IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vertrokken naar de eeuwige jachtvelden (meld de doden) Vorige pagina | Volgende pagina
Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 04-11-2011 8:49 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 4 november 2011 8:46 schreef nark het volgende:
Green Jelly was dat dus.
Maar GWAR wel een paar keer mee mogen maken dikke lol is dat live hehehe
Heb wel heel laf achter in de zaal gestaan trouwens hehehehe


Ik ook, de laatste keer dat ik ze zag was in de Kade vorig jaar en dat was legendarisch


5 Euro's? Op je muil!!


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 04-11-2011 8:58 by nark Profiel van nark

Heb ze voor het eerst gezien op Waldrock en had er nog nooit van gehoord, volgende dag zag in een stuk of wat gasten in de sloot staan die al dat prut van zich af probeerden te wassen.
Later in de trein zaten die zelfde lui onder de prut en stinkend naar stront te vertellen over dat zwoele nummer van GWAR waarbij die vrouw voor het publiek haar benen uit mekaar sprijde waarop er een ongelooflijke dikke straal menstruatie bloed 5 minuten lang het publiek in ging en op dat moment kwam er een bejaard stelletje de coupe in terwijl er termen als sperma, anaal genomen en weet ik wat niet meer door de trein klonken. Ik heb nog nooit mensen met zo'n haast weg zien gaan .

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 04-11-2011 9:01]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 04-11-2011 9:03 by Staalman Profiel van Staalman

Ruim 15 jaar geleden in de Paradiso gezien, na het concert stond al dat ondergespoten met zaad en bloed publiek buiten... echt iedere voorbijganger dacht dat er een zwaar ongeluk was gebeurt. mijn witte shirt heb ik overigens nooit meer wit gekregen...

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 04-11-2011 9:03]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 04-11-2011 9:04 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 4 november 2011 8:58 schreef nark het volgende:
Heb ze voor het eerst gezien op Waldrock en had er nog nooit van gehoord, volgende dag zag in een stuk of wat gasten in de sloot staan die al dat prut van zich af probeerden te wassen.
Later in de trein zaten die zelfde lui onder de prut en stinkend naar stront te vertellen over dat zwoele nummer van GWAR waarbij die vrouw voor het publiek haar benen uit mekaar sprijde waarop er een ongelooflijke dikke straal menstruatie bloed 5 minuten lang het publiek in ging en op dat moment kwam er een bejaard stelletje de coupe in terwijl er termen als sperma, anaal genomen en weet ik wat niet meer door de trein klonken. Ik heb nog nooit mensen met zo'n haast weg zien gaan .






5 Euro's? Op je muil!!


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 04-11-2011 9:15 by nark Profiel van nark

Ze hebben ook een keer in Hedon gestaan en schijnbaar hebben in hun contract staan dat ze niet aansprakelijk zijn voor bepaalde schade die door hun show veroorzaakt wordt.
Hoorde van mensen die da werken dat ze jaren later nog steeds allenlijk vage vlekken tegen komen tewij er al vele keren opnieuw geschilderd was hahahaha


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-11-2011 9:39 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 november 2011 8:48 schreef Staalman het volgende:
Aangezien het Gwar is ben ik best benieuwd wat ze met zijn lijk gaan doen op het podium...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-11-2011 10:51 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 november 2011 7:54 schreef Ralph het volgende:
Wie zegt dat dat echt het Gouden Kalf is geweest wat hij gekregen heeft, en geen replica?
Ik. Dat kapotte Gouden Kalf heeft nog een hele tijd als ornament in de kroeg gestaan. Voor die kroeg was hij eruit gegooid. Ik heb hem dus gezien in het echt, inclusief deuken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-11-2011 10:54 by Forever After Profiel van Forever After

Ah, effe youtube gecheckt. Weet nu ook waar Lordi hun inspiratie vandaan heeft gehaald qua outfit. :')


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-11-2011 10:56 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 november 2011 10:54 schreef Forever After het volgende:
Ah, effe youtube gecheckt. Weet nu ook waar Lordi hun inspiratie vandaan heeft gehaald qua outfit. :')
Mooi op tijd anders.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-11-2011 10:59 by Forever After Profiel van Forever After

Ach ja, men hoeft natuurlijk niet altijd een van de eerste te zijn...


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-11-2011 11:05 by bastianus Profiel van bastianus

Dubieus dat je de songfestivalimitatie dan wel kent.



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-11-2011 11:17 by Forever After Profiel van Forever After

Lordi werd destijds op veel plekken (krant, nieuws, fora) uitgebreid besproken.

Gwar kende ik tot daarstraks enkel van naam. Nooit eerder de moeite genomen om er iets van te luisteren/kijken.


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-11-2011 11:30 by bastianus Profiel van bastianus

Anders ga je jezelf verdedigen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-11-2011 11:45 by Forever After Profiel van Forever After



 


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 04-11-2011 11:51 by IceQueen Profiel van IceQueen

quote:
Op 4 november 2011 11:17 schreef Forever After het volgende:
Lordi werd destijds op veel plekken (krant, nieuws, fora) uitgebreid besproken.

Gwar kende ik tot daarstraks enkel van naam. Nooit eerder de moeite genomen om er iets van te luisteren/kijken.


Ach, ik luisterde ook geen GWAR. Wist wel dat ze zich ook in kostuumpjes hulde, maar aan zulke bands heb ik eigenlijk weinig behoefte, dus liet ik ze links liggen. SFW?



Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Daops
Usericon van Daops
Posted 05-11-2011 12:39 by Daops Profiel van Daops

Kleine 20 jaar geleden twee keer naartoe geweest. Uiteraard, zoals een puber betaamt, helemaal vooraan gaan staan en besmeurd met poep en bloed huiswaarts keren.

Hilarische momenten die ik me herinner; Kurt Cobain die zich nogmaals publiekelijk door z'n kop schoot (was toen net gebeurd) en Michael Jackson die zijn liefde voor koters op het podium uitte


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 08-11-2011 9:31 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

De Amerikaanse bokskampioen Joe Frazier is maandag op 67-jarige leeftijd overleden aan kanker. Dat meldden Amerikaanse media.

Frazier was voormalig wereldkampioen en olympisch kampioen in het zwaargewicht. Hij bracht in 1971 de bokslegende Mohammed Ali zijn eerste nederlaag toe. Dat gebeurde in Madison Square Garden in de 'Fight of the Century' over 15 ronden.





Against God and Government


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-11-2011 19:07 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Rapper Heavy D (44) overleden

De Jamaicaans-Amerikaanse rapper Heavy D​ is dinsdag op 44-jarige leeftijd overleden. Dat meldden Amerikaanse media.

De rapper die zijn hoogtijdagen kende in de jaren 90 werd op de grond aangetroffen en naar het ziekenhuis gebracht, waar hij overleed. Met zijn hiphopgroep Heavy D& the Boyz had de gezette rapper tal van hits. De groep scoorde in 1991 een groot succes met het nummer Now that we found love. Heavy D's echte naam was Dwigh Errington Myers.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-11-2011 19:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 november 2011 11:05 schreef bastianus het volgende:
Dubieus dat je de songfestivalimitatie dan wel kent.




Ik had even een gevoel van blijdschap toen ik snel door dit topic bladerde


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 09-11-2011 19:36 by Forever After Profiel van Forever After

En ook de 27 al voorbij...


 


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 11-11-2011 10:16 by nark Profiel van nark

Andy Tielman (1936) had maagkanker. In 2009 moest hij daarom een tournee door Nederland afzeggen.

De Tielman Brothers is een Nederlandse rockband met roots in Indonesië. De vier broertjes en hun zusje Jane vertolkten, met hun muzikale vader, al in de jaren '40 volksliedjes en traditionele dansen. Het gezin stapte eind jaren '50 op de boot naar Nederland omdat vader Herman vond dat zijn kinderen in Holland een betere toekomst konden krijgen.

De broers braken hier snel door, ook door de stunts die ze vaak op het podium deden, zoals interactie met het publiek en het vervaarlijk zwaaien met gitaren. De Tielman Brothers veroverden Nederland, Europa en brachten hun muziek (bijvoorbeeld de single Maria) ook uit in de Verenigde Staten. Andere hits zijn Little Lovely Lady en Little Bird.

In de jaren '80 begon Andy Tielman een solocarrière, inclusief een tournee door Azië en Australië. Ook in de jaren '90 bleef hij optreden en cd's opnemen. In mei 1998 vierde hij dat hij vijftig jaar in de showbusiness zat.

.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 11-11-2011 10:31 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Eeuwig zonde, want Andy Tielman was toch één van de grondleggers van de rock 'n roll in Nederland


5 Euro's? Op je muil!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-11-2011 15:12 by bastianus Profiel van bastianus

Ook groot geworden met Calvé?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-11-2011 15:12 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 november 2011 19:34 schreef ElitE het volgende:
Ik had even een gevoel van blijdschap toen ik snel door dit topic bladerde
Hoeveel zou je vangen voor het omleggen van die drie ellendelingen? Ik wil wel sponsoren in elk geval.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 11-11-2011 15:27 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

quote:
Op 11 november 2011 15:12 schreef bastianus het volgende:
Ook groot geworden met Calvé?




"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen