't daar te proberen) daarvoor zijn andere handige apparaten als: http://www.findmespot.eu/en/ kaartleesskills, een gps en kompas zijn onontbeerlijk net zoals een schep en met je echt vast blijven zitten: blijf bij de auto in nationale parken komt er na een paar dagen wel iemand langs, zelfs op afgelegen offroadtracks. neem niet alleen een shirt en korte broek mee, in de woestijn kan t snachts tegen 't vriespunt worden en mocht je echt op avontuur: laat in 't hotel een bericht achter waar je bent, en hoe lang je weg blijft. Goed, voor zover de les. Verschrikkelijk bericht en klote manier om dood te gaan. |
|
quote: Het was een hard geplons http://www.youtube.com/watch?v=LV_nA_74lXI |
|
quote: Ook in woestijn hitte absoluut geen goed idee om in tshirt en korte broek te lopen. Je verliest veel meer vocht met blote huid en verbranding droogt ook erg veel uit. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Former BULLETBOYS drummer John Paul Giosa (a.k.a. Johnny G) was killed in a car accident on Sunday in Westchester, California at the age of 42. Giosa veered his black 1998 Volkswagen Beetle off the northbound San Diego (405) freeway near Howard Hughes Parkway for unknown reasons and struck a concrete overpass pillar at 4:04 a.m., according to California Highway Patrol. Giosa died at the scene, and there was no one else in the car, according to the CHP. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: wat ik nog wel t ergste vind is dat bijna alle nieuwe auto's hier uitgerust zijn met een systeem dat met een druk op een knop via GPS hulpdiensten alarmeert. Gezien het feit dat huurauto's toch altijd nieuwere modellen zijn zal deze auto dat ook wel gehad hebben. Weeral een gevalletje ongeinformeerd dus. Heel erg triest dit..... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Mijn ongeboren neefje. Geluk bij een ongeluk dat ik zaterdag naar belgië ging voor een tattoo voor m'n overleden moeder want dan willen ze hem waarschijnlijk ook begraven en m'n zus de tattoo artist overhalen om nog even tijd te maken voor een klein sterretje te zetten bij haar als ik daar toch ben. Gelukkig kent hij al sinds we klein zijn. Dat word een heftig dagje. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Damn, sterkte Vode............ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Sterkte Vode. |
|
Dankjewel. M'n vader is er ook helemaal ondersteboven van, die heeft ook een aantal kindjes verloren tussen mij en m'n zus. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Klote zeg, soms kan het leven zo hard zijn. Veel sterkte ermee hoor VodeVilicious 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Brr. Wij hebben hier helaas ook ervaring met dat soort zaken. Was je zus al ver in de zwangerschap? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
B van Lifelover zou het hoekje om zijn..... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
We are very sad to report that yesterday our bandmate and brother B has passed away. The concerts today and tomorrow are still to be performed, but in a different form in his honor. This information is valid and in its extreme sadness true. A final statement with further details is to come. Kim, Henrik (H.), Felix (Fix), Kral Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 11-09-2011 3:08] |
|
Is er eindelijk een van die sneue, snijdende kutemo's de pijp uit, gaan ze daar weer pathetisch over doen. Het is ook nooit goed bij die gasten. Zou-ie te diep hebben gesneden? |
|
+1 "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ironische bandnaam dan Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: misschien had hij heimwee signature |
|
In de Baroeg vandaag zie ik, ik lees het morgen hier wel. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
de inkopprtjes zijn al gemaakt gasten... net sms van Kim gehad, B is gewoon niet meer wakker geworden, ze wachten de autopsy af.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 11-09-2011 12:57] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |